Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Pff, net ha gebeld en ik krijg dus al de hoogste dosis tegen de misselijkheid en ze kunnen me dus niks anders geven :(
    Moet t nog een week aankijken en als t dan nog niet over is moet ik langs komen.....Trek het gewoon echt even niet, ik wil dat t nu stopt!

2. Maia

Maia Niet meer actief

jeetje dat is wel heel naar engeltje :( hopelijk gaat dit dan wel helpen en ik hoop gewoon dat je een dezer dagen er toch vanaf bent.

even denken, ik moet morgen weer naar de gyn, nog de laatste echo bespreken en ook even ivm evt. medische indicatie om in ziekenhuis te bevallen en verder neemt manlief me komende of die zondag erna even mee naar de hele grote prenatal in zuidoost zodat ik even verplicht wordt om iets voor de baby te kopen want ik durf nog niet echt.

3. Liesblits

Liesblits Actief lid

15 feb 2012
    229
    0
    0
    vrijwilligerswerk
    @engeltje, Balen joh dat er verder niets aan gedaan kan worden. Hopelijk gaat het snel beter met je, en kun je weer lekker genieten!

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hoop idd dat de ommekeer snel gaat komen!
    Thnx voor jullie lieve woorden meiden en sorry voor mn geklaag!

Nu ff positief dan, we hebben t kamertje vandaag gekocht!
    pleun babykamer - Google zoeken
    Verder ook een afspraak gemaakt voor een pretecho 26 april, dan kunnen we hopelijk gelijk zien wat het wordt!!
    Ben zo nieuwsgierig :D

5. Maia

Maia Niet meer actief

wat een ontzettend mooi kamertje engeltje!

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Engeltje: mooi kamertje!! Balen van je misselijkheid, echt klote!! Hoop dat het snel minder wordt!

Hier: vandaag rustig aan gedaan, toch wat meer bandenpijn... groeipijn denk. Verder misselijk in vlagen, t ene moment heel erg en andere moment draagzaam. Bij mijn zoontje tot 16 weken misselijk geweest, toen was het even weg en rond 30 weken wat het weer terug... pffff!!

7. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Vandaag echt even een rotdag gehad. Erg misselijk. Kreeg het bijna zwart voor me ogen. Dus dan maar ff snel wat drinken, maar helaas wel bijna flauw gevallen. Positief is wel dat ik volgens mij de baby 's nachts begin te voelen :) Eerst dacht ik aan mijn darmen maar dat voelt toch echt erg anders! Zo blij als mijn gevoel juist is!. Volgende week weer naar de vk. Kan niet wachten om het hartje weer te horen!

8. Maia

Maia Niet meer actief

@miepkip: vervelend dat je je zo voelt. En wat vroeg voor het voelen van je kindje zeg, zou wel leuk zijn als het zo is.

9. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Wat leuk, jullie kamertje, engeltje!

Heerlijk om te kijken naar spulletjes voor de kleine he! Supergoeie reden om te shoppen!

Hier had moeders het ook te pakken, Sara was net een beetje beter aan het worden en daar begon ik alles uit te spugen, gelukkig duurde het bij mij maar kort en gaat hetnu al weer beter.

De baby voel ik ook, maar is dan ook de tweede, eerste voelde ik met 15 weken en een paar dagen, ook vroeg dus. Deze baby voel ik sinds 12 weken ongeveer. Zo bijzonder!!

10. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Het gaat hier gelukkig alweer stukken beter maar ik heb mij een hoofdpijn. Het is gewoon niet leuk meer. De buik begint hier al steeds meer op te vallen. Ik zal zo snel mogelijk een foto uploaden van mijn buik. haha. Als de rest dat dan ook doet. Dan kan iedereen zien wat er allemaal al veranderd is. Is natuurlijk wel leuk.

11. Maia

Maia Niet meer actief

is goed, we hebben toevallig vanochtend een foto gemaakt van mijn buikje, hij is wel zichtbaar in elk geval (voor de mensen die weten dat ik zwanger ben dan ;) maar ook mensen die het niet wisten beginnen het nu wel te vermoeden).

oooo ik biecht op dat ik een vreetbui heb maar ook licht misselijk ben en het dus verstandig is om het niet te doen ;)

12. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    He dames,
    Het is weer eventjes geleden.
    Wat vervelend dat er toch nog meiden zijn die zo misselijk zijn. Ik heb hier helemaal geen last van gehad, mmaar het lijkt me echt verschrikkelijk om de hele dag boven de pot te moeten hangen. Sterkte en ik hoor voor jullie dat het snel ophoudt.

Liesblits: hoe is het met jou? morgen echo? laat je ons iets weten? Sterkte iig
    Maia: wat leuk dat je man je meeneemt naar de Preatal. Lekker genieten!

Ik ben afgelopen weekend ook naar de Prenatal geweest vanwege MMD, en heb nu echt besloten dat ik toch het geslacht van het kindje wil weten. Nu is het echt moeilijk bij het kopen van bepaalde dingen....
    Ook hier begint het buikje steeds meer op te vallen. Heb wel nog een beetj het gevoel gewoon te veel gesnoept te hebben en nodig op dieet te moeten ipv zwangersschapsbuikje..
    Heb sinds twee dagen ook last van buikspieren, zou de buik daar tegenaan duwen?

13. Maia

Maia Niet meer actief

@ds: ja hoor dat kan, rond de 12 weken begint je bm ook boven je schaambot uit te komen dus dan moet er ruimte gemaakt worden.

@engeltje: hoe gaat het nu met je misselijkheid?

14. Liesblits

Liesblits Actief lid

15 feb 2012
    229
    0
    0
    vrijwilligerswerk
    @DS Ja morgen 11h30 ben ik eindelijk aan de beurt en dan is het gedaan met de onzekerheid. Ik laat hier zeker ff weten hoe het gegaan is. Fingers crossed, dat beeb gewoon lekker doorgegroeid is :)

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ miepkip: gelukkig dat je je weer wat beter voelt meis, wel balen van je hoofdpijn, hoop dat t snel over gaat!

@ andere spugende (bijna) mama's: balen dat t bij jullie ook nog zo is! Hoop dat t maar snel mag stoppen bij ons allemaal en anders hoop ik dat t binnen de perken blijft. Zullen we even de afspraak maken dat niemand uitdrogingsverschijnselen krijgt?! Ben daar zelf echt zo bang voor, wil echt niet maar t zh hoor!

@ Maia: vandaag een redelijke dag gehad, wel de hele dag door misselijk, maar niet veel hoeben spugen gelukkig! ( even afkloppen maar, want zo zal je zien dat ik t morgen weer dubbel en dwars inhaal ) en dat kan ik morgen echt absoluut niet gebruiken! Maargoed tot nu toe was t juist op dat soort dagen t ergste, dus laten we het er t beste van hopen. Mag ik niet een beetje van jou vreetbui hebben?

Even nog doorgaan op t spugen : Heb er nog wat leuks bij gekregen... Als ik spuug komt er zown druk op mn hoofd te staan dat er allemaal kleine bloedvaatjes springen, met als gevolg allemaal kleine rode vlekjes op mn gezicht. Herkent iemand van jullie dit ook? Heb ook al vanaf t begin dat er steeds meer inimini rode puntjes over heel mn lichaam verschijnen, herkent iemand dat?

beginnende buikjes: leuk dat ze beginnen te komen meiden! Ook hier komt ie zeker al om t hoekje kijken. Vind t normaal echt niet leuk dat ik flink ben, maar dit vind ik echt zo mooi :)

@ laupio: leuk dat je je kleine al voelt! Ik dacht gister iets gevoeld te hebben, maar t is nog niet terug gekomen, dus wie weet waren t toch mn darmen.

@ ds: ja is moeilijk om wat uit te zoeken anders he! Vooral qua kleertjes vind ik dat er maar heel weinig leuke neutrale dingen zijn!

16. Maia

Maia Niet meer actief

@engeltje: hopelijk vandaag weer een goede dag!

de rode puntjes zijn wel herkenbaar, heb ik er ook een aantal van zitten.

@kleertjes: o ik vond juist dat er genoeg leuke neutrale kleertjes waren, van Fleur wisten we het niet dus had er echt wel een aantal.

nou ik ben vanochtend weer misselijk, niet zo heel erg gelukkig, maar wel weer aanwezig de laatste dagen. Maar ja, so be it.

17. Liesblits

Liesblits Actief lid

15 feb 2012
    229
    0
    0
    vrijwilligerswerk
    #1137 Liesblits, 4 apr 2012
    Laatst bewerkt: 4 apr 2012
    Net terug van de echo, maar helaas was mijn voorgevoel juist.
    Er was geen kloppend hartje meer te vinden, dus nu is het afwachten... :(

18. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    Oh liesblits,
    wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte!

19. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Liesblits, wat vreselijk naar meis, heel veel sterkte!

20. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Liesblits: Wat een rotnieuws! Wat verdrietig! Heel veel sterkte meis.

Deel Deze Pagina