welkom terug barb! tja, wij hebben onze babykamer natuurlijk al van Fleur: http://www.baby-dump.nl/shop/producten/img/14505_1_1689-new-york-babykamer.jpg nu is de kamer met groene accessoires, maar ik ga hem wel veranderen. ik wacht even het geslacht af, maar voorlopig ben ik fan van dit behang: http://www.kidzwarenhuis.nl/images/C/jimbo.bmp (evt. in roze of blauw, maar ik hou van rustige kleuren)
Mooie kamertjes dames, wij hebben de babykamer via MP gekocht, juist omdat we een wat `oudere` stijl mooi vinden, de meubels zijn wit, dus met alles te combineren. @maia, sterkte! Hier morgen weer controle bij de gyn, ik had trouwens toc geen urine ingeleverd, want niks meer aan de hand, waren misschien banden?
@ maia: wat vervelend dat t ziek zijn maar niet over gaat! Wel goed dat je je gewoon eraan overgeeft en lekker thuis blijft! Hoop voor je dat je nu snel opknapt! Ik ben in t begin van mijn zwangerschap ook behoorlijk ziek geweest, zware keelontsteking en dit heeft zeker 2 weken geduurt voor t over was.... Daar zit jij nu al aardig aan dus je zal nu vast snel beter worden! Heb zelf nog wat last van ochtendmisselijkheid, maar doordat ik nu de melkproducten heb geschapt ben ik godzijdank niet meer de hele dag misselijk! Zou dat het dan echt geweest zijn? Verder afgelopen nacht niet geslapen ( nog niet eens een uurtje ofzo ) heb daardoor nu barstende koppijn en ben helemaal over mn vermoeidheid heen.... Net maar ff een asprientje genomen en lig wel al op bed dus hoop dat ik zo weer heerlijk kan dromen morgen weer een vroege dienst dus dan slaap ik strax waarschijnlijk weer zo vast dat ik er miegen niet uit kan haha Babykamer dit is de onze! Babykamer Pleun | Baby & Tiener - Babykamers vanaf 199,99 @ barb: welkom terug! Heb je het leuk gehad in amerika? @ laupio: gelukkig maar dat je geen last meer hebt! Succes morgen bij de gyn! Oh meiden, ik ga steeds vaker wat kleine tekentjes van leven voelen in mn buik, echt geweldig!
goedemorgen nou ik heb vanochtend voor het eerst het idee dat ik me echt wat beter voel, ga zo even naar buiten (Fleur naar kdv brengen) en kijken hoe dat gaat, maar denk dat ik vrijdag wel weer kan gaan werken. Eindelijk. @engeltje: lekker he, dat gekriebel. Ik had gisteren 2 plopjes waarvan ik twijfel, het zat zo laag en was zo op 1 plek dat ik denk dat het niet mijn darmen waren. Dus weet het niet zeker hoor. Daarna niets meer gevoeld natuurlijk want het is nog wel vroeg. Kan niet wachten tot ik meer ga voelen. Maar wacht maar tot het zo groot is dat het niet zo lekker meer wordt Fleur trapte toentertijd steeds op mijn nieren, dat deed me toch pijn. Maar voorlopig is het nog lekker hihi
ik heb ook steeds vaker het idee dat ik de baby voel al weet ik het niet zeker ik weet natuurlijk niet hoe het moet voelen omdat het de 1e is. Maar net wat meerdere zeggen af en toe een plopje alleen is het nog niet heel sterk en regelmatig maar ik ga er dan maar vanuit dat dit het begin is haha Vanavond weer naar de VK ben erg benieuwd. Fijne dag allemaal!
Goeiemorgen! @ babykamers, die zien er allemaal leuk uit Ik denk dat ik voor grijze meubels ga met een turqoise muur en dan leuke accessoires of zoiets. Ik ga dit weekend eens rondneuzen bij Babypark. @ sex, ik heb zeer weinig zin sinds de start van de zwangerschap. Soms krijg ik wel opeens zin en dan is mijn vriend ook wel te porren . Voor de rest is hij begripvol gelukkig hihi. Gisteren controle bij de VK gehad. Deze keer een andere dan mijn vorige twee afspraken. Vorige twee afspraken was de VK ook echoscopiste dus kreeg ik een korte sneak peak, zat er gister helaas niet in. De VK vond wel dat de baby goed groeide, mijn baarmoeder zit nu 3 vingers onder mijn navel en ze heeft het mij en mijn vriend ook laten voelen. Erg leuk . Verder het hartje gehoord en een schop via dat ding (hoe heet zo iets?) gehoord. Ik voel de baby zelf nog niet. Voor mij de eerste keer zwanger, dus geen idee hoe dat voelt. Ik denk dat zodra het gebeurd je dat wel weet, dus ik wacht geduldig af
Net controle gehad bij de vk, alles zag er prima uit alleen mijn bloeddruk was wat aan de hoge kant maar kon opzich nog geen kwaad. Gewoon iets rustiger aan doen zei ze. Verder hebben we ook weer het hartje gehoord, wat een heerlijk geluid daar zullen we nooit genoeg van krijgen morgenochtend bellen om een afspraak te maken voor de 20wkn echo, ook weer spannend.
goedemorgen. @miekie: fijn dat alles goed was en dat je het hartje hebt kunnen luisteren. @pleuni: je merkt het vanzelf, het is anders dan wat je normaal voelt en opeens denk je van he! nou ik was vanochtend uti het niets opeens weer erg misselijk met spugen, nu is het weer weg dus geen idee hoe dat kwam. Verder heb ik gisteren met de angelsound thuis het hartje kunnen vinden, ben ik heel blij om, geeft toch wat rust.
Oktober 2012 mama's 1 Chybou - 1e kindje - j/m 1 Laupio- 2 e kindje - geslacht blijft een verrassing! 2 Dalia03 - 3e kindje - j/m 2 Trotter - 28 jaar - 1e kindje - j/m 2 Miepkip - 1e kindje - j/m 3 Vijgje - 34 jaar - 1e kindje 4 Cindybaby71 - kindje - j/m 5 BellaSwan - 5e kindje - j/m 5 Mawaikee - kindje - j/m 5 Loussa - 1e kindje - j/m 5 Miekie0402 - 28 jaar - 1e kindje - j/m 5 Baileyy - 1e kindje - j/m 6 Danelie - kindje - j/m 7 Super Mummy - 26 jaar - 3e kindje - j/m 8 Charity2010 - 2e kindje - j/m 9 Joyce82 - 3e kindje - j/m 10Emmy80 - 2e kindje - j/m 10 Engeltje23 - 1e kindje - j/m 10 Minniemouse1974 - 37 jaar - 4e kindje - j/m 10 Sweetlove - 3e kindje - j/m 10 Annemarie87 - kindje - j/m 10 Rommel - 3e kindje - j/m 11 Pleuni - 29jaar - 1e kindje - j/m 12 Ds85 - 26 jaar - 1e kindje - j/m 13 RiverNL - 1e kindje - j/m 13 Marianne78 - 1e kindje - j/m 14 Veere - 3e kindje - j/m 15 Sweetchocolate - 25 jaar - 2e kindje - j/m 16 Damabo - 1e kindje - j/m 18 Barb - 30 jaar - 1e kindje - j/m 18 Romy2003 -31 jaar -3e kindje -j/m 19 Roompje25 - kindje - j/m 20 Maia - 28 jaar - 2e kindje - j/m 20 Esmaralda - 24 jaar - 2e kindje - j/m 20 Rinnie - kindje - j/m 20 Jessie84, 27 jaar, 2e kindje, j/m? 20 Ingearts - 1e kindje - j/m 21 Ilayda - kindje - j/m 21 Ukkie1985-1e kindje 22 Annigje - 27 jaar - 1e kindje - j/m 23 Mandyilana - 2e kindje - j/m 25 SuzieQ - 1e kindje - j/m 28 FvK - 1e kindje - j/m 28 StilleWens - 3e kindje - j/m Onbekend Bas1759 - 3e kindje - j/m Zwanger 45 Afspraken 19 april - StilleWens - nekplooimeting 24april - Maia- controle vk 26april - Ingearts - afspraak vk 05mei - Ingearts - Pretecho met geslachtsbepaling 09mei - Miepkip Controle vk 14 mei - StilleWens - Controle vk 15mei - Miepkip 20 weken echo 22mei - Miekie0402 - 20 wkn echo 31mei - Miekie0402 - controle vk
Hoe gaat het met iedereen hier? Hier gaat het gelukkig alweer stukken beter! Geen misselijkheid meer en erg veel goede zin. Wel ongelovelijk veel last van vreetbuien, maar dat vind ik niet zo erg. Lekker eitje bakken, Appeltje eten. Heerlijk! Ook buikje is erg mooi opvallend aan het worden. Het is toch echt iets om trots op te zijn als mensen naar je buikje kijken op straat? Binnenkort toch maar eens een nieuwe buikband halen Mijn jongste neefje begint al (hij is 2,5) als ik binnen kom met Jij hebt een baby in buik. En de oudste zou graag willen dat het een jongetje word, want dan kan hij hem leren voetballen. haha
Hoi hier alles goed alleen nog aan het jetlaggen. En moe was ik toch al van de zwangerschap, dus dubbel op! Mijn buik zie je alleen als je wist dat ik een platte buik had. Op straat valt er dus echt niks te herkennen en te zien, haha. Nog een leuk verhaaltje: Ik werk met peuters en toen ze wakker werden vanmiddag vroeg er een aan mij of de baby er al uit was, haha
goedenavond. Ik ga morgen weer werken, ben benieuwd hoe het gaat. En hier begint het buikje ook al te komen. @opmerkingen kindjes: leuk zeg wij hebben Fleur verteld dat het kindje komt als zij jarig is geweest (zij is ook in oktober jarig nml.) ... dus nu is ze zeer regelmatig jarig, dan moeten we een feestmuts maken en slingers en dan moet ik een liedje zingen en dan vraagt ze "zo, komt nu de baby?"
Hai meiden, Ik werk zelf op een babygroep, maar van de week moest ik beneden ffies de was wegbrengen en de peuters waren zich net op de gang aan t omkleden om naar buiten te gaan zegt er eentje. " jij hebt ook een dikke buik! " dus ik zeg " ja hoe komt dat dan? " meisje : " er zit een baby in! " Waarop een jongetje naar me toe rent en mn jurkje omhoogtrok ( had gelukkig een legging aan haha ) en zegt, nee hoor, ik zie geen baby! Oh wat heerlijk toch die kinderlogica! Verder hier gaat t best goed. Neem geen zuivel meer en daardoor beperkt het spugen zich nu tot de ochtenden. Slapen gaat weer wat minder, maar dat komt ook vast goed! Nog een dagje werken en dan heerlijk een weekje vrij
hi goedemorgen @engeltje: fijn dat het dus helpt als je geen zuivel meer neemt. Bij mij triggert dat ook dus ik neem ook al minder, maar het is gelukkig niet zo extreem als bij jou. hier niet zoveel te melden, ga vandaag weer werken, kijken hoe het gaat, voel me nog niet super maar ik word inmiddels ook wel gek thuis. En het is wel goed, want morgen gaan man en ik een dagje naar de fantasy fair dus dat wordt veel lopen e.d. dus hoop dat ik het ga volhouden. We zullen het zien.
Haha geweldig, die opmerkingen van die kinderen! Zo logisch allemaal Hier alleen nog maar een beetje een opgezette buik, alsof ik teveel gegeten heb. Maar ja, ik ben dan ook oas eind Oktober uitgerekend... Mag maandag weer naar de vk, daar heb ik nu wel zin in! Mijn symptonen nemen (heel snel!) af, en dat is wel fijn, maar nu heb ik geen tekenen meer van zwangerschap
lastig is dat he godinn. Aan de ene kant fijn dat je kwaaltjes afnemen, aan de andere kant maakt dat enorm onzeker. Ik ben heel blij dat ik nu met de angelsound het hartje kan luisteren, dan kan ik me daaraan 'vasthouden' als ik me weer onzeker voel.
Wat is dat dan precies? De angelsound? Zag het al eerder voorbij komen Ja, idd, ik vind dat best lastig.. Heb met de 9 weken een echo gehad, nadien niet weer bij de vk geweest. Dus ben er nu wel aan toe! Mar wel fijn om weer wat energie te hebben, zonder de hele dag te kokhalzen
@angelsouds: Ik was net bij de vk en die zei dat ik het niet te vaak moest doen omdat de baby schrikt van de geluidsgolven. Ik heb het nog maar 3 keer gedaan. Ik hoorde het hartje vanaf 11w+5. Maar dat was na erg lang zoeken. De angelsound is een dopler, je hoort het hartje dan door de koptelefoon.
@Miekie ontslag mag wel als het om een andere reden is. Dat was bij mij dus. Functie is overbodig geworden. Dus helaas.. Vandaag eerste sollicitatiebrief de deur uit gedaan.. Leuk om jullie gedachten over babykamers te zien en te lezen!! En wat zijn jullie er al snel mee! @Miekie Leuke babykamer hoor. Lades voor de commode lijken mij ook handig. Dat hout vond ik ook mooi. Maar past niet bij onze vloer. @Maia Wat een leuk behang! Leuke site, ga er zo ook even neuzen Hoe gaat ie nu? Al wat fitter? Aan het werk gegaan? Ons babykamertje is ook wel errug klein voor grotere meubels. Mijn vriend wil niet te strakke meubels.. Dus wij zoeken nog even verder.. @Engeltje Voel jij echt al kleine tekentjes? Jee wat leuk zeg! Ik dacht echt dat dat nog niet kon? Ik ben al 16 weken vandaag Moet ik dan ook al wat kunnen voelen? Wat voor plopjes zijn het dan? Ohh ik heb geen idee waar ik op moet letten.. haha
O haha ik ga zondag naar de fantasy fair, idd erg veel lopen. @baileyy Bij iedere vrouw verschilt dat. Zo nu en dan voel ik ook kleine tekentjes, En ze zijn een beetje zoals rommelige darmen voelen maar toch ook weer net ietsjes anders. Ik vind het erg lastig om uit te leggen hoe het voelt. Je merkt het in ieder geval vanzelf als je hij/zij beweegt. Vraagje: Hoeveel zijn jullie aangekomen sinds het begin van de zwangerschap? Ik ben ondertussen 3,5 kilo aangekomen. (van 49 naar 52,5) Hier gaat het echt stukke beter, voel me steeds fitter worden, alleen toch wel een beetje chaggerijnig aan het worden om de kleinste dingen. Ook vind ik het erg vervelend dat ik mijn eigen broeken niet meer aan kan.