Dank je. Ik lig al in bed gelukkig. tot nu toe geen bloed meer gezien.pfff wat een stress he. Hopelijk was het niks ergs. Liefs Minnie
Hi Minniemouse: Ik wilde je even laten weten dat ik dat ook heb gehad (en soms nog even een paar uurtjes heb). Gelukkig is er helemaal niets aan de hand. Het komt deels door de Utrogestan bolletjes en door de goede doorbloeding van de vagina en baarmoedermond. Maak je niet te veel zorgen. Zo lang je geen pijn in je buik hebt (echt krampen) en het is niet een grote hoeveelheid helderroodbloed met stolsels gaat alles nog goed. Ik kan je stress heel goed voorstellen. Liefs!
Goede morgen! Minnie, hoe gaat het? Hoe gaat het met de rest? Hier pffff af en toe die steken. Wordt er gek van. En maakt mij echt enorm onzeker of het allemaal wel goed gaat daarbinnen. Vannacht ook weer zo'n felle steek. Werd er zelfs wakker van. Ik weet dat ik mij geen zorgen moet maken en dat het juist een goed teken is. Maar toch. Zoonlief ligt lekker rustig bij mij in bed. Normaal ligt hij nooit zo rustig. Hij zit wat met mijn haar te spelen. Zo er maar uit. Even ontbijten.
Goeiemorgen! @ minnie: hoe is het nu meis? Geen bloed meer verloren? Beetje kunnen slapen? @ sweet: bij mij wordt dat nu gelukkig wat rustiger die krampen, maar wordt er ook megaonzeker van, zeker omdat je niet weet wat nou wel en wat nou niet goed is... Hier net een spraakverbod gehad van de dokter, inderdaad een keelontsteking dus.....
Goedemorgen Ik heb gelukkig geen bloed meer gezien. Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die wat bloed verliest.Ik bel het zhuis maar niet denk ik. Ik heb ook wel wat steken af en toe. Verder heb ik sinds vandaag last van ochtend misselijkheid. en daarbij moe. dus ik zie er niet uit nu. Mijn buik begint nu al te groeien. dat beloofd nog wat. Dat betekent dst ik al snel nieuwe kleren moet hebben. Verder heb ik goed geslapen. beetje kort maar wel goed. liefs Minnie
@ Engeltje haha wat zal het rustig worden bij jullie thuis. Zie het al voor me. Je schrijft alles op en tikt je man aan van "lees dit wil wat zeggen", hij reageert niet, dan schud je nog wat harder aan zijn arm. Even serieus, beterschap! Dat is balen. Moet het met stemrust genezen?
@ minnie pffff ik ben heel blij dat te horen zeg. Goed teken dat misselijkheid en steken en dat je buik al groeit. Mooi joh!!
@ minnie: oh, gelukkig maar meis! Komt vast helemaal goed! @ sweet: bedankt voor je medeleven lang leve de wordfeud. Kan ik hem digitale berichtjes sturen en zodra er een berichtje binnenkomt trilt zijn telefon
Geeft niet hoor, gelukkig hebben we de zelfde humor Manlief heeft net een afspraak gemaakt bij de vk, 5 maart zijn we aan de beurt, jeetje wat duurt dat nog lang! Ben benieuwd wanneer MvM ons gaat bellen!
@Chybou Grappig je hebt hetzelfde als ik...ICSI 3...2 terugplaatsingen. Ik denk dat het bloedverlies met ICSI te maken heeft. Want ik heb het nooit eerder bij de andere zwangerschappen gehad. Ik bel voor de zekerheid toch maar even het zhuis op zometeen, want ik heb al weer een paar keer licht rose bloed gezien vanmorgen. Die bolletjes gebruik ik niet meer. Helemaal geen hormonen meer eigenlijk, ik slik alleen foliumzuur. Zucht. We wachten maar even het ziekenhuis af. Liefs, Minnie
Hè minnie toch! Heb je al gebeld? Hopelijk blijft het gewoon bij een beetje lichtroze. Ben je eindelijk zwanger, zit je zo in de onzekerheid!
@Engeltje Ik kan pas weer om 13.00 uur bellen. Ik zit steeds op de klok te kijken...hopelijk hoort het bij ICSI, want anders vind ik het wel heel eng. Ik laat iets weten zodra ik gebeld heb. Liefs, Minnie
@ Engeltje haha ok gelukkig dat jij dezelfde humor dan hebt @ Minnie ben benieuwd. @ hier: zoon op bed. Slapen, ho maar! maar deze mama is moe en wilt graag nog even een tukkie doen. Eerst maar de boel dweilen. Fijn zo'n hond in combi met sneeuw. Not. Vooral de keukenvloer (zwarte tegels) zien er niet uit.
Het is wat met die huisdieren he. Ik heb 2 honden en 2 katten. Gelukkig is 1 hond altijd met mijn man mee naar de zaak. Maar je hebt er inderdaad veel werk aan. Ik heb net even het zhuis gebeld. Ze kon niks zeggen. Het is afwachten. Het is ook nog te vroeg voor een echo. Die is eind februari en dan pas kunnen ze zien of het hartje klopt, tot die tijd is het afwachten. Mijn hcg was trouwens 167. Zegt mij niet zoveel, maar misschien dat iemand daar iets over weet? Groetjes, Minnie
@ Minnie: Helaas geen verstand van, wanneer is dat gemeten dan? Dat zien ze aan je bloed toch? Weet alleen dat je vanaf 25 een posi test kan krijgen. heb even wat voor je opgezocht : Leidraad voor hCG waarden tijdens de zwangerschap: hCG waarde in weken vanaf bevruchting* : 3 na bevruchting: 5 - 50 mIU/ml 4 na bevruchting: 5 - 426 mIU/ml 5 na bevruchting: 18 - 7,340 mIU/ml 6 na bevruchting: 1,080 - 56,500 mIU/ml 7 - 8 na bevruchting: 7, 650 - 229,000 mIU/ml 9 - 12 na bevruchting: 25,700 - 288,000 mIU/ml 13 - 16 na bevruchting: 13,300 - 254,000 mIU/ml 17 - 24 na bevruchting: 4,060 - 165,400 mIU/ml 25 - 40 na bevruchting: 3,640 - 117,000 mIU/ml Niet-zwangere vrouwen: <5.0 mIU/ml Vrouwen in de overgang: <9.5 mIU/ml Misschien heb je hier wat aan
@Engeltje Dank je wel voor het opzoeken! Volgens de verpleegkundige die ik net sprak was het prima. Ik denk niet dat je aan de hand van de hcg kan zien of het 1 of 2 baby's zijn. Dat houd het extra spannend.... Pff, wat een stress allemaal zeg Maar gezien de zwangerschapskwaaltjes zal het allemaal nog wel goed zijn met de kleine.Daar ga ik nog steeds van uit. Liefs, Minnie
@ minnie denk inderdaad ook niet dat je daaruit kan opmaken of het er 1 of 2 zijn. Hier nu een iets groeiende buik. Heb nu een buikje of ik ongi word. Hebben jullie een vermoedde wat het word? Ik denk heel sterk dat dit een meid wordt. Waarom? Gevoel zegt het!