Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hey

Mag ik hier ook meekletsen?
    Ik ben 7 oktober uitgerekend van 3e kindje, ben zelf 26 jaar :) en heb 5 april afspraak VK

en nemen er al kwaaltjes af? Hier helaas nog niet... ene dag gaat het beter dan de andere.
    Wel voel ik het 'kleintje' af en toe al bewegen, heel bijzonder!! mijn zoontje voelde ik ook rond deze termijn al...

Lekker genoten van het zonnetje de afgelopen dagen!! Jammer dat het vanaf morgen weer wat minder wordt :(

Tot klets...

2. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Miekie: Bij babybeats.nl Ik kreeg net bericht dat hij al verzonden is. Ik verwacht hem morgen. Ben heel benieuwd.

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ miekie: super dat je een mooie echo hebt gehad! Heb je ondertussen de uitslag van de combitest al?

@ miepkip: hoest nu, nog steeds zo misselijk? Hier begint t weer langzaam op te komen door de pilletjes heen, maar heb nog niet hoeven spugen dus hoop dat de misselijkheid ook snel wegtrekt.

@ supermummy: welkom! Wat heerlijk dat je die kleine al kunt voelen! Kan niet wachten tot t hier zover is en nee de kwaaltjes nemen nog miet af, wel toe ;) Op de vermoeidheid na, die neemt wel af!

Angelsound: heb um niet aangeschaft, vind t behoorlijk prijzig namelijk. Heb t hartje nu wel al drie keer zien kloppen, maar nog geen 1 keer gehoord. De doptone bestaat hier niet ofzo denk ik haha misschien volgende week bij de vk.

Wij hebben vandaag de uitslag van de combitest gehad en een supermooie echo.... De uitslag was echt heel mooi!! De kans is maar 1:18.668 dat het een kindje met een syndroom is, echt een opluchting voor ons....
    Verder was onze uk weer erg eigenwijs en wilde niet draaien, wat juist belangrijk was voor de nekplooimeting. Na een hoop geduw deed ie t uiteindelijk toch, maar eerst balde die zn vuistjes net alsof ie terug wilde boksen haha echt zo mooi om te zien.
    De gyn vond t zo naar voor mij dat ze zo in mn buik moest porren dat ze speciaal voor ons een 4 D echo heeft gemaakt. Zit nu op de ipad, dus ga ff kijken of ik um kan plaatsen en anders volgt de foto nog als de laptop weer thuis is..

4. Maia

Maia Niet meer actief

@supermummie: welkom :)

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
  6. Maia

Maia Niet meer actief

ik kan hem helaas niet openen.

7. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @chybou laat je even weten of je het hartje zelf heb kunnen horen met je angelsound ben erg nieuwsgierig??

@engel bij mij werkt de link helaas ook niet. Wat fijn dat je positieve uitslag hebt gekregen van de combinatietest en wat leuk dat je de kleine weer gezien hebt!! Wel grappig dat hij/zij eigenwijs was hihi

ik heb de uitslag nog niet binnen zou gisteren komen maar er zit vertraging in ze werken sinds een week met een nieuw lab maar dat loopt nog niet zo hoe het moet, beetje jammer dat ik dat weer heb dus nog maar even afwachten.

8. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    He allemaal,
    Wat fijn om te lezen dat het bij iedereen nu goed gaat en dat de meeste combinatietesten ook goede resultaten geven. Ik ben gisteren nog even voor een extra echo geweest (ik kon me niet meer inhouden :) ) Ook deze echo zag er helemaal goed uit. De baby is echt al een mini-mensje en beweegt lekker rond.
    Ik heb volgende week vrijdag nog een echo met combinatietest. Hoelang hebben jullie op de uitslag moeten wachten???

Ik had ook een angelsound besteld en heb al een keer geprobeerd het hartje te vinden, maar ik ben nog te vroeg. De vk zei gisteren dat de baarmoeder nog achter mijn schaambot zat.

9. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ chybou Haha daar heb ik ook al last van of alles wel of niet goed gaat maar nog ong. 2 weekjes en dan hoor ik als het goed is het hartje ook :)
    @ Engeltje nu alweer stukken beter. Wel nog erg veel last van hoofdpijn en van mijn heupen. Maar kan verder wel weer veel doen.

Verder heb ik echt ontzettend veel last van bandenpijn.

Hebben jullie ook dat jijzelf en vriend/manlief na redelijk goed slapen erg moe zijn? Mijn vriend en ik zijn al 2 weken lang echt dood op. Zat zelf te denken aan feifer. maar weet niet hoe het zit bij andere stellen die in verwachting zijn?

10. Maia

Maia Niet meer actief

@miepkip: ik ben ook erg moe (en manlief ook maar die werkt te hard dus dat komt ergens anders door), maar ik ga vroeg naar bed, slaap eigenlijk inmiddels wel weer prima maar ben eigenlijk de hele dag hartstikke moe.

11. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    Inmiddels de uitslag gekregen van de combinatietest en wij hebben geen verhoogd risico.

@ds fijn dat de echo goed was, leuk he zo'n minimensje :)

@miepkip de vermoeidheid neemt de laatste week bij mij af de 1e 12 wkn had ik daar ook last van maar moet zeggen dat het sinds afgelopen week al minder word

12. Maia

Maia Niet meer actief

toch fijn om een goede uitslag te krijgen!

13. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Oke. Bij mij word het nu juist erger.
    Gelukkig kan ik nu even heerlijk rustig zitten op de bank :)

14. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Miekie: Angelsound net binnen en hartje gevonden. Ik hoorde het net boven mijn schaambeen en in het midden van mijn buik.

15. Maia

Maia Niet meer actief

wat leuk zeg Chybou!

16. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Maia: Echt super! :D (was wel heel even zoeken hoor)

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ miekie: oh wat fijn zeg!!

@ miepkip: ik ben ook wel moe, maar slaap slecht dus dat komt daarvan ;) Als je t niet vertrouwd gewoon even laten checken hoor meis!

De foto van de echo houden jullie nog even tegoed dan. Waarschijnlijk wordt t dan t weekend dat ik um plaats.
    Meiden ik ben vandaag op zoek gegaan naar een nieuwe bh en ben echt geschokken van mijn maat!! Had 85D maar nu 95 F! Wist wel dat t wat gegroeid was, maar een F? Maar oh wat een oerlelijke BHs zijn er in die maat zeg, echt van die oma dingen.... Maargoed heb er nu 1 en die zit wel lekker. Weet iemand nog een winkel waar je wel mooie BHs kan kopen in die maat? Heb trouwens ook zo'n meegroei BH aangehad, maar dat zat me voor geen meter.....

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Chybou: dat is het mooiste geluid dat er is, het 'treintje' in je buik ;)

Bekend moeheid... hier ook erg last van... Voel me ook niet zo lekker, snel misselijk en banden/rugpijn. Dus nu lekker kruikje op me buik.

Kleintje was net weer even aan het gymnastieken hihihi... Heerlijk gevoel!!

19. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @SuperMummy: Het klinkt echt als een treintje! Tjoe, tjoe, tjoe, tjoe... Super! :D

Herkenbaar hoor die vermoeidheid. Ik val momenteel niet meer meteen in slaap als ik thuis kom, maar wel op tijd naar bed hier!

20. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    Ook hier erg moe. ben gisteren om 10 uur in slaap gevallen en vandaag om half 12 wakker geworden. Ik zal het wel nodig gehad hebben. Een nadeel is wel, dat ik veel rugpijn heb en zo lang in bed is niet bevorderlijk....

Deel Deze Pagina