Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Dalia: Heel veel succes meis en ik hoop dat je snel zwanger mag worden van een heel gezond kindje.

2. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    @ Dalia: heel veel succes met opnieuw zwanger worden. Laat je ons iets weten als je goed nieuws hebt?!

3. Maia

Maia Niet meer actief

goedenavond! Ben ik weer
    vanmiddag naar het ziekenhuis geweest. Daar een echo gehad. Wel wat vocht te zien idd, maar niet dusdanig dat we ons er zorgen om hoeven te maken. Het vocht kan een hele hoop zijn. Ik moet over 2 weken wel weer terugkomen, dan gaan ze het weer controleren. Mocht ik in de tussentijd weer bloedverlies krijgen of erge buikpijn of opeens hevige koorts moet ik natuurlijk meteen bellen, maar waarschijnlijk is alles goed.

@dalia: heel veel succes met alles en hopelijk ben je snel weer zwanger!

@girafje: hoe is het nu met je meis?

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hoi dames,

Kom hier ook een beetje meelezen en praten. Zie een aantal bekende dames uit het andere oktober mama topic.
    Ben 21 oktober uitgerekend van mijn derde kindje. Heb al twee dochters van 2 en 1. Aanstaande maandag heb ik mijn eerste echo en als die goed is dan mag iedereen het weten.
    Zwangerschap komt erg onverwacht (net als van mijn jongste) maar is zo gewenst! Ben ook erg benieuwd of we er een derde meid bij krijgen of een jongen. En wat duurt het nog lang voordat we dat gaan weten...

Dalia
    Heel veel sterkte meid. Je gaat er mooi mee om, maar het doet altijd pijn.

5. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Collo: Welkom!

6. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    @collo: welkom en gefeliciteerd, spannend toch weer he

@ maia, fijn dat het er allemaal goed uitziet! Houden zo!

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Girafje: Nee toch meid, jij niet ook al? :( Heel veel sterkte! Dikke knuf!

@ Dalia: Hoop dat je snel in verwachting mag zijn van een mooi plakbeebje meis!

@ Maia: Gelukkig dat het er goed uitziet en dat t vocht waarschijnlijk niks ernstigs is meis!

Hoe is het nu verder met jullie?
    Hier met vlagen nog wat misselijk, alleen kwam het net ineens zo snel opzetten, heb ik nog niet eerder gehad! Moest hoesten, niezen en spugen tegelijk, zomaar uit t niets! Hoop dat dit eenmalig was, maar zo te voelen is t nog niet voorbij :( Kan echt zo niet tegen spugen...voel me echt blegh nu!

8. Maia

Maia Niet meer actief

@collo: gezellig dat je ook hier bent.

@engeltje: sterkte met je misselijkheid, hopelijk zakt het snel.

Hoe is het hier. Erg onzeker nog, maar dat zal nog even blijven. Wel erg misselijk, gisteren was het bijna weg, vandaag is hij weer lekker aanwezig. Verder erg moe en veel last van krampen in mijn buik waardoor vooral mijn man erg in de spanning zit en ik in huis zo ongeveer niets meer mag doen *zucht* dus daar hebben we nog wel wat discussie over hihi maar ja, snap hem ook wel.

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Maia: Je man heeft dan ook groot gelijk! Laat je maar lekker door hem in de watten leggen en doe gewoon rustig aan.....
    Hoop voor je dat t gewoon helemaal goed zit meis, maar je echo was in ieder geval goed, dus probeer vertrouwen te houden he!

10. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Wat naar die onzekerheid Maia, je hebt het dan ook al wel aardig voor je kiezen gehad deze zwangerschap!

Hier gaat het nu de goeie kant op, ik slaap alleen vrij slecht en veel dromen weer, maar toch lijkt de energie al wat terug te komen en heb ik weer wat meer zin om wat te ondernemen, misselijk ben ik nu vooral na het avondeten, dat smaakt me ook vaak voor geen meter...
    Volgend weekend gaan manlief en ik lekker een nachtje in een hotelletje slapen in noordwijk, ff lekker naar zee en Sara slaapt dan bij opa en oma, is voor t eerst dat we lekker met zijn tweetjes weggaan sinds Sara`s geboorte ( nou ja tweetjes... toch stiekum wel drie,haha) heb er veel zin in!

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ laupio: fijn dat je energie weer wat terugkeert! Dat van dat eten herken ik wel. Heb het hier nu alleen sinds 2 dagen weer de hele dag door.....
    Lekker dat jullie er ffies saampjes op uitgaan en die zeelucht doet altijd wonderen ;) Ben heel blij dat ik dichtbij t strand woon :D

Pfff ben echt niet vooruit te branden vandaag, tis heerlijk weer buiten maar ik lig nog steeds in mn joggingbroek languit op de bank. Heb echt nergens fut voor, maar moet zometeen toch echt naar een collega toe om de voelborden af te maken voor in onze snoezelruimte op t werk.....Wie geeft me ff een schop onder mn kont? ;)

12. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Nou, niemad dus engeltje, haha, is het gelukt??

Wij zijn heerlijk de hele dag buiten geweest, wat doet dat zonnetje een mens toch goed he!

13. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Kom even zwaaien! Ben lekker twee dagen in Arnhem geweest om even aan wat anders te denken.
    Nu uitgeput naar bed, morgen meer.

Liefs girafje

14. Maia

Maia Niet meer actief

@girafje: hopelijk heb je desondanks een fijn weekend gehad.

@laupio: fijn dat de eetlust terugkomt. En lekker hoor, een weekendje weg samen.

@engeltje: en heb je nog wat uitgevoerd gisteren? :D

nou ik val in herhaling maar ik ben weer misselijk ;)

15. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    hihi dan hing het misschien in de lucht ik was ondanks het schitterende weer ook niet vooruit te branden gisteren, dus een beetje heel de dag op de bank gehangen echt erg.

Verder vanmorgen voor het eerst boven de wc gehangen al was het alleen een beetje gal wat er uit kwam (sorry voor deze onsmakelijke informatie) verder voel ik me eigen prima.

Morgen mogen wij eindelijk voor onze 1e echo :)

16. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Hoi meiden,

Het gaat redelijk met me.
    Ben blij dat ik samen met mijn man even lekker weg ben geweest, ook al hadden we het van te voren anders gepland.
    Zaterdag in Arnhem gewinkeld en naar de bios geweest. Helaas niet alles van de film meegekregen, want ik had de grootste moeite om mijn ogen open te houden :)
    Zondagochtend hebben we een heerlijke boswandeling gemaakt met het lekkere lentezonnetje en het enige geluid kwam van de vogels.
    Vanochtend mijn dochter bij de oppas gebracht en heb lekker een dag voor mezelf! Hoefde deze week enkel vandaag en morgen te werken, maar heb ik me bewust ziek gemeld. De kleuters bieden wel afleiding, maar kan helaas niet rustig even weg als het niet gaat. En zou ook nog rapportgesprekken zou moeten voeren en dat is ff te veel voor nu. Gelukkig heeft mijn duo zelf aangeboden om deze over te nemen.
    Ben vanochtend het vruchtzakje verloren en heb het maar even bewaard zodat mijn vk het eventueel kan controleren. Als het goed is moet ik me lichamelijk nu snel beter gaan voelen.
    Het zal wel even duren voordat ik het een plekje kan geven, ook doordat we al zo lang bezig zijn. Als ik me goed genoeg voel, dan maak ik deze week een afspraak in het ziekenhuis voor verder onderzoek. Wil graag weten wat ze kunnen doen en beslis dan wel of we verder gaan met het traject.
    Nu is het afwachten tot het bloeden stopt en ik een eisprong krijg, want we willen deze maand wel goed gebruiken ;)!

Liefs girafje

17. Maia

Maia Niet meer actief

@girafje: *knuffel* fijn dat jullie samen even lekker eruit geweest zijn!

18. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.637
    1.443
    113
    @ Girafje Fijn dat jullie er toch even uit zijn geweest. En goed hoor dat je even je rust pakt! Het is niet niks! Sterkte meid!

Hier gaat alles wel goed. Weekend druk geweest met een feestje en gisteren ook weg. Lag gisteravond om 21.00 uur uitgeteld in bed haha.

Ik ben niet meer zo heel erg misselijk, maar mijn eetlust is ook weg. Behalve brood.

Wordt wel gek van het niet naar de wc kunnen. Pff verstopping is niet fijn!

Hoe is het met jullie?

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dames, slecht nieuws hier.
    Vanavond bij de echo helaas geen kloppend hartje gezien, dus een niet levensvatbare zwangerschap, zoals de echoscopiste dat zo mooi zei.
    Er zat wel een vruchtje van ong 6 mm groot, dus veel te klein voor deze termijn. Ze heeft echt verschillende metingen gedaan en ze had bij alle metingen echt al hartaktie moeten hebben. Vruchtzakje kwam wel overeen met de zwangerschapsduur ook, dus die heeft nog niet door dat het ukje niet meer groeit.
    Morgen even VK bellen om te kijken wat we ermee aan moeten. Heb eigenlijk niet zoveel zin om lang te gaan wachten.

Helaas voor ons is deze droom voorbij...

20. Liesblits

Liesblits Actief lid

15 feb 2012
    229
    0
    0
    vrijwilligerswerk
    @collo, wat een vreselijk nieuws! Heel veel sterkte gewenst.

Ik heb bij ander oktober topic ook al mijn reactie erop gegeven en hetzelfde bericht geplaatst. Sorry als het onderstaand bericht niet helemaal lekker overkomt...

@hier, Ik ga proberen hier een tijdje minder te komen. Ik merk dat ik door het lezen van de slecht nieuws berichten echt heel bang en onzeker word.
    Het duurt nog 2 week voor ik de echo krijg en ik ben gewoon erg bang dat hier op de echo ook niets te zien zal zijn.
    Geen man naast me, helaas, die me kan geruststellen en ik maak mezelf dan ook helemaal gek.
    Weet niet of het me gaat lukken om weg te blijven of vluchtig te lezen, maar moet het wel proberen.

Natuurlijk bedoel ik niet dat de slecht nieuws berichten niet meer geplaatst zou moeten worden. Dat moeten jullie zeker doen, de steun lijkt me dan nl meer dan welkom en nodig. Misschien ben ik egoistisch, maar ik vind het op het moment ff te moeilijk om te lezen.

Liefs een bang en onzeker Liesje

Deel Deze Pagina