Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

lieve stoetel, dikke knuffel!!!

hier is het bloeden even niet doorgezet dus ik wacht in flinke spanning af wat er vandaag gaat gebeuren. Morgenochtend bel ik de vk want ik wil komende week gewoon een echo. Vorig jaar had ik mijn mk, begon ook zo en toen ik na een paar dagen flink begon te bloeden had ik het vruchtje. Maar ik bleef me zwanger voelen en kreeg pas na bijna 4 weken een controle echo en toen bleek bij die echo dat het een tweeling had moeten zijn en dat nr. 2 een ma was en ben ik een maand later alsnog gecuretteerd. En dat wil ik niet meer, zo lang er nog mee lopen. Dus ik wil van de week gewoon een echo. Ook als het niet doorzet, maar ook als het wel doorzet.

2. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ stoetel: heel veel sterkte de komende tijd! Ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven en met nieuwe moed weer opnieuw kunt beginnen! Dikke knuffel voor jou!

@ maia: hoop zo dat het bij jou door de stress komt en dat alles goed gaat met de beeb! Een vriendin van mijn zus was bij de 1e met 32 weken bevallen en alles is uiteindelijk goed gekomen. Bij de tweede kreeg ze met 32 weken weer weeen, maar heeft de kleine tot 37 weken nog kunnen binnenhouden. Het kwam bij haar door de ervaring en stress van de eerste zwangerschap dat ze weer zo vroeg weeen kreeg. Misschien is dit bij jou ook het geval, dat je door de angst voor een nieuwe mk wat bloedverlies hebt. Heel goed van je dat je snel echo wilt, want deze spanning is niet lang vol te houden. Dikke knuffel voor jou!

Ga straks lekker met een grote groep naar een zwemparadijs! Tot later!

3. Maia

Maia Niet meer actief

dank je meis :) hopelijk is dat het ook zeker.

Geniet van je zwemmen.

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ stoetel: hoop voor je dat het snel weer raak mag zijn en dat je weer gezellig met ons mee kan kletsen...mag nu natuurlijk ook hoor, maar lijkt me idd heel moeilijk! Dikke knuf voor jou!

@ Maia: fijn dat t bloeden is gestopt nu, hopelijk zit je kleine ukje nog veilig op zn plekkie! Goed dat je om een vroegere echo gaat vragen! Hoop dat je toch snel een mooi kloppend hartje mag zien!

@ girafje: veel plezier met zwemmen, lijkt me echt heerlijk om te gaan doen! Verlang zelf ook al maar de dag dat ik weer naar de sauna mag :D

Hier gelukkig geen koorts meer, maar nog wel flink aan t snotteren en erg moe....en oh ja, ik heb zowaar gewoon echt honger! Heb net al een broodje gesmolten kaas op en doe er nu nog gewoon maar 1in de oven, mmm heerlijk!

5. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    @stoetel: heel veel sterkte. Dikke knuff
    @maia: gelukkig is het bloedverlies wat minder. Heb je ook krampen?? Ik hoop dat je snel een echo kan krijgen, maar gezien je geschiedenis zal dat wel geen probleem zijn. Veel sterkte in deze onzekere tijd.
    @girafje: veel plezier bij het zwemmen. Heb daar eigenlijk ook wel zin in.
    @engeltje: gelukkig is de koorts wat minder. Ik heb net ook een stokbroodje met gesmolten kaas op. Lekker he :)

Hier lekker rustig. Net uit mijn bedje na 14 !!!!! uur slapen. Nu genieten van mijn laatste vrije dagje en morgen weer aan het werk..

6. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @ds
    ben jij ook zo ontzettend moe??
    Ik heb 12 uur geslapen(met tussenpozen van toilet bezoek snachts).
    Ik zit nu na een paar uur duf aan tafel. pff ben nog moe.

7. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    ik ben wel suffer als ik zo lang geslapen heb... Deze week overdag niet heel moe, omdat ik de hele week heb kunnen uitslapen :)
    Dat zal komende week wel weer anders zijn..

8. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    #748 Minniemouse1974, 26 feb 2012
    Laatst bewerkt: 26 feb 2012
    @ds
    Ik krijg soms gewoon niks uit mijn vingers
    Heb nu eindelijk mijn haar geverfd. Nu zit ik al weer geeuwend aan een kop thee.
    Komt misschien omdat ik sinds de punctie geen koffie meer drink.
    Dat zal vast wel schelen.

Hier was het afgelopen week vakantie. Ik kon ook heerlijk uitslapen. Vanaf morgen weer vroeg op.

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ minnie: ik heb nooit koffie gedronken, maar nen ook echt ontzettend moe hoor... Was ooksuperblij dat mn man vrijdag torn hij een dagje vrij was de was heeft gedaan en t huisje had gestofzuigd..
    Lig nu gewoon al 2 dagen languit op de bank, is echt niks voor mij, maar voel me dan ook echt niet lekker.

@ ds: ja heerlijk! Krijg oom echt geen gewoon brood door mn keel, hebben jullie dat ook?
    En ja ben idd blij dat de koorts is gezakt, is ook mog niet terug geweest vandaag..

10. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Nu lekker languit op de bank na ochtendje zwembad. Was helaas een zwembad vooral voor kleine kinderen en zelf vooral gezeten.
    Volgende keer weer naar het zwembad in de buurt waar ze zich toch meer weet te vermaken (en papa en mama ook hihi)

11. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Engeltje
    Die luxe heb ik niet dat mijn man wat doet. Hij is nu ook weer werken.
    Maar de oudste 2 helpen gelukkig veel. De oudste doet de boodschappen, ze heeft net lekker vers stokbrood gehaald en ik heb verse kippen-groentensoep gemaakt.
    De rest wilde vanavond shoarma eten, ik dus mooi niet, bij de gedachten alleen al word ik al misselijk.:$

Ik eet ook weinig gewoon brood. Ik heb wel graag een tosti of brood met kaas en dan in de soep dompelen.
    's Morgens eet ik het liefst brinta.
    En wat het avondeten betreft; ik word al misselijk als ik aan spaghetti of macaroni denk. Ik ben momenteel helemaal gek van kip. Dat is een van de weinige dingen die ik eet. Ik had al commentaar van mijn man verwacht, maar tot nu toe valt het mee. We eten veel kipgerechten met rijst. :)

@Girafje

En voor je het weet schoppen ze tegen je buik he in zo'n zwembad.
    Nu is zondag ook niet echt een ideale dag, en het is nu overal vakantie.
    Maar anders is zwemmen wel erg leuk.
    Ik ga misschien binnenkort weer banenzwemmen. Ik had vorig jaar een 10 banen kaart gekocht, en 1 keer gegaan, schiet ook niet op he.:D

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ minnie: mijn man is nu ook weer werken hoor;) vannacht was ie pas m half 2 thuis, echt niet normaal meer!
    Ik moet er ook niet aan denken om iets vets te eten, ook mijn maag draait al om bij die gedachte! Eet zelf best vaak bij mn ouders omdat ik anders in mn uppie moet eten, dus soms is dat best lastig als zij wel een vette hap willen, normaal zou ik dan een boterhammetje nemen, maar dat hoef ik nu echt niet!
    Avondeten moet ik me ook echt toe zetten, heb van tevoren ook echt nergens trek in, maar als ik een,aal aan t eten ben dan gaat t wel...

@ girafje: balen dat t vooral voor kinderen was en idd, wat minnie ook al zeg, tis nu best oppassen!
    Heb zelf ook heel lang banen getrokken, maar ben daar mee gestopt toen we gingen stijldansen. De danslessen lopen in april af, maar denk niet dat ik er dan nog mee verder ga, is best intensief sommige dansen. Denk dat ik vanaf die tijd ook weer lekker ga zwemmen ;)

13. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @engeltje
    mijn man belt net dat hij uit eten wil bij de griek...
    En ik had zo mn best gedaan op de soep. die bewaar ik maar tot morgen.
    En ik heb geen idee wat ik moet gaan eten bij de griek. ik denk alleen stokbrood met kruidenboter en casis.
    Nou ja..ik had liever vroeg mijn bedje in gedoken.
    Pfffff. tis was met die mannen.

We hebben hier trouwens discussies over de naam vd baby.
    We zitten echt niet op 1 lijn.

14. Maia

Maia Niet meer actief

Nou hier een leuke dag gehad met manlief, we zijn even A'dam ingedoken, gewinkeld en hebben Fleur bij mijn ouders gedropt. Het bloedverlies is vandaag gelukkig niet meer voorgekomen, bruinverlies minimaal, daarnet wel weer wat meer maar de hele dag eigenlijk niets en ik ben ontzettend misselijk al de hele dag dus we zijn weer gematigd positief. Maar morgenochtend bel ik nog wel de vk voor een vroegere echo.
    Zagen trouwens bij de bijenkorf een heel lief rompertje. Van Burberry. Hebben het maar niet gedaan om de prijs (93 euro's bizar)

@moe: heb ik ook best wel last van.

@girafje: kids lekker gezwommen dus, jij wat minder. Wel jammer maar ja.

@engeltje: lief van je man. Hier doet hij ook wel in het huishouden als ik dat vraag ;) (en dan nog vergeet hij de helft, maar ach hihi)

15. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.638
    1.443
    113
    @Stoetel Wat een naar rotnieuws!!! Wat erg voor je!! Heel erg veel sterkte!! En ik snap heel goed dat je dan zo denkt waarom het bij jou dan niet goed mag lopen. Ik vind het knap dat je ons blijft volgen. Maar zou ook heel goed snappen als je daar geen zin meer in hebt even. Laat jer ons weten hoe het gaat morgen? Dikke knuffel

@1987 en@stelie en @ hadassa Welkom en gefeliciteerd!

@ds85 Sorry ik denk er toch iets anders over. Ik zou niet op echo gaan ook al was ik nog zo nieuwsgierig. Vind het niet zo netjes en zou toch gewoon afwachten tot in Nederland. Je krijgt dan toch ook een gesprek enzo. Is toch best gek als je al weet dat je daar niet blijft? Dus ik snap je vriend wel. Maar begrijp ook wel dat je nieuwsgierig bent natuurlijk.
    Hoe was de 9maandenbeurs? Is dat leuk? Ik ben niet zo van de beurzen, maar toch nu het bijna afgelopen is heb ik wel een beetje spijt dat we niet gegaan zijn. Ik dacht dat hoeft nog niet, we zijn nog maar zo vroeg in de zwangerschap en het is nog niet eens openbaar. Maar nu wel een beetje spijt haha.

@chybou Fijn dat je echo zo goed was!! Heerlijk toch.

@Maia Ohnee!! wat spannend! Ik hoop voor je dat ie netjes blijft zitten. Maar geen fijn idee dit. Bah! Hoe gaat het nu?

Hebben jullie ook al dat je buik wat opzet. Ik ben echt bang dat het al te zien is. Dat kan echt nog niet. Hoe verbergen jullie dat? Mijn borsten doen ook al zo'n pijn, vanaf wanneer koop je eigenlijk een andere bh? Want als ik nu een andere koop en er dan weer uitgroei, vind ik dat wel wat zonde van het geld eigenlijk..;)

16. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Pfff, totaal geen zin in morgen. Een bevestiging krijgen van iets wat je zelf al zeker weet, een mk. Zo'n vervelende inwendige echo, terwijl je baarmoeder nog erg gevoelig is. Bah.:x Het moet, dat weet ik. Het enige nut wat het voor mij heeft, is om te zien of alles al netjes schoon is. Anders had het echt niet gehoeven. Sorry voor m'n geklaag, maar het lucht wel op.
    @Baileyy, ik laat zeker even weten hoe het gegaan is.

Liefs

17. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.638
    1.443
    113
    @Stoetel je hoeft echt geen sorry te zeggen voor je klagen hoor. Is niet meer dan logisch dat je het kwijt wil. Ik snap dat je er tegenop ziet.
    Wens je toch nog heel veel sterkte!

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ minnie: alweer naar de griek? Dat was jij vorige keer toch ook al? Zou ook niet weten wat je daar nu t beste kunt eten, geen mixed grill in ieder geval lijkt me haha
    Vervelend dat jullie niet op 1 lijn zitten met de naam! Een compleet andere naam dan maar? Lastig hoor! Misschien een compromis maken, hij de jongensnaam, jij de meisjes naam of andersom ;)

@ maia: een romper van 93 euro?!?! WTF!! Snap dat je dat niet hebt gedaan nee haha
    Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad! En natuurlijk ook dat je niet echt veel bloedverlies meer hebt gehad, ik zou zeker gewoon nog even bellen voor een echo, al is het maar om je gerust te stellen!

@ baileyy: ja hier ook al een opgezette buik hoor, vooral 'savonds, maar op de dag ook steeds meer en mn borsten...die staan op ontploffen!
    Volgens mij heb je van die meegroei bh's toch? Geen idee hoe ze zitten, maar wie weet is t het proberen waard!

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Lieve stoetel, je klaagt echt niet hoor!
    Gooi gewoon alles ee maar uit wat je dwars zit, dat lucht hopelijk een beetje op voor je, voor zover dat kan!
    Heel veel sterkte morgen meis!

20. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @engeltje
    ik heb gebakken mosselen op en suflaki.
    Ik ben de griek zo zat ik snap niet wat mijn man er leuk aan vind.

@stoetel
    heel veel sterkte morgen!!! Ik denk aan je!!

Ikzelf heb morgen weer een echo.
    Ik benieuwd of alles nog goed is.

Deel Deze Pagina