Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    ik wil graag met je ruilen:p

2. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    :) Dat vind ik lief. Ik bedoel het dan ook niet onaardig als ik zeg dat ik niet met jou wil ruilen. ;)

3. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    @ Engeltje: Gefeliciteerd! Een jongen, wat leuk!!!

Oooo, ik wil ook vakantie.... Maar ja, dan had ik een ander vak moeten kiezen...

4. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    nee wil jij mijn wekker niet elke dag hebben om 5 uur dat vind ik nou flauw :p
    maar ik gun het je van harte hoor (en dat zonder ondertoon)

5. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Hier ook heerlijk vakantie :) Vandaag 6 uur lang in de stad geweest en ben echt helemaal kapot! Hoef voorlopig dan ook niet meer naar de stad maar toch :p. Tante was mee naar de stad en kwam een bekende tegen met haar dochter en wat blijkt De dochter van die vrouw is 9 dagen na mij uitgerekend, Wat wel erg leuk is aangezien zij bij mij in de buurt woont, dus nu heb ik iemand waar ik samen mee naar de stad kan :)

Buikje begint erg op te vallen in de stad :)

6. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Ach Engeltje, heb medelijden met je... word je moedeloos van toch!
    Had jij wel medicijnen?

7. Maia

Maia Niet meer actief

he bah engeltje, wat een stom bericht weer :( dikke knuffel voor je en ik hoop echt dat het snel over is

ik ben gelukkig niet echt misselijk meer, alleen nog met vlagen

@kleding: hier draag ik alleen nog een positiebroek en verder heb ik lange mouwen shirts van de Vero Moda, die zijn lekker lang dus ik heb buiten de broek nog geen positiekleding aan.

@vakantie: hier helaas niet ;) maar geniet ervan Chybou :D

@buikje: ja hij valt hier ook op inmiddels.

nou ik heb een beetje een gekke dag. Al een paar dagen last van (lichte) steken, moet vaak plassen maar dan komt er niets enzovoorts dus ik vermoedde een blaasontsteking maar dat is het niet (vanochtend getest). Toch ook iets bruin verlies dus voor mijn gevoel zit er wel iets te irriteren, moet dit weekend wel afwachten van de dokter en als het blijft dinsdag meteen bellen want dan gaan ze even verder kijken. Maar toch word ik dan meteen weer onrustig... we wachten af.

8. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ maia ja dat kan ik begrijpen. Maar uitgaan van het beste en dat het gewoon wat oudbloed is en het kindje dat tegen een orgaan aantrapt.

Hier begint het schoppen/slaan van het kindje ook al meer als schopjes te voelen. (deze gaan niet zo zacht haha)
    Ik ben vanavond erg onrustig op de een of andere manier. Nergens zin in, maar toch iets willen doen.

9. Maia

Maia Niet meer actief

ja met het kindje zal het wel goed gaan (net even hartje geluisterd) en daar maak ik me ook niet zo'n druk om, maar ik denk bij bruin verlies altijd het ergste ;) gaat ook wel weer over hihi, we wachten het af.

wacht maar tot het kindje zo groot is dat het schoppen niet lekker meer is, nu is het nog 'leuk' :D

10. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @maia Dat komt helemaal goed meid!

Haha hij/zij begint nu al wat pijnlijk te schoppen tussen door (tegen organen aan) maar dat heb ik er zeker wel voor over :)

11. Maia

Maia Niet meer actief

o ja, organen, dat weet ik nog wel van Fleur. Vooral richting nieren was erg pijnlijk ...

12. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    inderdaad maar je hebt het er wel voor over ;) Heb liever wat pijn als ik de kleine voel dan dat ik de kleine helemaal niet voel :$

13. Maia

Maia Niet meer actief

dat is zeker waar :)

zo nog 1 dagje werken en dan daarna lekker weekend. gaan jullie nog wat leuks doen met Koninginnedag?

14. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Er zouden als het goed is vrienden langskomen, maar een vriendin van mij heeft gister een ongeluk gehad (voet in verband met krukken) maar denk niet dat het nog doorgaat.

Dus ik ben nu bezig met dingen te bedenken voor koninginnedag. Jullie?

Net even bij de kapper geweest lekker de haartjes stuk korter en nu heerlijk genieten van een oranje tompouce :)

15. Maia

Maia Niet meer actief

oei lekker zeg :) tompouzen! wij gaan denk ik hier 's ochtends even met Fleur over de vrijmarkt en 's middags niet zo heel veel van plan.

16. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Is ook leuk!

Wij zijn er nog niet overuit wat we gaan doen. Misschien ergens een terrasje pakken en daar de middag doorbrengen omringt door muziek. We zien wel :p

17. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    wij gaan waarschijnlijk even het centrum in Paul turner komt er en rick uit goeden tijden. en dj roog en weet ik het allemaal maar kan ook goed zijn dat we even de vrijmarkt over gaan en thats it ik weet het niet ligt ook een beetje aan het weer.

hoe dan ook wens iedereen een hele fijne dag,

18. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Allemaal leuke ideeen hier! Gezellig!

Hier gaat het wat minder.. Moeders is ziek en ligt op het moment op de IC in coma. En dat is best heftig. Dus al weken in spanning en dat komt nu op een hoogte punt.

Nu zien of we de spanning onder de duim kunnen krijgen..

19. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @godinn jeetje zeg wat een verschrikkelijk nieuws zeg ik ben er even stil van.
    wat is er precies gebeurd dan. of als je het niet wilt zeggen vind ik dat ook prima.
    heel heel veel sterkte

20. Maia

Maia Niet meer actief

Och je godinn wat ontzettend schrikken. Je had al gezegd dat het niet goed ging maar dit is echt naar. Veel sterkte gewenst.

Deel Deze Pagina