Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @Goddin nee geen slechte ervaringen, dit is mijn eerste zwangerschap dus twijfels en angst

@maia Dank je

@engeltje wat gaaf een jongen gefeliciteerd ik hoop het zo ook te horen bij de VK hoop dat ze de moeite neemt en het kan zien

@hier spanning voor de VK ik moet er om 15,45 zijn

2. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @godinn bedankt voor de tips, zal eens kijken of ze werken :)

@engeltje wat leuk een Jongen :):)
    wij moeten nog tot 22 mei wachten om te weten wat het is dan heb ik pas de 20 weken echo en ik ben zo nieuwsgierig hihi

@ingearts succes zo bij de vk!

3. Maia

Maia Niet meer actief

Oktober 2012 mama's
    1 Chybou - 1e kindje - j/m
    1 Laupio- 2 e kindje - geslacht blijft een verrassing!
    2 Dalia03 - 3e kindje - j/m
    2 Trotter - 28 jaar - 1e kindje - j/m
    2 Miepkip - 1e kindje - j/m
    3 Vijgje - 34 jaar - 1e kindje
    4 Cindybaby71 - kindje - j/m
    5 BellaSwan - 5e kindje - j/m
    5 Mawaikee - kindje - j/m
    5 Loussa - 1e kindje - j/m
    5 Miekie0402 - 28 jaar - 1e kindje - j/m
    5 Baileyy - 1e kindje - j/m
    6 Danelie - kindje - j/m
    7 Super Mummy - 26 jaar - 3e kindje - j/m
    8 Charity2010 - 2e kindje - j/m
    9 Joyce82 - 3e kindje - j/m
    10Emmy80 - 2e kindje - j/m
    10 Engeltje23 - 1e kindje - j
    10 Minniemouse1974 - 37 jaar - 4e kindje - j/m
    10 Sweetlove - 3e kindje - j/m
    10 Annemarie87 - kindje - j/m
    10 Rommel - 3e kindje - j/m
    11 Pleuni - 29jaar - 1e kindje - j/m
    12 Ds85 - 26 jaar - 1e kindje - j/m
    13 RiverNL - 1e kindje - j/m
    13 Marianne78 - 1e kindje - j/m
    14 Veere - 3e kindje - j/m
    15 Sweetchocolate - 25 jaar - 2e kindje - j/m
    16 Damabo - 1e kindje - j/m
    18 Barb - 30 jaar - 1e kindje - j/m
    18 Romy2003 -31 jaar -3e kindje -j/m
    19 Roompje25 - kindje - j/m
    20 Esmaralda - 24 jaar - 2e kindje - j/m
    20 Rinnie - kindje - j/m
    20 Jessie84, 27 jaar, 2e kindje, j/m?
    20 Ingearts - 1e kindje - j/m
    21 Maia - 28 jaar - 2e kindje - j/m
    21 Ilayda - kindje - j/m
    21 Ukkie1985-1e kindje
    22 Annigje - 27 jaar - 1e kindje - j/m
    23 Mandyilana - 2e kindje - j/m
    25 SuzieQ - 1e kindje - j/m
    28FvK - 1e kindje - j/m
    28]StilleWens - 3e kindje - j/m
    28 Godinn - 1e kindje - j/m
    Onbekend Bas1759 - 3e kindje - j/m

Zwanger 46

Afspraken
    26april - Ingearts - afspraak vk
    05mei - Ingearts - Pretecho met geslachtsbepaling
    09mei - Miepkip Controle vk
    14 mei - StilleWens - Controle vk
    15mei - Miepkip 20 weken echo
    22mei - Miekie0402 - 20 wkn echo
    31mei - Miekie0402 - controle vk

4. Maia

Maia Niet meer actief

zag dat mijn uitgerekende datum nog fout stond dus net even aangepast

5. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    Nou ben net terug van de VK helaas geen echo (was even teleurstelling) maar wel het hartje kunnen horen.
    wat een apart geluid was dat zeg alles was prima.
    beetje jammer dat ik dus in tranen uitbarsten en het dus even niet bewust heb meegekregen.
    helaas moet ik nu dus ook 1 week wachten op de pretecho om het geslacht te weten pfff wordt een lange week denk ik.

volgende data's
    5-5 pretecho
    29-5 VK
    5-6 20 weken echo

6. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Engeltje, wat gaaf dat je weet dat je een jongen krijgt!
    Gaan jullie het ook aan iedereen vertellen?

Ik ben nu ook echt superbenieuwd naar het geslacht, maar we hadden a l besloten dat we het net als bij Sara niet willen weten, gelukkig is manlief standvastig, want ik ben niet zo moeilijk over te halen, haha.

Wat naar dat er dames zijn die nog steeds misselijk zijn... Sterkte!

Hier gaat het goed, wel erg veel hoofdpijn, erg hinderlijk, gaat vast wel weer over hoop ik!

@inge, mooi om het hartje te horen he! Nu ook wat minder onzeker?

7. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @laupio ja wel wat minder onzeker en moet echt gaan proberen te genieten maar weet nog niet hoe, hoor dat zodra je het kindje gaat voelen je echt het besef gaat krijgen en dan ook het vertrouwen dus daar gaan we op wachten.

Helaas heb ik niet echt van het hartje kunnen genieten omdat ik in tranen uitbarste doordat ik me zoveel zorgen heb gemaakt kwam het er nu even uit dus het is eigenlijk een beetje langs me af gegaan.

8. Maia

Maia Niet meer actief

nou fijn dat het hartje in elk geval goed klopte :) nu gaan genieten he!

9. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    ga mijn best doen.
    en uitkijken naar volgende week zaterdag...

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ inge: wat fijn dat t hartje goed klopte! Wel jammer dat je geen echo hebt gehad, maar een weekje is zo voorbij meis!

Vind t echt zo leuk dat we het nu weten! Anders hadden we ook tot 22 mei moeten wachten idd...
    We hebben t gelijk aan idereen verteld :D

11. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @engeltje ja ik wil het echt heel graag weten.
    Ik heb geen voorkeur van geslacht hoor maar ben gewoon super nieuwsgierig.
    Ik vind het wel leuk mijn man wil graag een jongetje en mijn ouders willen heel graag een kleindochter.
    ik vraag aan een hoop mensen wat hun denken en de meerdeheid denkt een jongetje dus ben gewoon heel benieuwd

12. Maia

Maia Niet meer actief

@engeltje: hihi ik kan het me voorstellen dat iedereen het weet. Zou hier ook zo zijn :D
    Het is dat ze hier de geslachtsbepaling pas willen doen na 18 weken (en ik anders te ver moet rijden) en dat vind ik nutteloos want 2 weken later is de 20 weken echo al, dus wij wachten op de 20 weken echo en hopen dat ze het dan kunnen zien natuurlijk, anders zou ik het ook al vroeger willen weten. Geniet er lekker van.

13. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Haha ik kan ook echt niet wachten tot wij de 20 weken echo hebben :)
    Nog 3 weekjes en dan weten wij als het goed is ook het geslacht :)

@ Ingearts Mij maakt het niks uit wat wij krijgen, vriendlief wil een jongen zijn ouders ook, Mijn ouders willen een kleindochter en mijn oma wil ook een kleindochter.
    Hier zeggen ook erg veel mensen een jongen maar ook een meisje dus ben gewoon lekker benieuwd :) Zo lang het maar gezond is vind ik alles prima!

Hier gaat het verder wel wat beter. Morgen gelukkig vrij om even wat nieuwe kleren en een buikband te halen in de stad. Om de stress toch maar even van me af te zetten. Ook aan mijn vriend is het erg goed te merken dat hij vollop in de stress zit dus die gaat morgen heerlijk mee naar de stad :)

14. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    ik heb trouwens ook een nieuwe foto van mijn buik. Deze is van gisteren (dus met 17 weken en 1 dag)

15. Maia

Maia Niet meer actief

dat is een mooi buikje miepkip!
    wij maken nu elke week een foto, dus zondag maak ik er weer een.

16. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ engeltje, super gaaf dat je het geslacht weet! Ik ben ook zo benieuwd wat het bij ons wordt. Voorkeur heb ik niet, gewoon ontzettend nieuwsgierig. Zodra ik het weet, verwacht ik wel dat iedereen het daarna weet ;)

@ Miepkip, mooi buikje!

@ Maia, wij maken ook iedere week een foto. :)

Hier gaat alles eigenlijk wel goed. Enige waar ik eigenlijk last van heb is een super opgeblazen gevoel na het avondeten.

Straks een lekker lang weekend, ben ik wel aan toe. De laatste tijd zo druk met werk/studie dat een rustmomentje ook wel fijn zou zijn. Alhoewel, rust.. Vanavond een bbq bij collega's, morgen gaan we de hele dag Ikea en bouwmarkt etc bezoeken om zooi te halen om te klussen. Koninginnedag daarna :)

Ik krijg a.s. dinsdag om half 3 de uitslag van de VWP. Best spannend, maar ik ga ervan uit dat alles goed is. Er is ook een kans dat ze dan het geslacht weten. 9 mei weer controle bij de VK, dus misschien dan een echo en kunnen we het dan zien.

Fijne dag allemaal!

17. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.637
    1.443
    113
    Jeejte Miepkip andere woonplek zoeken dus. Bah lastig.

Er zijn dus echt nog wel meer dames hier nog steeds misselijk? Ik echt met het ruiken van warm eten. Kruidig eten, bah. Heb ook weinig eetlust. Niet fijn.
    En iedere keer yoghurt met fruit is ook niet echt variërend.
    Salades vind ik wel lekker, maar ook niet te kruidig. Ben dus nu maar internet aan het afspeuren naar koude gerechten.At eerst regelmatig rundvleessalade, maar ook daar al beroerd van geweest.

Ik krijg overal meer last van dan in het begin lijkt het wel. Ik slaap ook slecht. op mijn rug kan ik niet meer fijn liggen. En op mijn zij ook niet. Krijg steeds meer last van mijn onderrug eigenlijk.

@Godinn Jij dus ook de kokhals fase nog haha. Ja herkenbaar.
    Mijn moeder is erg ziek, merk ook dat dat heel erg meespeelt in hoe ik me voel inderdaad.
    Doe maar rustig aan!!

Leuk Engeltje een Jongen!
    Wij willen het allebei nog steeds niet weten. Vinden het allebei wel spannend om het pas bij de geboorte te zien.
    @Ingearts Fijn dat je een hartje had. Goed om te weten toch dat alles goed is! Weer zorgen minder.

Mooie buik Miepkip!
    Bedenk me net dat wij helemaal geen foto meer hebben gemaakt. Vanavond meteen maar doen ;) haha Ik zit ook vandaag op 17 weken, dus denk net zo ver als jij.

Hoe doen jullie dat met kleding? Ik heb wat shirtjes gekocht en een broek. Maar ik vind het zo moeilijk steeds. Tshirtje is nog te koud. Een jasje erover heen staat zo gek.
    En hier in de plaats is er amper zwangerschapskleding. Best lastig.

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Mooi buikje hoor miepkip!

@ pleuni: oh spannend zeg! Ga voor je duimen dat het helemaal goed is!

@ baileyy: ik draag vooral jurkjes met leggings, zitten mij gewoon t lekkerst en heb zat jurkjes met lange en met korte mouwen. De jurkjes zijn niet speciale zwangerschapsjurkjes hoor, daar heb ik er nog maar eentje van en de leggings koop ik voor 3 euro bij de zeeman, zitten perfect en je kan ze lekker over je buik heen trekken.

Sorry hoor moet ff klagen, maar t is hier weer helemaal mis, hou echt niks binnen, mn hoofd staat op ontploffen en er zijn weer allemaal adertjes in mn gezicht gesprongen door t spugen en of dat nog niet erg genoeg was, plas ik ook nog eens in mn broek tijdens t spugen! Pfff wanneer houdt dit nou eens op? Ben hier zo klaar mee! :(

19. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @miepkip mij maakt het persoonlijk ook niet echt super veel uit vind meisje wel leuker omdat we allemaal jongetjes in de vriendenkring mocht het een meisje zijn is al uitgehuwelijkt hahah maar het belangrijkste is inderdaad dat het gezond is.
    ook een mooi buikje.
    ik heb de eerste weken buikfoto's gemaakt maar nu ik me zo bedenk de laatste is oh 20 april valt nog wel mee hahaha maar ondertussen wel weer tijd voor een nieuwe.
    voor mijn werk moet ik spijkerbroeken dragen heb positiebroeken maar vind het niet echt lekker zitten eigenlijk.
    mijn voorkeur gaat ook naar jurkjes en leggings heb een positielegging besteld bij HM maar nog steeds niet binnen dus gebruik nog een oudje die ik helemaal omhoog kan trekken haha.

@pleuni mijn weekend is ook ongeveer zoals die van jou morgen eerst naar grofvuil de carpoort leeghalen, praxis en verfen, zondag gaan we naar de apenheul en maandag koninginnendag maar wat we dan precies gaan doen weet ik niet eigenlijk wil ik op de vrijmarkt gaan staan maar dat is hier altijd mega druk dus ook een twijfelgevalletje.
    heb wel zin in die apen eigenlijk hahahah hoop dat het mooi weer is.

@bailey wat balen zeg van dat eten gelukkig niet zo heel veel last van maar ik heb wel nergens zin in ben gewoon hele dagen aan het bedenken wat we s'avonds moeten eten echt verschrikkelijk.

@engeltje klagen mag hier altijd, je moet tegen iemand moeten klagen toch?
    maar wat klote zeg het moet nou toch ondertussen wat minder worden?
    hoe dan ook ik hoop dat je er snel vanaf bent en dat je dus eindelijk kunt gaan genieten.

@hier mijn moeheid begint een beetje te vervagen alleen mijn luiheid nog niet zoek het niet om bepaalde dingen te doen.
    zo was ik om 11 uur thuis van mijn werk dus heb de hele dag nog om wat te ondernemen maar ik zoek het niet, ik verheug me wel al helemaal op mijn nesteldrang stom he hahah

nou iedereen een heel fijn weekend geniet ervan..

20. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Meivakantie!!! :D

Geweldig werken in het onderwijs. Ben er eigenlijk wel een beetje aan toe

Deel Deze Pagina