@ engeltje, super dat de echo goed was! Vandaag bij arbo-arts geweest, gelukkig mag ik nog even thuisblijven nu ik zo misselijk ben, is een rare situatie bij mij, want was na mijn bevalling nog niet aan het werk, heb toen hellp-syndroom gehad en heb daar heel lang last van gehad, toen het eindelijk beter ging ging ik door mijn rug en kon ik weer niet werken. Nu zouden we dan k kijken of ik weer wat werk kon oppakken,maar dat wordt dus niet wat zo. Kan ook echt niet, ik ben kraamverzorgende, zie je het al voor je als je straks net bevallen bent, een kraamverzorgende die kotsend rondloopt
@ echo's:Super dat er mooie echo's zijn geweest! Ik mag donderdag eindelijk en wil dan ook een mooi hartje zien knipperen. Is meteen het mooiste verjaardagskado wat er bestaat, want ik ben vandaag 32 geworden! Nu eerst ff lekker relaxen! Ik was 1 van de 50.000 mensen die in de Arena zaten vanmiddag!
@Girafje, gefeliciteerd en dan was je iig niet alleen op je verjaardag! Zal vermoeiend geweest zijn en hoor net op t journaal dat het niks heeft uitgehaald, balen he!
@ Laupio: Was zeker niet alleen op mijn verjaardag. Best leuk om een keer mee te maken, wel balen inderdaad dat de minister totaal geen verstand heeft van onderwijs en haar plan er gewoon doorheen drukt! @ maia: nog twee nachtjes en dan is het echo dag
@girafje, Mag nog net... Gefeliciteerd!! Denk dat je het nog gaat vieren binnenkort, want met z'n allen vieren in de Arena lijkt me niet echt wat je voor ogen had Geniet in ieder geval van je echo donderdag!
Ik ben even nieuwsgierig hoe het met iedereen zijn kwaaltjes is? Hebben jullie last van kwaaltjes of helemaal niet?? Ik had namelijk rond week 4 en 5 veel last van veel plassen en gevoelige borsten maar na die weken heb ik nooit meer ergens last van gehad kan het zijn dat het vruchtzakje sindsdien niet meer werkt omdat kwaaltjes meestal tot 12 wkn duren. Ik heb dinsdag mijn 1e echo alleen mijn gevoel zegt dat het niet goed is waarom heb ik geen reden voor is een soort gevoel kan ik niet uitleggen, ik hoop natuurlijk dat het gevoel verkeerd is!!!!
@ Miekie Als je het gevoel hebt dat er iets niet goed is, waarom plan je dan niet eerder een echo?? Echopraktijken zat, en het kost je hooguit 35 euro. Lijkt me beter als in onzekerheid zitten. Je moet wel kunnen genieten van je zwangerschap, toch?
@miekie: ik kan er niet zoveel op zeggen. Vorig jaar mk gehad, bleef kwaaltjes houden en toen zat er nog wat. Sommige vrouwen hebben juist weer geen kwaaltjes, je weet het gewoon niet. Je kunt idd kijken of je eerder terecht kunt, maar snap dat je onzeker ervan wordt. @kwaaltjes: nou heel erg misselijk, last van mijn buik/rug, gek dromen, slecht slapen. De misselijkheid helpt om het weg te eten, maar ja, als ik teveel eet word ik daar juist weer misselijk van dus tja...
@ Maia: Ja, nog 1 nachtje!!!! Denk dat het besef dat ik zwanger ben morgen wel gaat doordringen na de echo!!! @ Liesblits: Ga dit weekend lekker met mijn man naar een hoteltje op de Veluwe. Ik vier mijn verjaardag de 17e voor mijn familie en dan gaan we ook het leuke nieuws vertellen!
Girafje en maia, veel plezier met de echo`s morgen!! @miekie, zoals de andere dames al zeggen, is er nkks over te zeggen zo, de een heeft heel veel klachten, de ander merkt niks... maar onzekerheid is heel vervelend, als tot dinsdag wachten idd niet fijn is gewoon zorgen dat je ergens een echo kan krijgen! En ja, ik heb wel kwaaltjes, vooral misselijkheid en toch veel trek, net wat Maia zegt, het helpt om te eten, maar kleine beetjes en vaak. Borsten zijn trouwens ook aan het groeien nu, vind manlief wel weer leuk, ben niet echt ruim bedeeld, maar tijdens zwangerschap en borstvoeding lijkt het heel wat..
Hallo allemaal, Bedankt voor al jullie berichtjes. Wat is iedereen hier toch aardig en meelevend! @ Maia: wat schrikken zeg, dat je bleodverlies had! Gelukkig wel een beebje met een kloppend hartje. Gefeliciteerd!! @ Minnie, wat fijn dat het allemaal goed gaat! @ Bailey, wat vervelend dat je zo'n last van hoofdpijn hebt. Hopelijk gaat het snel beter. Gefeliciteerd met je goede echo! @ Engeltje, super hoor, een echt klein mensje op de echo! Wat is dat toch bijzonder he? Echt een klein wondertje. @ Girafje, nog gefeliciteerd met je verjaardag. En veel plezier met de echo morgen! Spannend hoor! @ Miekie, succes met wachten op de echo. Dat valt niet mee he? Hier gaat het redelijk. Ik ben gisteren avond voor controle naar de verloskundige geweest. Alles was "goed", ik hoef in elk geval niet voor curettage, dus dat is wel fijn. Mijn man & ik hebben gisteren ons kindje (of in elk geval een deel van de miskraam) in de tuin begraven, onder mijn favoriete boom. Veel gehuild gisteren, ik ben ook niet gaan werken. Vandaag was ik vrij, en de kinderen ook, en het is een betere dag. Naast het verdriet om ons kindje voel ik nu ook weer de hoop voor de toekomst. We gaan even wachten tot ik straks weer ongesteld word, en daarna gaan we weer proberen om zwanger te worden. Ik ga deze maand even proberen niet teveel met zwangerschap bezig te zijn, even mijn energie stoppen in dingen als foto's uitzoeken en inplakken enzo. Veel groetjes, Dalia
@miekie0402 Hier ook geen klachten als misselijkheid en zo. Alleen pijn in mijn rug en nog vermoeider dan ik normaal al ben. Gelukkig heb je bijna de echo, en heb je ook eindelijk duidelijkheid. Hier nog ff wachten op de echo, 23 maart pas. @giraf Lekker ff weg!! Ga maar lekker genieten samen en je voorbereiden op vertellen van het grote nieuws @Dalia, mooi dat jullie het zo hebben gedaan. Ik hoop voor jullie dat het geluk snel weer komt. Heel veel sterkte!
He dames, Het is een paar dagen geleden dat ik hier geweest ben dus moest even teruglezen. Dalia: wat verdrietig dat het niet goed gegaan is. Ik vind het super stoer van je dat je toch dat weekend gegaan bent. Ik zou het niet kunnen opbrengen. Heel veel sterkte nog de komende tijd en ik hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn. Bailey en Engeltje: wat fijn dat de echo goed was. Heerlijk om een kloppend hartje te zien he?! Ik had trouwens mijn usb stick mee naar de vk en op die manier heb ik de echofoto's digitaal. Maia: dat zal wel even schrikken zijn... Wat fijn dat alles nog goed was. Nu lekker genieten! Liesblits: wij hebben de combinatietest op 6 april staan. Wij hebben besloten om verder onderzoek te doen als de combinatie niet goed mocht zijn. Als blijkt dat het kindje een afwijking gaat hebben, zullen wij de zwangerschap afbreken, hoe moeilijk dat ook zal zijn... Girafje: nog gefeliciteerd en veel plezier met de echo morgen. Hier: ik heb eigenlijk vrij weinig klachten. Ik ben totaal niet misselijk en verder ook geen vervelende symptomen. Ik heb wel wat zere borsten (groeien niet heel erg:x), honger, moe en chagrijnig. Ik kan me heel goed voorstellen dat je onzeker wordt als je bijna geen klachten hebt. Ik had vorige week een goede echo, maar vandaag had ik enorm het gevoel dat het niet goed was. Ik mocht van mijn vk langskomen en alles was nog prima. Ik ben weer 2 dagen vooruit gezet, dus we houden nu 15 oktober aan als uigerekende datum. De vk zegt dat de kans vrij klein is dat er nu nog iets misgaat, dus ik moet gewoon vertrouwen dat het allemaal goed zal zijn. Dat zullen we dan maar proberen te doen!!!
@Dalia heel veel sterkte!! Ik hoop dat je snel weer een positieve test in handen hebt!! @ds moe en chagerijnig..ik weet er alles van helaas.
@girafje: veel succes (en plezier bij de echo zometeen) @dalia: lief dat je nog even langskomt. Dikke knuffel! Het is een rottijd zo, doe rustig aan. @ds: zullen we ruilen? ik knuffel elke ochtend de wc pot en m'n emmertje staat nu standaard in mijn buurt.
Heel veel sterkte girafje!!!! Pff nu wordt ik toch ook wel bang voor mijn echo, moet nog wachten tot 20 maart......