Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    @ stoetel: heel veel sterkte morgen en natuurlijk de komende tijd.
    @ maia: wat fijn dat je een leuke dag gehad hebt en het bloedverlies verminderd is. laat je ons weten wat de vk zegt morgen?!
    @ bailey: ik heb toch besloten om woensdag gewoon te gaan naar belgie. We worden namelijk voor de combinatietest bij 12 weken ook naar belgie doorverwezen door de nederlandse vk omdat het in belgie blijkbaar veel goedkoper is. Dan heb ik de gynaecoloog al een keer gezien en daarnaast ben ik ook gewoon veel te nieuwsgierig :)

Nu lekker rustig in mijn bedje nog wat televisie gaan kijken en morgen weer voor de klas... Ik ben wel lekker uitgerust deze week dus kan er weer met goede moed tegenaan!

2. Maia

Maia Niet meer actief

Stoetel, een hele dikke knuffel!

goedemorgen. Hier gaat het wel goed, bloedverlies is gestopt en ik ben echt enorm misselijk dus ik ben weer wat positiever. Straks nog wel even de vk bellen.

3. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Goed nieuws maia!

4. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ ds: Suc6 met werken vandaag! ik geniet lekker van mijn 1e dag vakantie!

@ Maia: Fijn dat het bloedverlies is gestopt en dat je misselijkheid terug is, waardoor je weer een
    stuk positiever bent. Ben benieuwd wat je vk zegt!

@ stoetel: suc6 vandaag en denk aan je!

5. FvK

FvK Actief lid

28 dec 2011
    333
    0
    0
    N-H
    Heb even bijgelezen en de fijne berichten worden afgewisseld met de verdrietige berichten. Veel sterkte voor alle dames die in onzekerheid zitten of inmiddels niet meer :(

Hier uiteindelijk een rustig weekend gehad. Na een spoedbezoek aan de wc op de vrijdagavond waar mijn avondeten jammer genoeg de weg naar boven vond, heb ik het aardig rustig gehouden. Ik had wat diarree en buikkrampen. Totaal geen eetlust. Ik denk dat het een virus was! Nu een lekker stijve nek...hmmm. Maar goed, verder voel ik me prima. Wel snel moe en nog steeds weinig eetlust. Ik zit nu in de fase waarin ik hoop dat alles goed gaat...zeker door de vele verhalen van miskramen en bbz. Het zijn de hormonen denk ik! :)

6. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.637
    1.443
    113
    Pff het is maandagochtend, heb een lange nacht geslapen en ben zo moe. Ik zit op het werk en kan mijn ogen niet openhouden en me totaal niet concentreren. Heb flink ontbeten. Al mijn boterhammen voor tussen de middag zijn al op (4 stuks) en heb net een flinke reep reserve ontbijtkoek opgegeten. Heb nog trek. En moe.

Herkennen jullie dit ook?

@Stoetel en Maia: Sterkte vandaag!!

7. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @bailey

Ik ben ook moe.
    De eetlust valt wel mee.
    Ik ga nu ook even eten.

8. Liesblits

Liesblits Actief lid

15 feb 2012
    229
    0
    0
    vrijwilligerswerk
    @Fvk Zit hier in precies dezelfde fase, juist omdat je het hier zoveel leest vind ik het best eng worden.
    Maar als je dan weer andere verhalen hoort, stelt me het wel weer gerust.
    NOg even geduld en dan zijn we hopelijk de eerste 12 weken zonder al te veel problemen door gekomen.

Is het vandaag de landelijke wees moe dag?? Pff ik ben ook zoooo moe!
    Nog steeds weinig tot geen klachten. Alleen sinds een paar dagen last van mijn maag, en dan alleen als ik zit en aan de rechterkant. Klinkt dat bekend bij anderen?
    Verder vind ik het vele gezond eten, voornamelijk groente, echt nog wel lastig.
    Ik at bijna nooit groente, en krijg het ook maar met moeite naar binnen. Nu zal ik wel moeten, maar krijg het zeker niet elke dag en ook niet heel gevarieerd. :S

9. SuzieQ

SuzieQ Actief lid

28 jan 2011
    395
    0
    0
    Hier ook super moe, moest me vanochtend echt het bed uitslepen..en nu na de lunch helemaal moe

10. Maia

Maia Niet meer actief

hi :) nou vk gesproken en mijn echo is verzet naar volgende week donderdag, 8 maart. Wel fijn.

@moe: best wel, nu valt het wel mee even, maar vooral 's avonds. Ga tegenwoordig ook best vroeg naar bed.

verder heel erg misselijk dus daar ben ik stiekem wel blij om.

11. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Hey meiden

@Maia, hopelijk was het bloeden vals alarm. Fijn dat je de echo eerder hebt.

Nou, de echo is achter de rug. Het was idd een miskraam. Er zit nog een heel klein beetje weefesl in m'n baarmoeder wat er wel vanzelf uit zal gaan. Ik heb tabletten mee gekregen om dit te versnellen. Ik zal wel 2 dagen echte krampen hebben en heel veel bloed verliezen. Maar daarna moet het over zijn. Ik hoef de tabletten niet te nemen, dan duurt het alleen langer voordat ik er vanaf ben. Aangezien we komend weekend weg gaan, wil ik er echt klaar mee zijn. De gyn denkt dat er maar amper een vruchtzakje heeft gezeten, i.i.g een leeg vruchtzakje. Hij ziet nog geen reden tot verder onderzoek, gezien ik een vlekkeloze zwangerschap heb gehad bij m'n zoontje. Ik heb m'n werk gebeld en het uitgelegd. Ze begrijpen dat ik niet kom werken als ik die krampen krijg en hevig ga vloeien. En gelukkig kan ik met een gerust hart een weekendje weg, ze kunnen zich goed indenken dat ik er echt even tussenuit wil. Wat heb ik toch fijne collega's en werkgever.:)

Liefs

12. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ moe zijn: Ik ben ook al erg moe op dit moment, maar dat komt omdat ik met mijn dochter bij ballorig ben geweest vanochtend.
    Ze kon niet alles zelf, dus ik ook maar in allerlei rare bochten door de speelkooi heen. Zij heeft genoten en gaat straks heerlijk slapen. Jammer genoeg ligt er voor mij nog een flinke lading was die gestreken moet worden....
    Mag niet klagen, want ik heb lekker een weekje vrij!!!

13. Maia

Maia Niet meer actief

@stoetel: een hele dikke knuffel voor je!!!

14. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Stoetel: Wat fijn dat de echo achter de rug is meid en dat de gyn geen verder onderzoek wil. Hoop dat de tabletten snel zijn werk doen en je komend weekend lekker kunt genieten. Fijn dat je werk ook zo meelevend is!

15. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Heel veel sterkte stoetel!!
    Neem echt even de tijd om dit te verwerken.

@Laupio
    Hoe was jouw echo vandaag???

Liefs,
    Minnie

16. Annigje

Annigje Lid

26 jun 2011
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    @stoetel, las je eerdere bericht en snap echt wat je voelt! Het is soms zo oneerlijk. Waarom anderen wel en jij niet?
    Ik had ook zoveel moeite toen een goede vriendin plots (ongewenst) zwanger raakte... Het is niet meer dan logisch dat je dit denkt.

Ik lees dat sommige van jullie naar de 9mndenbeurs zijn geweest! Leuk. Ik wilde ook gaan maar durfde het niet hihi. Ben nu pas 6 weken zwanger en nog zo bang dat het misgaat.
    Ben sinds donderdag erg misselijk. Dat is op zich wel een goed teken...
    Maar het is ook vervelend, ik sta voor de klas en dat werkt niet prettig. Die kindjes willen ook aandacht van mij.
    Vanmorgen stond ik trouwens mn pies in die kan van MvM te gieten met mn neus en ogen bijna dicht, haha. Die lucht kan ik nu niet verdragen.
    Ik hoor jullie over zere borsten, dat heb ik nog niet. Wel dat ik bang ben dat iemand mn (ienieminie) buikje ziet. Zeker 's avonds! Dan kan ik hem echt niet inhouden.

Meiden sterkte deze week en tot snel!

17. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    @ stoetel, wat naar meid, hopelijk heb je iig wel een fijn weekend, dat verdien je wel...knuffel!

@ all, echo was prima, termijn is nog niet duidelijk vast te stellen,over twee weken de officiele termijnecho.

Ik lees trouwens wel vaak bij, maar heb echt niet de energie op iedereen te reageren...sorry!

Medicijnen helpen goed, dacht zaterdag heb niet meer nodig en toen toch gelijk weer spugen, dus neem ze toch maar wel!

Liefs Lau

18. Maia

Maia Niet meer actief

@laupio: fijn dat de echo goed was.

19. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ lau: Fijn dat de echo goed was en dat de medicijnen helpen!

@ annigje: Voor welke groep sta je?

20. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    @stoetel: heel veel sterkte. Dikke knuffel...
    @laupio: wat fijn dat de echo goed was
    @maia: wat fijn dat het bloeden gestopt is. Nu nog even tot volgende week wachten voor 100% zekerheid, maar we gaan er gewoon vanuit dat het beebje lekker blijft zitten
    @liesblits: ook ik heb veel moeite met gezond en gevarieerd eten. Voor de zwangerschap ontbeet ik niet en at ik amper fruit. Ontbijten doe ik nu wel, want ik heb gewoon honger 's morgens en fruit probeer ik toch minimaal 1 per dag. Maar het blijft idd moeilijk.

Moe: ook hier wel behoorlijk moe. Ik heb vorige week de hele week super geslapen en vannacht was een ramp en toen ging dat wekkertje weer om 7 uur :( Ik merk dat ik ook echt chagrijnig ben, ik kan niet veel verdragen en ben lekker aan het zeuren. Hormonen??? Ik ben officieel een zeikwijf geworden :)

Deel Deze Pagina