@ds Volgens mijn man ben ik ook echt een zeikwijf. Gisteren ruzie bij de griek gehad en manlief is lopend naar huis gegaan.. Ja ik kan er ook niks aan doen, ik wil wel graag dat het wat rustiger is in huis, en ik ben veel moe. Zelf heb ik het niet in de gaten, maar ik besef wel dat mijn drukke gezin tijdens een zwangerschap extreem druk is. Zie ze maar eens rustig te krijgen. Vandaag waren ze weer naar school en kon ik weer even genieten van de stilte.
Hi ladies Ik zou me graag ook aanmelden. Ik zit op het randje okt-nov maar aangezien mn dochtertje ook 4 weken te vroeg was ga ik eerder uit van okt. Datum 31 okt. Heb al beetje terug gelezen, wat al een hoop droevige en onzekere verhalen, veel sterkte voor deze meiden. Zelf twijfel ik ook nog heel erg. Heb nergens last van zoals vorige zwangerschap dus had gelijk gevoel dat het niet goed zat. Maar voorlopig nog geen bloedingen of krampen dus ik ga proberen rustig af te wachten. Hoop dat ik me hier mag aansluiten. Wel veel aan t werk maar ga proberen beetje bij te blijven.
Lang niet geweest hier, maar schrijf meestal in andere topic en dan vergeet ik hier weer te kijken *schaam* @ Minnie ik zie dat het toch goed zit bij jullie?! SUPER!!!
ja we zouden bijna beide topics samen moeten voegen want de meesten van ons schrijven in beide topics hihi @marieke: welkom! hier weer wat last van misselijkheid dus ik blijf nog steeds positief.
@stoetel heel veel sterkte!! Ik heb gisteren mijn 1e gesprek bij de vk gehad, hele hoop vragen beantwoord en een hoop informatie meegekregen. Mijn voorlopige uitrekeningsdatum is 3 okt deze is echter nog niet definitief dat bepalen ze op de termijnecho en die heb ik op dinsdag 13 maart dus nog even 2 wkn in spanning of we een kloppend hartje te zien krijgen. Wat duurt wachten allemaal lang eerst 3 wkn gewacht op het 1e gesprek bij de vk en dan nu weer 2 wkn wachten op de 1e echo, heel spannend. ik weet alleen niet hoe je die lijst aan moet passen om mijn datums in te vullen/wijzigen?? Verder gaat het prima 's morgens wel wat misselijk maar hou alles gelukkig nog binnen verder gelukkig nog nergens last van.
@stoetel heel veel sterkte!! Ik heb gisteren mijn 1e gesprek bij de vk gehad, hele hoop vragen beantwoord en een hoop informatie meegekregen. Mijn voorlopige uitrekeningsdatum is 3 okt deze is echter nog niet definitief dat bepalen ze op de termijnecho en die heb ik op dinsdag 13 maart dus nog even 2 wkn in spanning of we een kloppend hartje te zien krijgen. Wat duurt wachten allemaal lang eerst 3 wkn gewacht op het 1e gesprek bij de vk en dan nu weer 2 wkn wachten op de 1e echo, heel spannend. ik weet alleen niet hoe je die lijst aan moet passen om mijn datums in te vullen/wijzigen?? Verder gaat het prima 's morgens wel wat misselijk maar hou alles gelukkig nog binnen verder gelukkig nog nergens last van.[/QUOTE]
@ samenvoegen van de 2 clubs: van mij mag het hoor! Scheelt weer lezen en soms dubbel reageren (hihi)
@ Samenvoegen: GRAAAAAAGGGG!!!! Hoe regel je dat eigenlijk? 1 sluiten ofzo en dan doorverwijzen naar het andere topic? En welke sluiten we?
Als we gaan samenvoegen, dan zou ik deze laten sluiten, want hier zijn veel minder reakties gekomen. Ik wil best de lijsten samenvoegen van deze club en de andere club. Denk dat er in beide club heel veel meiden zijn die meelezen en een klein groepje is wat actief post. Voor de meelezers is het geen probleem denk ik om over te stappen... Ik zal het ook even in het andere clubje vragen wat die er van vinden!
lijkt me een puik plan. En wat vinden de dames ervan die alleen hier mee praten? zoals minniemouse? ooo ik ben misselijk net op m'n werk over m'n nek gegaan, weet niet of ik het op m'n werk nog heel lang geheim kan houden als het zo blijft.
@maia dan wordt het nog drukker en nog minder persoonlijk. Stap ik meer over op een persoonlijker forum denk ik. Als je nu niet reageert vraagt niemand zich af hoe het met die persoon gaat. of hoe de echo was...in het begin ging dat hier nog wel goed maar nu word het steeds onpersoonlijker.Aan de andere kant is dit forum savonds heel stil. MAAR dat is mijn mening uiteraard. Als jullie dat graag willen heb ik daar geen moeite mee hoor. Ik vermaak me wel.
@stoetel Dikke knuffel voor jou!! En fijn dat je even een weekend weg gaat om alles te verwerken en proberen wat te ontspannen! @ ds85 succes bij de echo morgen! @laupio Fijn dat de echo goed was! Over 2 weken dus weer. Fijn! @minniemouse Ohjee ruzie bij de Griek.. Hormonen? Zelf dacht ik geen last te hebben van hormonen. Zegt mijn vader:jawel hoor je doet al anders. Wat een onzin. Ik vroeg waarom, krijg ik geen duidelijk antwoord.. haha @maia goed dat je positief blijft en je weer wat klachtjes krijgt. Zelfs overgegeven op het werk dus.. Oeps.. Ervanuit gaan maar dat het goed zit hoor! @mieke0402 Ik kreeg helemaal niet zoveel info mee van mijn vk het 1e gesprek.. Alleen over de combinatietest. Ze waren wel heel ardig enzo hoor. Wat voor info kreeg jij nog meer dan? En ik ben een beetje onzeker over alles. Dit is onze 1e. Maar wanneer hou je je bezig met kraamzorg en moet je dingen gaan regelen?? Dat we straks niet te laat zijn? @samenvoegen van de 2 clubs mag wat mij betreft ook. Ik schrijf helemaal niet mee op de andere en lees daar ook niet, juist omdat ik dat zo dubbel schrijven vond. Maar lijkt me erg gezellig, meer ervaringen uitwisselen. Prima!
@bailey Volgens mijn man ben ik momenteel onmogelijk. Ik ben gelukkig niet de enige zag ik op een ander forum. Schijnbaar ben ik bij alle zwangerschappen zo geweest ( als ik mijn man moet geloven). Haha die vader van jou.
Samenvoegen is wt mij betreft niet heel handig, vind alleen jullie volgen al best veel, mr ik heb dan ook weinig energie en een meiske van 8 maanden om te verzorgen, alsjulliehet allemaal prettiger vinden, vog ik wel hoor!
ik snap dat jullie het liever niet hebben, ook prima wat mij betreft. gos wat ben ik moe. Hele dag gewerkt, dat ging prima (op de misselijkheid na) en niets gegeten net want kreeg het niet door m'n keel en dochter op bed gelegd en lig nu echt duf op de bank (heerlijk een laptop). Ga weer vroeg naar bed vanavond.
@Engeltje Wat ben je stil?? Alles goed?? @All Ik wil even iets onder de aandacht brengen. Mensen die niet vanzelfsprekend zwanger kunnen worden en terecht komen in de medische malle molen hebben pregnyl nodig. Moeders voor Moeders is er voor om te zorgen dat het hormoon voor pregnyl uit de urine gehaald word. Je krijgt 8 flessen en 2 opvangkannen om zo je urine in te leveren. Hoeft geen volle fles te zijn, ze zijn ook al blij me alleen ochtend en avondurine als je bv werkt. Het kost niks, je krijgt zelfs cadeaus, maar je helpt andere vrouwen om zwanger te kunnen raken. En er is echt een tekort momenteel. Misschien een tip?