Hallo meiden, Hier een lange dag achter de rug. Eerst een dagje lesgeven, toen een uur in de auto en daarna nog drie uur cursus en toen nog een uurtje terug in de auto. Heb net een lekkere douche gepakt en nu jullie verhalen aan het lezen. Samenvoegen mag wel van mij, maar met welke topic dan. Ik lees mee met ´wie nog meer uitgerekend tussen 1 en 15 oktober´, maar denk niet dat jullie die bedoelen. Ik zal wel zien wat er gebeurt. Verder slaap ik de laatste drie dagen weer slecht en nu heb ik de slaap juist zo nodig nu ik weer aan het werk ben.... Morgen eerste echo dus vannacht zal ik ook wel minder goed slapen, veel te druk in mijn hoofd!! Slaap lekker allemaal
@minnie: ja dat is ook handig met laptop in bed. Doe ik ook nog wel eens haha. En ik doe idd mee met MvM, zo goor die geur uit die flessen, daar ga je spontaan van over je nek (en dat is al niet zo moeilijk op dit moment ) maar het is voor een goed doel. Nou ik ben dus weer enorm misselijk, het wordt steeds erger. leuk is het niet, maar ik ben er wel 'blij' om na afgelopen weekend.
Ik ben ook erg misselijk maar dat geeft niet ik ben blij weer zwanger te mogen zijn. En zonder misselijkheid is het niet compleet. Beter dan bloedverlies.
@Baileyy voor ons is het ook de 1e dus ik weet zelf ook bijna niets. ik kreeg een hoop informatie, heel veel foldertjes met wat er allemaal geregeld moet worden en wat je beter wel en niet kan doen. Mijn vk zei dat kraamzorg beter zo vroeg mogelijk geregeld kan worden omdat er vaak wachtlijsten zijn, zelf wacht ik even tot ik mijn 1e echo heb gehad en weet of het hartje klopt want anders hoef ik het niet te regelen natuurlijk. Ik kreeg een tas vol informatieboekjes en een heel leuk koffertje met leuke tijdschriften over zwangerschap echt heel leuk! Ik zou als ik jou was gewoon vragen aan je vk voor informatieboekjes is toch wel makkelijk vooral bij de 1e.
He dames, Net mijn eerste echo gehad en alles zag er goed uit! Ik heb ook het hartje al mogen horen. Dat was wel even emotioneel. Ben echt super blij!!!! Ben wel 5 dagen teruggezet, dus zou nu op 7 weken zitten en uitgerekend zijn op 17 oktober.
@ds Hebben ze de kleine ook opgemeten? Ik zie dat we 1 dag schelen. Mijn kleintje was met 6w en 4 dagen 1 cm groot.
@minnie: onder de echo staat 8,6 mm maar volgens mij had ze tegen mij 1,2 cm gezegd... ik was te veel op het beeld aan het kijken ipv luisteren. In mijn zw.boek staat 7 weken tussen 4 en 5 mm en 8 weken tussen 14 en 20 mm. Als dit klopt, dan zou jouw kindje wel al groot zijn voor die zw.duur Over twee weken heb ik weer een echo dus dan zal er nog wel een keer gemeten worden.
@ds Ik heb 15 maart ook weer een echo. Ik kijk er al naar uit. De gyn. had gezegd dat ons kleintje goed op schema lag. Daar ga ik dan maar van uit anders ga ik weer lopen piekeren. 1cm en zijn/ haar mama is doodmoe...pfff..dat beloofd nog wat. Ik ga vanavond vroeg slapen. nog even gtst kijken en dan val ik in slaap denk ik.
super dat alles goed was ds! Fijn. hier weinig te melden, hele dag gewerkt, ben kapot. misselijk vooral vanochtend en vanmiddag ook flink maar vanmiddag gelukkig niet over hoeven geven, scheelt toch weer.
@ds, wat een mooie echo. En wat heerlijk dat je het hartje al hebt horen kloppen. Daar kan een mens zeker emotioneel van worden. @Hier, een fijn gesprek gehad met manlief. Over hoe ik me voel en wat ik nu verder wil. Wat is hij toch een lieverd. Weet je wat zo gek is? Ik wil er gewoon weer voor gaan. Voor sommige zal het te snel zijn, maar mijn gevoel zegt dat ik er klaar voor ben. Ik ben het echt nog wel aan het verwerken en ik moet het een plekje geven. Onze 2 vlindertjes zal ik nooit vergeten. Maar ik zou toch nog zo graag een brusje voor ons zoontje willen. Een tweede kindje, zo mooi. Hopelijk is het ons gegund. Ik kom hier afscheid nemen van jullie meiden. Ik wens jullie al het geluk en gezondheid toe. Dat jullie in oktober maar prachtige wondertjes in jullie armen zullen hebben. Liefs
@ Stoetel: Ik vind het helemaal niet gek dat je er weer voor wilt gaan! De twee vlindertjes zal je zeker nooit vergeten, maar de wens voor een brusje is veel sterker en dat is wat telt! Ik hoop voor jou dat je snel weer op de roze wolk mag gaan klimmen en er 8 maanden lekker op mag blijven zitten!
@stoetel: dikke knuffel. Ik snap je helemaal hoor, dus ga ervoor en hopelijk mag je snel weer zwanger zijn!
Hallo dames, Ik heb hier in het begin een paar keer gepost, maar het was hier toen erg stil, en ik ben er toen eigenlijk mee gestopt. Inmiddels is het hier heel druk zie ik, en ik zou het eigenlijk toch wel leuk vinden om mee te schrijven. Ik heb niet zoveel tijd om achter de laptop te zitten, maar ik ga het zoveel mogelijk proberen. Gefeliciteerd alle zwangere meiden! Ik lees ook dat er al een aantal meiden een miskraam gehad hebben, wat erg voor jullie. Veel sterkte! Ik heb morgenavond mijn eerste echo. Spannend! Mijn 2 dochters zijn een twee-eiige tweeling, dus ik vind het stiekem toch wel erg spannend of het nu niet weer een tweeling is! En sowieso of er echt een kindje is, met een kloppend hartje. Het is nog zo onwerkelijk! Groetjes, Dalia
@Dalia Welkom terug. Ik wens je veel plezier bij de echo! Altijd leuk. @Stoetel Ik wens je heel veel geluk toe en dat je snel zwanger mag zijn!! Waarschijnlijk komen we elkaar nog tegen op een ander forum van zp. Liefs Minnie