Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

@engeltje: fijn dat de echo goed was :)

@laupio & chybou: jeee, 12 weken alweer! Fijn.

hier weinig te melden, morgen intake vk, verder erg druk gehad, ben erg moe ook voornamelijk, misselijkheid is een stuk minder en verder lig ik voornamelijk erg vroeg in bed :)

2. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Goed nieuws engeltje.
    Zelfde dag als ik uitgerekend.:)

Ik sluit me aan bij maia; moe/ misselijk en vroeg in bed.

3. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @engeltje helemaal super dat je een goede echo had.

Hier wordt de misselijkheid met de ochtend erger ik had natuurlijk niet zo hard moeten roepen dat ik nergens last van had haha
    Maar als de misselijkheid eenmaal weg is voel ik me eigen weer Top dus overdag gaat het prima.

4. Maia

Maia Niet meer actief

hier vanochtend intake gehad, wist het meeste natuurlijk al.
    Voor vrijdag bij de gyn krijg ik nog een verwijzing mee, want ze denken er wel over dat ik een medische indicatie krijg om in het ziekenhuis te bevallen (niet persé onder begeleiding van gyn maar wel ziekenhuis) i.v.m. het moeilijke schoudertje van onze dochter en haar navestreng die scheurde. Dus vrijdag moest ik toch nog naar de gyn, moeten we dat ook meteen met haar bespreken.

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ maia: wilde je zelf ook in t zh bevallen? Wel fijn dat ze daar gelijk over meedenken he! En naar de gyn betekend meer echo's :D

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ miekie: vervelend trouwens van die misselijkheid! Gelukkig voel je je verder top!

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hier gister een pittig gesprek gehad met mijn schoonmonsters over het hyves/ faceboek gebeuren en mn schoonmoeder zat gewoon te liegen dat ze barst! Durf te wedden dat mn schoonvader niet eens weet hoe alles in werkelijkheid gegaan is en ze doet er dan ook alles aan om haar eigen hachje te redden. We hebben wel even flink de waarheid gezegd, maar of t tot ze doorgedrongen is, ik denk t niet!
    Met ons trouwen hebben ze ons ook al een keer opgedrongen dat we mn man zn oma ( waar we al jaren geen contact mee hebben) uit moesten nodigen, want anders zouden ze de verjaardag van mn zwagerthe ( die autistisch is ) niet vieren... We hebben toen een heel gesprek gehad met oma erbij en gezegd dat we dan wel willen dat na de bruiloft t eerste initiatief van haar moet komen al is t een telefoontje of kaartje en dat t anders echt over is. Tot op heden hebben we natuurlijk niks gehoord en nu wordt ons gvd weer opgedrongen dat we dr moeten uitnodigen en moeten vertellen dat we in verwachting zijn.... Oh wat was ik gister boos! Nu nog steeds eigenlijk, maargoed we hebben heel erg duidelijk gemaakt dat mn schoonmonsters er nu echt nooit meer op terug hoeven te komen, want we zijn zo klaar met dat gezeik!
    Toen ze weg waren hing ik dan ook weer spugend boven de wc van woede....bah bah bah ben zo klaar met ze!

8. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Mijn schoonoudets komen er hier niet meer in
    Heerlijk!! Dat is nu al 9 jaar zo. En het bevalt prima.
    Mijn man zat er altijd tussen. Maar hij had gelukkig door dat zijn ouders bij hun andere 3 kinderen ook zo liepen te stoken.
    Schoonouders......vreselijke mensen!

Sterkte met ze engeltje!!
    Volgende keer hun als laastste het nieuws vertellen. Dan leren ze het misschien af.

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Oh wat lijkt me dat lekker!
    Hahaha ja als ze zo doorgaan heb ik ook echt de neiging om ze pas een week na de bevalling te vertellen dat we een dochter/ zoontje hebben.....

10. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Haha precies. savonds pas bellen en zeggen; ik moest eerst even bijkomen!:)

11. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen

@engeltje: goed dat je het gesprek aangegaan bent, jammer alleen dat je schoonouders zich dus niet echt aangesproken voelen. Zacht uitgedrukt ;) ik kan me voorstellen dat je ontzettend boos was gisteren, zo jammer dat het zo moet gaan.

ja ik wilde zelf ook wel in het ziekenhuis bevallen dus voor mij maakt het weinig uit, alleen de indicatie dan voor de verzekering, maar eerst maar afwachten of ze het echt geven. We zullen het zien.

12. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    @ engeltje, pfff wat een gedoe zeg, zou ook echt boos zijn!!
    Sommige mensen willen je gewoon niet snappen he!

@ maia, ik heb ook medische indicatie ivm verklevingen en hellp in vorige zwangerschap, ik ben er wel blij mee hoor, hoef je daar tenminste niet over na te denken, maar dan heb jij ook een heftige bevalling gehad zeg!
    Hopelijk deze keer veel voorspoediger!

@all, hier begint de buik al goed te komen, bij jullie ook? Kan ook wel k komen doordat zwangerschappen zo dicht op elkaar zitten. Wel leuk hoor.
    K ga strax naar bekkentherapeut, heb nu al last van onderrug/bekken, ben benieuwd wat ze ervan zegt, juist vandaag niet zoveel last, zul je altijd zien he!
    Verder gaat het erg goed hier, ga echt de fijne periode in, en mooi weer he, dat helpt ook!

13. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    hier nog de foto van mijn echo heeft even geduurd maar hier is tie dan

14. Maia

Maia Niet meer actief

@Miekie: wauw, wat mooi!!

@laupio: hier ook al een licht buikje, komt denk ik omdat het m'n 2e kindje is, kan hem in elk geval niet echt meer verbergen.

hier heerlijk een dagje vrij, kapper geweest, boek gelezen, heerlijk!

15. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    He dames,
    Hier is het allemaal vrij rustig. Ik heb vandaag mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht. Was nog niet perse nodig, maar zit wel echt zalig :)
    Verder af en toe zat last van lage rugpijn, maar verder mag ik niet klagen.
    Engeltje: je schoonouders zijn wel heel vervelend! Wat vind je man daarvan?

16. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    Oja, dames die de 12 weken voorbij zijn, JIPPIE!!!!
    Kan niet wachten tot ik de volgende echo heb, dan weet ik ook zo goed als zeker dat alles goed is...

17. Maia

Maia Niet meer actief

@ds: lekker zit dat eigenlijk he :) ik had er van de week ook een aan omdat m'n gewone (ik pas er nog 1) broek nog nat aan de waslijn hing. Maar ik denk dat als ik van de week een goede echo heb ik een positiebroek erbij ga kopen want het zat wel al heel lekker. Zelfs met deze broek is het op sommige momenten al wat krapjes aan het worden.

18. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    @miekie, mooie echo! Zie ik nouje handen erin weerspiegelen?

19. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Leuke echo miekie!!

20. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @laupi dat klopt ik heb een foto met me telefoon van die echo gemaakt weerkaatsing van het licht denk ik haha

Deel Deze Pagina