Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    @stoetel: ik snap heel goed dat je het toch weer wil gaan proberen. Heel veel succes en laten we hopen dat het snel mag lukken.

2. Maia

Maia Niet meer actief

@dalia: welkom terug. Spannend dan die echo zeg!

3. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    @stoetel, heel veel sterkte en hopelijk gauw weer zwanger...

Wat fijn, al die goede echos, voor de dames die nog mogen, veel plezier!

Hier gaatie stukken beter, nu tweede dag zonder medicatie, en dat is fijn, want je wordt er wel erg sloom van..
    Gekke is wel dat je dan gelijk weer een pietsie onzeker wordt of het wel goed gaat, haha, tis ook nooit goed he...wel klachten, geen klachten altijd zeuren!!

4. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.637
    1.443
    113
    @Minniemouse Nou ik ben ook onmogelijk volgens mijn vriend. Gister ook woorden gehad. Er valt niet met mij te praten zegt hij... pff
    Ik heb gewoon superveel stress op het werk, ik was bezig met mijn advocaat te mailen en hij zeurt over wat ik wil eten.. Alsjeblieft, wat kan mij dat eten schelen..

Pff en de moeheid blijft maar. Terwijl ik toch onrustig slaap. Steeds wakker, dan val ik ook wel weer in slaap, maar toch.

@mieke0402 Wat leuk dat je dat allemaal hebt gekregen? Wij alleen maar een paar foldertjes, meer niet.
    Kraamzorg nu al regelen? Dan wacht ik toch maar even tot maandag na de echo.
    En hoe weet je dan waar er kraamzorg is? Moet je ook nog kiezen voor een goede of maakt dat niet uit?

@ds85 Wat een supergoed nieuws!! Fijn voor je!

@Stoetel veel geluk met proberen! En ik snap dat je er toch weer voor wil gaan, vind ik helemaal niet gek.

5. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @Bailey ik wacht zelf idd ook tot na de echo met het regelen van de kraamzorg. Mijn vk adviseerde om contact op te nemen met mijn zorgverzekering om te vragen of hun een contract hebben met een kraamzorgbedrijf dan kan je het via je zorgverzekering doen en als ze dat niet hebben heb ik een boekje meegekregen waar die organisaties instaan.

6. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    Ik heb al meerdere kraamzorgbedrijven opgebeld om te vragen of ze ook in Belgie komen. Ik heb toen ook gevraagd wanneer ik ongeveer moest bellen en zij zeiden dat het nu al mocht, maar vaak wordt er gewacht tot 12 weken.
    In het basispakket van de zorgverzekeraar zit sowieso kraamzorg, maar dan heb je wel een eigen bijdrage van 4 euro per uur. Als je aanvullend verzekerd bent kan dit anders zijn.

Verder hier een rustig dagje, de kindjes waren heel lief vandaag. Ben wel heel moe dus lekker douchen en dan languit op de bank

7. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.637
    1.443
    113
    Eindelijk een nachtje doorgeslapen. De wekker ging en ik schrok gewoon dat het al half 7 was.
    Gelukkig vrijdag, laatste dagje werken en dan weekend!!

Vraagje. Hebben jullie een zwangerschapsdagboek? Mijn vriend opperde gisteren het idee om dat te gaan bijhouden. Je hebt daar van die speciale boeken voor zag hij op internet. Maar welke zijn leuk. Hebben jullie dit of kennen jullie dit? En zoja welke raden jullie aan. Of af? Want dan sjees ik morgen naar de boekhandel om zo'n ding te halen. De boekhandel vlak bij m'n werk had helemaal niks.

8. SuzieQ

SuzieQ Actief lid

28 jan 2011
    395
    0
    0
    @zwangerschapsdagboeken: het leek mij ook wel een leuk idee en heb er 2 die mij leuk leken aan mijn man voor mijn verjaardag gevraagd. Hier 2 linkjes die eerste kun je bij bol bestellen, die 2e hebben ze in Utrecht bij de bijenkorf. sowieso hadden ze bij de bijenkorf heel veel van die zwangerschapsdagboeken

bol.com | 9 maanden dagboek | Nederlandse boeken

Kennisgeving voor omleiding

9. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik heb de onderste.
    Maar er zijn er vast nog meer. bv van Anne Geddes.

10. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Wat is het rustig hier meiden! Zijn de meeste meiden zelf al overgestapt naar het andere oktoberclubje ;)

Vandaag een rustig dagje voor mij, want manlief was tot 5.15 op zolder aan het werk en aan het skypen met zijn collega. Ik heb dus nauwelijk knap kunnen slapen :x

11. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Vind het ook al zorustig hier...vandaag hebben we voor t eerst met Sara gefietst, wat is dat leuk,zon kleintje voorop en heerlijk weer was het ook he!

@ girafje
    Lastig als je niet kan slapen, heb je nu zeker wel nodig!

12. SuzieQ

SuzieQ Actief lid

28 jan 2011
    395
    0
    0
    inderdaad rustig, maar op het andere forum is het ook zo rustig hoor!

13. Dalia03

Dalia03 Lid

11 okt 2011
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Hier is het einde verhaal. Ik ben helemaal ondersteboven, het komt ZO onverwacht.

Gisterenmiddag na de zwemles van de meiden had ik ineens een beetje rood bloed toen ik naar de WC ging. Zomaar. Uit het niets.
    Gelukkig om 20u de echo, dus niet lang onzekerheid.
    Vruchtzak was niet mooi rond, en het kindje was veel te klein en had geen kloppend hartje.
    Zo bizar.
    Gisterenochtend was er nog niks aan de hand, ik keek ZO uit naar de echo, zonder enig idee dat het niet goed zat.
    En nu is het gewoon helemaal voorbij.

Vannacht begonnen de krampen, en nu echte bloeding.

Ik ben zo verdrietig. En voel me zo leeg.
    Vaarwel lief klein kindje, ik mis je nu al...

14. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.637
    1.443
    113
    @Dalia03 Jeetje wat erg voor je!!! En dan ook zonder dat er wat aan de hand was eerst. Heel erg veel sterkte!!!!

@SuzieQ Bedankt voor de boekentips! IK ga gelijk morgen kijken!

15. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @dalia
    jee wat erg!! Wat moet jij je ontzettend rot voelen nu!!
    Je telt de weken en dagen af en nu is het opeens over.
    Ik kan me goed voorstellen dat je er nu helemaal doorheen zit.
    Heel veel sterkte!!

Ik heb buikpijn. Ik hoop dat het niks is. Maar ik word erg onzeker door de vele miskramen. Ik ben maar op bed gaan liggen. Ik heb teveel gedaan denk ik, ik was met de meiden de stad in gegaan voor de zomercolectie.
    Nu dus gesloopt.

16. Maia

Maia Niet meer actief

@dalia: heel veel sterkte!

@dagboek: ik heb nog niets (durf niet te kopen nog, pas na de echo) maar ik koop gewoon een notitieboekje. Had ik bij Fleur ook en dan kan ik gewoon lekker uitgebreid schrijven wat ik wil.

@girafje: hopelijk laten ze je vannacht met rust ;) en kan je weer lekker slapen

ik ben erg moe, lange dag gewerkt, ook niet zo goed geslapen en nog steeds aardig misselijk. Het wordt in de loop van de dag wel wat minder, maar nog steeds flink aanwezig en is gewoon irritant. maar ach. verder vroeg naar bed vanavond.

17. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Stoetel en dalia heel vee sterkte, hoop dat er voor jullie snel een nieuw wndertje opkomst s.

Xxx joyce

18. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Ik moest even terug lezen. Wij zijn een paar dagen weg geweest. Lieve en ik waren allebei een weekje vrij, dus wij hebben deze week allerlei leuke dingen gedaan.

Ik vond het terug lezen wel een beetje eng. Ik hoop zo dat het allemaal goed gaat met iedereen. Spannende weken zijn dit!

@Stoetel: Ik kan je gevoelens wel begrijpen. Natuurlijk gun je iedereen een gezonde zwangerschap en een prachtig kindje, maar het blijft wel verdrietig dat het bij jou niet zo mocht zijn. Ik hoop dat je snel in verwachting mag raken van een heel mooi wondertje en dat deze zwangerschap net zo goed verloopt als bij je (als ik het goed onthouden heb) zoontje. Ik hoop dat je van je weekendje weg hebt genoten.
    @Maia: Fijn dat het bloeden is gestopt. Als het echt foute boel zou zijn en alles komt naar buiten (beetje plastisch, maar je snapt me vast) dan had je het wel geweten. Dit klinkt eerder als een klein vaatje dat stuk is. Fijn dat de echo wat naar voren kon. Ik hoop dat je 8 maart heel goed nieuws te vertellen hebt. Ik duim in elk geval.

@Hier: Wij hebben de 9maandenbeurs overleefd. Jeetje wat was het druk! De Huishoudbeurs was ook in de Rai en het was ook nog eens zaterdag. We vonden het heel erg leuk. We kwamen thuis met 20 kilo aan folders en ander papier. We hebben ons ingeschreven voor heel wat 'blije dozen'. We hebben ook wat cadeautjes gekregen. En, ook niet verkeerd, twee gave positiebroeken voor 10 euro! :D

19. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Jeetje Dalia, heel veel sterkte meid, wat vreselijk...

20. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Dalia: Jeetje meid, wat heftig! Sterkte de komende dagen en ik hoop dat je het snel een plekje
    kunt geven.

@ Chybou: Goede deal zeg, 2 broeken voor 10 euro!

Vannacht gelukkig beter kunnen slapen. Was om 8 uur wakker en kon nog ff lekker blijven liggen. Om half 9 kwam mijn
    dochter onze slaapkamer in om te vertellen dat ze wakker was! Straks boodschappen doen en vanmiddag op verjaardag!

Deel Deze Pagina