Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Liesblits wat vreselijk meid! Heel veel sterkte!!

2. Maia

Maia Niet meer actief

ook hier veel sterkte gewenst liesblits.

3. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @liesblits, super veel sterkte gewenst! En als je wat kwijt wilt. Je weet ons te vinden!

Hier gaat het weer slechter. Mijn hoofdpijn begint erger te worden. En ben ongelovelijk misselijk. Gelukkig morgen al weekend. Ook morgen oppassen op het 11 maanden oude nichtje van mijn vriend. Dus om 07.00 al opstaan en verder 4 dagen lang uitslapen. Kan het wel gebruiken. Aankomend weekend zwangerschapskleren gaan shoppen. Moet toch wat nu mijn eigen kleren echt niet meer passen/fijn zitten. Heb normaal gesproken maatje 32/34 dus tja. dat gaat hem niet meer worden.

Wie gaat er nog wat leuks doen voor pasen?

4. Liesblits

Liesblits Actief lid

15 feb 2012
    229
    0
    0
    vrijwilligerswerk
    Dank jullie wel!
    Is nu vooral afwachten hoe snel het allemaal zal gaan, maar hoop eigenlijk dat het niet te lang gaat duren.

Nu maar es proberen te slapen. Welterusten all!

5. Maia

Maia Niet meer actief

nou geniet dan maar van je weekend miepkip, ik moet nog gewoon vrijdag en zaterdag werken :) weet nog niet wat wij gaan doen met pasen, we blijven in elk geval thuis, doe geen familiebezoek ofzo, geen zin en misschien gaan we zo of ma naar de appelboomgaard hier in de buurt, daar zijn altijd leuke activiteiten voor kinderen. zoiets.

ik ga zo bloed laten prikken want dat moet nog steeds (en ik vergeet het steeds) dus moet nuchter blijven. Ben blij dat de misselijkheid vandaag niet al te erg is ;)

6. Maia

Maia Niet meer actief

@chybou: hoe gaat het nu trouwens na de combinatietest met jullie? zijn er nog verdere onderzoeken geweest of wachten jullie pas op de guo?

7. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @liesblits heel veel sterkte!!

Hier alles nog uitstekend buiten de ochtendmisselijkheid want die is er nog steeds verder echt werkelijkwaar nog nergens last van dus van genieten zolang dat duurt :)

Ik heb vorige week al zwangerschapskleding gekocht ik zit nu in de fase dat mijn eigen kleding niet lekker/strak zit en zwangerschapskleding is dan nog net wat ruim maar ja beter dan strak haha!

Wij gaan morgen naar Babypark in Gouda rondneuzen voor de babyspullen, we weten nog niet echt wat we willen dus ff rondkijken. Verder weinig plannen voor dit paasweekend 1e paasdag gourmetten bij mij ouders en de rest lekker thuis een beetje rommelen, heerlijk die vrije dagen.

8. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Hier lijkt het erop dat de misselijkheid terug is, blehh, dacht dat ik ook dat rotavirus had, maar is alleen misselijkheid en spugen, bij dat virus heb je ook diarree, hopelijk valt het mee...

Wij hebbeb via mp een duowagen gekocht een urban jungle in ijsblauw, ik vind hem supergaaf!

9. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Oh ja, miepkip, wat naar dat je je zo voelt, krijg je wel genoeg vocht binnen, van te weinig water kun je ook hoofdpijn krijgen he!

@pasen, we hebben niks gepland, en dat is ook even prima, ik voel me veel te beroerd om echt wat te doen, misschien dat we ff bij de ouders langswippen, maar dat kijken we gewoon ff aan, zaterdag en tweede paasdag moet manlief werken, dus we hebben ook geen lang weekend samen

10. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ laupio dat is het hem juist, ik drink meer dan voldoende. Maar het is me al een paar x opgevallen dat ik vooral hoofdpijn krijg nadat ik iets heb gegeten :O.

Hier gaat het wat beter. Vandaag bij vriend lief in de auto wat minder geworden. Vanochtend opgepast op mijn nichtje. En om half 2 tot half 3 geslapen en verder alleen maar in bed gelegen. Morgen lekker shoppen met mijn mannetje :). Heerlijk er ff tussen uit met z'n 2en. Zondag naar Slagharen met vrienden van ons en daarna een diner bij mijn schoonzus en maandag gourmetten bij mijn ouders. Dus een lekker druk maar gezellig weekendje.

nu heerlijk op bed liggen.

11. Maia

Maia Niet meer actief

@laupio: vervelend dat je misselijkheid terug is. :( hopelijk is hij snel weer weg.
    En leuk een ijsblauwe, die vind ik wel mooi.

hier is juist de misselijkheid sinds gisteren weer aardig weg :)

@miepkip: fijn dat je je wat beter voelt.

12. rommel

rommel Lid

23 feb 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal hier weer even een berichtje
    ben erg druk werk 5 dagen in de week als gastouder met minimaal 4 a 5 kids per dag en werk 4 avonden bij een schoonmaakbedrijf
    dus druk druk en soms weinig tijd om te lezen en te schrijven
    hier nu 13 weken en 2 dagen zwanger en de kwaaltjes allemaal weg zelfs mijn hoofdpijn wel moet ik veel blijven drinken
    voel me perfect maandag weer hartje gehoor en ik moet zeggen dat is toch altijd weer een gerustelling nu heb ik een angelsound gekregen van een moeder van 1 van mijn oppaskindjes en geprobeerd eerst lukte het niet maar later ineens hoorde we het hartje heel erg leuk vanmorgen mijn zoontjes allebei laten horen ze vonden het helemaal geweldig!!!

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ liesblits: jeetje meis wat verschrikkelijk zeg!! Heeel veel sterkte deze tijd, ik hoop voor je dat het snel voorbij is.... Neem je tijd ervoor he, want dit is echt zwaar.... Dikke knuf!

@ laupio: wat naar dat je je zo rot voelt, weet er helaas alles van! Sterkte ermee! Mooie wagen heb je gekocht hoor :)

@ maia: fijn dat jouw misselijkheid weer minder is, hopen dat ie nu wegblijft!

@ miepkip: gelukkig dat jij je ook weer wat beter voelt!

@bout de feestdagen:
    Zondag wordt hier vrij rustig, mn zwagertje en schoonouders komen dan ontbijten en maandag hebben we een verjaardagspaaslunch met mn man zn familie en daarna een diner met mijn familie.
    Verder ga ik denk ik even zorgen dat onze nieuwe kledingkamer helemaal leeg is zodat de kast erin kan. Er moet daar ook nog een stukje behangen worden, want we hebben een kleine lekkage gehad en er moeten nog rolgordijnen opgehangen worden.
    Nick heeft gisteren de kinderkamer al in elkaar gezet om te kijken of alles compleet was ( moet dus een nieuw handvat komen voor een la, dis is stuk ) maar t is echt supermooi!
    Nu dus nog daar de kledingkast eruit en alles leuk inrichten en behangen en dan is de kamer voor de beeb ook alvast lekker klaar, maargoed we wachten eerst nog even af wat t word, ben zo benieuwd naar de 26e!
    Verder gaat t hier redelijk, heb nu 2 nachten heel goed geslapen( wel weer raar gedroomd) en vandaag niet gespuugd gelukkig!! Wel de hele dag misselijk, maar er is een vooruitgang! Nu hopen dat ie door gaat zetten
    Mn collega en ik waren vandaag in een hele relaxte en melige bui, dus we hebben in onze pauze een lekker maskertje gekocht, opgedaan en zijn lekker in de snoezelruimte gaan liggen hahaha heerlijk genoten dus....;)

14. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    ik heb gisteren echt heerlijk geshopt. man lief was wel minder blij met mij. Heb hem 4 1/2 mee gesleept door Arnhem. Terwijl hij alle tassen droeg. Ook meteen een bruidsjurk gehaald :D In de uitverkoop bij DreamDresses. Helaas gaat hij weg dus meteen een jurk gehaald :$ Wel een die verstelbaar is i.v.m mijn buik :) Ook een jumpsuit gehaald. (positie variant.) en een erg leuk jurkje. Tijdens het passen was mijn buik al zichtbaar in dat jurkje. Een vrouw die daar werkte kon haar ogen niet van mijn buik afhouden. Vanavond naar een verjaardag en morgen gezellig met vrienden naar slagharen. Genieten van pasen.

15. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Maia: Met ons gaat alles goed. We hebben er hier heel goed over nagedacht en veel met onze familie en vrienden gepraat. We hebben besloten dat we de GUO van komende donderdag afwachten. Ze gaan dan uitgebreid kijken naar afwijkingen aan de organen. Mocht dat goed zijn dan kijken we tijdens de 20 weken echo (ook een GUO) hoe het er voor staat. Dan alles nog steeds in orde dan wachten we gewoon af.
    Ik kan niet uitleggen waarom, maar ik heb zo sterk het gevoel dat alles helemaal goed is.
    Lief dat je het vraagt.
    Ik las dat jij minder misselijk bent. Wat fijn, ik hoop dat het zo blijft!

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ chybou: ik vind het zo ontzettend knap hoe jij met die uitslag omgaat en dat je er zo rustig onder bent! Hou je gevoel dat t gewoon goedzit gewoon vast hoor meid, je moederinstinct laat je vast niet in de steek. Ik ga voor jullie duimen op verdere goede uitslagen !

@ miekip: heerlijk dat je zo lekker geshopt hebt! Heb je een foto van je bruidsjurk? Ben niet nieuwsgierig hoor! ;)
    Kan me onze trouwdag nog als de dag van gisteren herinneren en dat is alweer een half jaar geleden, maar oh wat een geweldige dag was dat, voelde me echt een prinses!

Meiden ik ben echt zo ontzettend veel en raar aan het dromen! De ene keer gaat t hier over dat we ipv een auto ineens een oude schoolbus hebben, maar dan in het lichtblauw en vannacht moest ik op controle bij de gyn in t buitenland. Er waren allemaal kleine kamertjes waar allemaal zwangere vrouwen lagen, je moest er blijven slapen en iedere dag zou er iemand komen kijken. Er was een vrouw bij waarvan haar kindje tijdens een echo werd gestolen door de gyn en toen kwam de politie vragen of ik iets had gezien... Ik wilde toen ook heel graag naar huis, maar dat mocht niet van Lucas uit gtst ( mijn gyn, ja echt te bizar voor woorden ) hij wilde een echo bij mij maken en zei dat mijn kind van hem was, voordat hij de inwendige echo kon maken brak er brand uit en kon ik vluchten, maar hij bleef me maar achtervolgen. Uiteindelijk heb ik me kunnen verstoppen bij de mac donalds hahaha echt hoe verzin je zoiets?

17. Maia

Maia Niet meer actief

@chybou: inderdaad knap hoe jullie ermee omgaan. Donderdag heb je dus de echo, ik zal aan jullie denken.

@engeltje: hier ook enorm gek aan het dromen, heel bizar.

verder slaap ik erg slecht de laatste tijd, ben over het algemeen om 4 uur wakker en kan daarna niet meer slapen, maar de laatste nachten is het ook dat ik moeilijk in slaap kom. Ben dus erg gaar :(

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Heel herkenbaar maia! En t erge is hier dat als ik een late dienst heb ( 8.45 beginnen ) dan ben ik dus ook rond 4 uur klaar wakker, maar heb ik een vroege dienst ( 7.00) dan slaap ik als een roosje.

19. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Haha ik ken jullie rare dromen. Eerst zit ik bij de gyn en later zit ik een restaurant waar allemaal dingen zijn die ik mag eten en lekker vind. En dan ineens uit het niets lig ik in een ziekenwagen en word ik afgevoerd omdat ik aan het bevallen bent. Zullen het de hormonen zijn?

Het was vandaag erg gezellig met vrienden in slagharen. Alleen wel ongelovelijk druk. En omdat ik perse iets te doen wou ging ik maar bij een apparaat ballen schieten. Wel ontdekt dat ik goed kan mikken haha :) Daarna heerlijk gegeten bij mijn schoonzus en zometeen heerlijk op bed liggen film kijken. Morgen gourmetten bij mijn ouders. (ben zo blij met mijn moeder! Ze heeft gamba's gehaald in de diepvries gelegd zodat ik morgen verse gamba's heb om te bakken op het gourmet stel :) Kan ik tenminste wat anders eten haha).

Ik zal even kijken wanneer ik tijd heb om de foto's van mijn buik, de echo en de jurk erop zetten.

Hmmm.. zit echt helemaal vol maar heb echt zin in een grote bigmac!

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Gourmetten, daar moet ik nu echt niet aan denken! Lief dat je mams aan je gedacht heeft ;)
    Mooi he die dromen! Alleen zo stom dat ze vaak gewoon verder gaan als je daarna weer in slaap valt!
    Was t wel een btje weer dan in slagharen? Hier regent t al de hele tijd!
    Hier vooral bank gehangen vandaag en vanochtend gelunched met schoonmonsters

Deel Deze Pagina