Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    #81 Minniemouse1974, 6 feb 2012
    Laatst bewerkt: 6 feb 2012
    @sweet chocolate....jouw naam is voor mij echt een kwelling, sinds ik zwanger ben mag ik namelijk niet meer snoepen...zeker geen chocola :D Geeft niet hoor, heb ik er wel voor over. Ik heb net een appel op.:)

Ik denk dat het een jongetje word...de oudste bij ons is een meisje, de 2e een jongen, de 3e een meisje. Het zou grappig zijn als het weer een jongen is. Maaaarrrr voor mij maakt het absoluut niet uit. Een meisje is net zo geweldig!!! Al zijn het twee jongens, of twee meisjes, of een jongen en een meisje....ik ben al zooooo blij dat ik een kindje mag krijgen. :)

@All
    Hebben jullie al namen bedacht??

Ik krijg meer bloedverlies...ik word echt knettergek...:x

Liefs,
    Minnie

2. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Ook ik zou graag mee willen kletsen met jullie :) Ik ben ook uitgerekend in oktober alleen weet ik nog niet precies wanneer. Het is namelijk erg raar gegaan, om een lang verhaal maar even kort te maken; ik moest vorige maandag na het ziekenhuis om te kijken of er een ei was zodat ik pregnyl kon spuit en deze maand aan mijn eerste iui kon beginnen alleen was er geen ei! Erg vreemd want had altijd rond die tijd een ei. Moest woensdag terugkomen en had nu een andere arts. Weer geen ei! Maar wel een zwarte stip in mijn baarmoeder. Dus bloed laten prikken en ja hoor ZWANGER! Ik moet woensdag weer na het ziekenhuis dus ik hoop dat te horen hoe lang ik zwanger ben. Ze zeiden dat ik moet denken rond de 4 a 5 weken. Ben dus erg benieuwd en kan bijna niet meer wachten :) Wat is dit spannend zeg, je bent al zo lang bezig en dan ineens zwanger terwijl je heen gaat voor iets anders :) Een wonder laat ik maar zeggen.

Ik ben trouwens Wendy en 25 jaar. ;)

Liefs wendy

3. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Wendy

Wat een geluksvogel ben jij!!
    Gefeliciteerd!!:)

Liefs Minnie

4. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Dank je :) Maar wel heeeel spannend allemaal hoor. En wil dan ook woensdag met eigen ogen zien of het wel groter geworden is. Besef het nog niet helemaal. Wil het met eigen ogen zien en horen hoe ver ik ben. Dus we zullen zien, kan niet wachten tot het woensdag is. :)

5. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Minniemouse: Fijn dat het allemaal in orde is. Als het niet doorzet dan is dat alvast positief. Ik was al een beetje bang dat ze niet veel konden vertellen in het ziekenhuis.
    Bloed is altijd vervelend.
    Ik had vandaag rond een uur of 3 opeens helderrood bloed. Alsof ik een bloedneus had, maar dan daar. Het was heel even en een paar vegen. Nu is het minder. Ben me rot geschrokken.

6. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

@ Minnie jeetje! Meer bloedverlies. Dat is echt schrikken zeg. Hoe gaat het nu?

@ Wendy welkom bij de groep. Echt een appart verhaal joh. Leuk! Dus jij bent gewoon op natuurlijke wijze toch nog zwanger geworden? Dat is echt een wonder zeg. Duimen dat het goed gaat en de kleine stip inmiddels groter is geworden.

@ Chyboe ja kan begrijpen dat je je rot bent geschrokken. Is het nu wel gestopt?

7. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Chybou
    Ik ben blij dat ik niet de enige ben dan...zal het een icsi kwaaltje zijn?
    Jij zal zeker ook wel geschrokken zijn?
    Is het nu over?

@Sweet
    Het is nu weer minder. Heel raar. Het is nu wat donkerder. Ik hoop dat het oud innestellingsbloed is zoals ik gelezen heb.

Het is nu afwachten. Hopelijk stopt het bloeden gauw.

Liefs,
    Minnie

8. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Het wordt minder. Is nu niet meer helder. Ik houd mijn vingers gekruist en ik hoop dat het van het erge hoesten komt.

9. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    @sweetchocolate; Ja indd toch spontaan zwanger geworden :) Dat is zo vlak voor de iui wel heel bijzonder :) Maar durf niet te hard van stapel te lopen, lees hier best wel veel over miskramen. En dat maakt me eigelijk best wel onzeker en bang. :( Hebben meer mensen hier last van op dit forum??

liefs wendy

10. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Wendy
    Ik ben ook erg bang voor een miskraam. We zijn al zo lang bezig, en het is natuurlijk anders gegaan met ICSI als een normale zwangerschap.
    maar ik ben al heel blij dat ik zwanger mag zijn.Weer de misselijkheid en de moeheid en de pijn in mijn borsten mag voelen.
    En ik geloof dat de kans op een miskraam niet zo heel groot is.
    Bij mij is het de derde ICSI dus de volgende poging moeten wij zelf betalen. Daar zitten we niet op te wachten natuurlijk.Het is soms moeilijk van de zwangerschap te genieten.
    Hopelijk zijn we in oktober allemaal MAMA.:)

@Chybou
    Ik hoop dat het bij jou inderdaad maar alleen vandaag was.
    Bij mij is het al twee uurtjes over. Maar of het over is??

Ze hebben net gebeld van Moeders voor Moeders. Vrijdag komt er iemand op gesprek.:)

Liefs,
    Minnie

11. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Alle meiden van harte gefeliciteerd...

Ik hoop dat ik ook mag mee doen.. Moet nog afwachten;)
    Maar ik heb zo'n vermoede dat het raak is.... wachten wachten...pff

12. sweetchocolate

Vanmorgen test gedaan. Teststreep is lichter dan zondag:(

gister hebben we wel "gezellig" gedaan, zou dat invloed kunnen hebben? lijkt mij niet namelijk.

Hier dus einde zwangerschap:(

13. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @sweet
    Hoe komt dit nu opeens?
    Had je bloedverlies??
    Liefs
    Minnie

14. sweetchocolate

@ minnie geen bloedverlies. Geen krampen. Niks! Temp is nog altijd hoog. Dus ik snap het niet. (Heb niet hele maand getempt). Waarom is dat k streepje lichter van kleur?

Zondag wilt vriend weer test doen. Ik niet. Bang voor teleurstelling.

Het rare is, vooral mijn tepels doen nog steeds pijn, gisteravond met vlagen misselijk en vanmorgen rook ik mijzelf (wat ik normaal nooit doe). Vaag.

15. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Gewoon nog hoop houden hoor.
    Hier dezelfde twijfels. beetje last van borsten. beetje misselijk. en al dagen bloedverlies.Ik maak me ook zorgen masr zolang ik niet ongesteld word blijf ik hoop houden.
    Liefs Minnie

16. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

hoi sweetchocolate, ik zou mij niet teveel zorgen maken meid,je hcg schommelt in het begin nogal en het kan ook zijn dat je wat meer gedronken hebt als anders en je urine niet zo geconcentreerd was;) dus geniet er lekker van en niet druk maken,je bent gewoon lekker zwanger meid;)

17. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

hahaha alvast welkom,wanneer ga je testen?

18. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Ik kan pas volgende week 14/15 feb testen:), maar mijn gevoel zegt dat super raak is..;)

@sweet.. balen he die onzekerheid... Ik heb wel eens beetje bruin velies gehad en ik raakte meteen in paniek, maar er was gelukkig niks aan de hand.. Houd de moet er in

19. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Minnie: Goed bezig! MvM!
    @Chocolate: In het begin heeft de avond er voor een beetje meer drinken al invloed op het streepje. Even afwachten en dan over twee dagen nog eens testen geeft al meer duidelijkheid.
    @All: Ik heb toch even de kliniek gebeld. Ik mag vanmiddag komen voor een echo. Ben ik toch wel een beetje blij mee. Dan weten we in elk geval waar we aan toe zijn.

20. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @chabou
    bofferd. dat je nu al kan komen! Zal vast wel goed zijn allemaal.

Liefs Minnie

Deel Deze Pagina