Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    @ godinn, wat afschuwelijk... heel veel sterkte

2. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    He dames,
    Voor mij is het al een poosje geleden dat ik hier gepost heb. Ik merk dat ik nu veel zekerder ben van de zwangerschap en minder bevestiging zoek. Ik heb ook thuis de Angelsound en dit stelt me vaak gerust, zeker omdat ik het kindje nog niet voel.
    @godinn: wat een vreselijke situatie. Ik kan me voorstellen dat je juist nu zo graag je moeder bij je wil hebben. Ik hoop voor jullie dat het allemaal goed afloopt.

Verder heb ik nog een aantal meiden gezien die een minder goede uitslag hadden bij de nekplooimeting. Ik hoop dat de resultaten van de vervolgonderzoeken goed uitpakken.

Ik las ook dat een aantal het geslacht al weten. Ik heb 29 mei mijn volgende echo dus ik moet nog 4 weekjes geduld hebben. Ik mijn omgeving hoopt iedereen op een meisje, maar ik ben zelf voor 98% zeker dat het een manneke gaat zijn.

3. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ godin Dat is wel even schrikken! Ik wens jullie in ieder geval erg veel sterkte en suc6!

Hier gaat het vandaag echt slecht. De hele tijd als ik sta krijg ik het heet, krijg het gevoel dat ik zweet en ik kan niks meer horen maar het word ook zwart voor mijn ogen. Dit is al de 2de keer in een week tijd dat dit gebeurt alleen nu is het dus de hele tijd als ik sta.
    Krijg op dit moment ook geen eten etc. naar binnen wat erg vervelend is.

Manlief mag dus in z'n eentje de boodschapjes voor morgen gaan doen. Aangezien onze vrienden toch wel langs komen.
    Ben dus erg benieuwd waar hij mee thuis komt want de laatste keer dat hij alleen cola moest halen kwam hij met bier en shag thuis en zonder cola. Mannen haha.

4. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @godinn heel veel sterkte met je moeder, hopelijk krijg je snel beter nieuws!!

@ds85 wat fijn dat je weer zekerder bent, ik had het begin van mijn zwangerschap ook heel erg die onzekerheid. Nu kan je er wat meer van genieten!!!

@miepkip heeft dat niet met je bloeddruk te maken ik heb ergens gelezen dat je in deze periode van je zwangerschap idd duizelig etc kan worden omdat je hart vanaf deze week harder gaat kloppen omdat die meer bloed moet rondpompen. Ik ben verder ook geen arts ofzo maar misschien dat het er iets mee te maken heeft? Ik hoop voor je dat het inmiddels over is!!! Rustig aan doen!!

Wij gaan morgen met koninginne dag niet heel veel doen het word goed weer en er zijn bij ons in het dorp veel live optredens dus het zal wel een terrasje pikken worden wat ik overigens niet geheel vervelend vind ;)

5. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Dankjulliewel allemaal. Ik kom er net weg, het ziet er niet zo leuk uit. Ze verkeerd op het moment in een kritieke toestand. Ze had een soort van darmverstopping en was daar 2 weken geleden al aan geopereerd. Nu blijkt dat ze een lekkage had wat als resultaat een buikvliesontsteking heeft gegeven. Er is goede hoop op hertsel, maar verschrikkelijk om haar zo te zien. Ze is zo nu en dan even bij, maar is dan erg verward en heel erg bang..

Sorry voor mijn ego verhaaltje, maar ben er echt even kapot van..

6. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ godinn dit is zeker geen ego verhaaltje. Laten we hopen dat het in ieder geval snel over is. Kan wel begrijpen dat ze bang en verward is. Is ook niks om zomaar in het ziekenhuis te liggen met dit soort nieuws.

7. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Ze kan niet praten en ze geven haar zoveel medicatie dat ze net niet genoeg bij is om het te begrijpen. En dat maakt het zo eng. Ze wil ook steeds de beademingstube eruit trekken. We mogen er 7 uur weer even heen..

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ godinn: jeetje wat verschrikkelijk meid! Gelukkig is er goede hoop op herstel, maar dat maakt het niet minder erg om je eigen moedertje zo te zien! Kan me voorstellen dat er op dit moment vanalles door je hoofd gaat. Heel veel sterkte meis en blijf vertrouwen houden dat het goed komt he!

@ maia: hoe is het nu met je bloedverlies meid? Is het al helemaal weg? Wel schrikken toch weer iedere keer!

@ miepkip: dat ineens ernstig warm krijgen en het gevoel dat het bloed ineens allemaal naar je hoofd stroomt komt mij bekend voor, heb het ook al een paar keer gehad.... Gelukkig trekt het meestal na een minuut of 5 wel weg en daarna ben ik nog een beetje draaierig, is dit bij jou ook zo? Ik maak me er niet zo heel erg zorgen over, want bij mij komt t alleen als ik me ineens wat meer inspan als normaal, bijv tijdens dansles ofzo....

@ ds: wat fijn dat je je nu weer wat zekerder voelt! Fijn dat die angelsound je ook gerust kan stellen!

Wij zijn vandaag ff naar de hornbach geweest om naar behang te gaan kijken, we hebben het nog niet gekocht hoor. We wachten nog even de 20 weken echo af om nog een keer te zien dat t echt een mannetje is ;) Wel weten we al dat we dan een stoere piratenkamer gaan maken, echt superleuk behang van bambino is dat! Zie al helemaal voor me hoe het kamertje moet aan worden :D

9. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @miepkip als je het niet vertrouwd en het gebeurd deze dagen vaker zal ik zeker even de dokter of de VK bellen, je weet maar nooit.

@godinn zeker geen ego verhaal, heel begrijpelijk. het is in ieder geval een geruststelling dat ze een goed herstel verwachten maar inderdaad niet leuk om je moeder zo te zien ik kan het me helemaal voorstellen als het mijn moeder zou zijn zou ik er ook helemaal kapot van zijn.
    Ik wens je heel heel veel sterkte en hoop dat ze er snel weer bovenop is.

@engeltje wat een leuk idee een piraten kamer.
    wij maken zelf een standaard kamer zowel voor jongen als meisje met grijs witte tinten ook willen we hier en daar dan wat budha atributen plaatsen en heeft mijn man een wolkje als lamp gemaakt met kleine ledjes erin.

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
  11. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @engeltje mijn man handig ja best wel hijis electro-monteur en helemaal gek van led verlichting dus dat vind hij ook leuk.
    verder wilt hij een hoop en lukt het hem ook wel aardig.

maar dat behang van jou vind ik ook wel leuk alleen vind ik het persoonlijk al iets te druk, maar je moet vooral doen wat je zelf leuk vind.
    wij willen er op dit moment zowiezo niet teveel geld aan uitgeven omdat dit huis volgend jaar plat gaat dus we gaan daarna lekker uitpakken voor de kleine

12. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ engeltje het gebeurde vandaag echt 7 of 8 keer achter elkaar. Merk nu nog wel de gevolgen.

@ ingearts als het er niet beter op word bel ik zeker naar de vk toe. Denk idd dat het met bloeddruk te maken heeft, maar ik heb dit vroeger ook al eens gehad (voor mijn zwangerschap) alleen nooit zo erg als nu.

13. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen allemaal!

@ds85: welkom terug :) kan het me voorstellen hoor maar toch, we babbelen hier niet alleen over onze onzekerheden ;) En ik ben benieuwd of je gevoel klopt, ik heb hier ook het gevoel dat het een jongen is, maar we moeten wachten tot 4 juni zelfs.

@godinn: hoe gaat het nu? En je bent niet ego he! Ik duim dat het inmiddels wat beter gaat met je moeder.

@miepkip: he bah, dat is niet lekker dat je je zo voelt. Wel rustig aan doen. Heb je ijzer e.d. laten controleren? En ik zou toch idd je bloeddruk even laten meten, just in case.

@engeltje: het is weer verdwenen en de pijn in mijn buik ook weer wat minder. Dus wat het geweest is, bloedvat of irritatie, geen idee, maar vooruit. Maar het blijft schrikken inderdaad, ondanks dat het natuurlijk weinig zegt, ben ik wel blij dat ik thuis een angelsound heb en op dat moment kan horen dat Flup het in elk geval gewoon nog doet :)

@engeltje: wat een leuk behang zeg! Zeker voor een jongen wordt dat wel erg gaaf.

@kamertje: ik ben zelf meer van het neutraal, bij peuterkamer mogen ze zelf de kleur kiezen maar nu heb ik het nog in de hand ;) ik ga in elk geval doen 1 muur met behang, mag best wat zijn maar niet met figuurtjes, gewoon strak met strepen denk ik en dan de andere muren in tinten van het behang.

14. Maia

Maia Niet meer actief

ik voel de baby trouwens nu steeds vaker de laatste dagen. Nog steeds lichte plopjes, maar er is duidelijk verschil met mijn darmen. Vind het wel heel erg leuk dat gekriebel in mijn buik :)

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ inge: ieder zo zijn eigen smaak hoor ;)

@ miepkip: hmz...das best wel vaak, dan zou ik het zeker even aan de vk voorleggen! Sterkte ermee dan in ieder geval!

@ maia: gelukkig maar dat je er geen last meer van hebt!
    Heerlijk he als je je kleine zo lekker kan voelen, ik geniet er ook echt van!

Hier vandaag gelukkig een goede dag gehad! We zijn lekker langs de vrijmarkt in ons dorp gewandeld, pfff wat was dat warm! Daarna zijn we lekker naar kijkduin gegaan en hebben heerlijk op een terrasje gezeten ( jaja barbies strandtent ;) ) daarna nog ffies een strandwandeling gemaakt en heerlijk met omze voetjes in de zee geweest, heerlijk verkoelend :) helaas moesten we maken dat we wegkwamen, want er kwam een flinke bui aan!
    Nu ffies heerlijk relaxen nog op ons laatste dagje vakantie.....

16. Maia

Maia Niet meer actief

klinkt als een lekker dagje engeltje!
    Wat een weer trouwens he, ik heb gewoon mijn nek verbrand (zat juist met m'n rug naar de zon :() maar niet al te erg gelukkig. Hier ook lekker over de vrijmarkt geweest en verder in de tuin gezeten :) morgen helaaaaas weer werken.

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja ik ben ook verbrand op het strand, had alleen mn gezicht ingesmeerd voor ik wegging, want had toen een jasje aan, maar dat was veel te warm natuurlijk! Hier zijn mn armen en mn borst behoorlijk rood....achja, morgen zijn ze bruin en dan zal ik me voortaan weer goed en braaf insmeren!
    Voor degenen die het leuk vinden, heb wat foto's van ons en de echo's in mn album gezet.....

18. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    hier ook heerlijk weer gehad.
    we zijn vanmorgen om 9 uur vertrokken naar de vrijmarkt (vriendin van mij stond er) en we waren om 14,30 thuis.
    we hebben heerlijk in het zonnetje kunnen zitten dus was heel moeilijk om weg te gaan.

verder wouden we nog naar het centrum gaan maar manlief heeft een verfspuit op de kop getikt dus die is hij aan het testen op de baby kamer.
    hij is al 3 uur bezig had beter gewoon de roller kunnen pakken hahaha maarja hij is blij

19. Maia

Maia Niet meer actief

@engeltje: ik zie geen album, dus ik denk dat die alleen voor vrienden is. Heb je maar een vriendschapsverzoek gestuurd ;)

@ingearts: o heerlijk dat soort ideeën van mannen, mijne zou daar ook een handje van hebben! Ach, als hij maar zoet geweest is nietwaar :)

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Nu kan je het wel zien als t goed is maia, je bent nu mn vriendje ;)

Deel Deze Pagina