Hoi meiden, jeetje wat is er een hoop gekletst zeg! Welkom alle nieuwe dames en gefeliciteerd met jullie positieve testen, wat zullen jullie allemaal in de wolken zijn zeg! @ sweet: meis, je bent gewoon hartstikke zwanger, gewoon niet meer testen nu! @ minnie: hoe voel je je vandaag? Nog veel bloedverlies of valt het nu wel mee? @ stoetel ik heb geen idee hoe het komt, maar wil je bij mij anders neerzetten dat het mn eerste kindje is en heb maandag 5 maart mn eerste afspraak bij de vk. Nou ik kom ook vandaag nog niet eens in de buurt van bel je schor! Kan zelfs amper fluisteren dus neem overal maar pen en papier mee naartoe haha vandaag kantoorwerk gedaan, maar ook dat was eigenlijk geen succes, morgen maar een dagje thuiswerken dus... Hoe was jullie dag?
Whaha Engel geweldig. Hmmm hoezo sadistisch dat ik ben? Wel heel erg als je daar niet eens bij in de buurt komt. Groot gelijk dat je morgen thuis blijft. Zo werken is geen doen. Zo naar buiten de eendjes voeren met zoonlief. Nu is het buiten goed te doen maar vanmorgen. Brrrrr wat koud was het toen zeg. @ minniemouse hoe gaat het nu? Nog bloedverlies? @ Chyboe en, hoe was de echo? Hebben jullie al meer duidelijkheid?
Ojee net 4 weken zwanger enmijn maag doetijn, mijn darmen zitten zo vol lucht dat mijn broek niet meer past en ik loop al 4 dagen met hoofdpijn. Hmm en toch voelt het allemaal goed.
Hoi Dames, Wat leuk om te lezen hoeveel er in oktober uitgerekend zijn zeg Ik morgen weer een echo ben zoooo benieuwd hoe ver ik ben! Kan gewoon bijna niet meer wachten en vind het ook super eng. Bang om te zien dat het niet gegroeid is Maar we moeten maar gewoon positief blijven denken he. En afwachten morgen. Hou jullie op de hoogte Liefs Wendy
Bekijk bijlage 221658 Oktober 2012 1 2 Dalia03 - 3e kindje - j/m Trotter - 28 jaar - 1e kindje - j/m 3 Zomerrr - 1e kindje - j/m 4 Laupio - 2e kindje - j/m Cindybaby71 - kindje - j/m 5 BellaSwan - 5e kindje - j/m Mawaikee - kindje - j/m 6 Danelie - kindje - j/m 7 8 Charity2010 - 2e kindje - j/m 9 Joyce82 - 3e kindje - j/m 10 Emmy80 - 2e kindje - j/m Engeltje23 - 1e kindje - j/m Minniemouse1974 - kindje - j/m Sweetlove - 3e kindje - j/m 11 12 13 RiverNL - 1e kindje - j/m 14 15 Sweetchocolate, 25 jaar, - 2e kindje - j/m 16 17 18 Stoetel - 28 jaar - 2e kindje - j/m 19 Barb - 30 jaar - 1e kindje - j/m 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 Onbekend Wendy86 Afspraken: Wendy86 - 8 februari echo Engeltje23 - 5 maart 1e afspraak vk
@ sweet: grrr jij sadist, wacht maar! Mijn collega heeft me ook al uit zitten lachen en ze begint nu te kuchen...... Boontje komt om zn loontje!
Ik ben zóóóóó blij! Alles helemaal goed. Het zag er prima uit. Wat een opluchting! Vruchtje was goed te zien. Het vruchtzakje zat op de goede plek. En als extra bonus. 6+1... Het hartje klopte al! Dat was duidelijk op de echo als een klein knipperlichtje te zien. Er was een vaatje geknapt, waarschijnlijk door het hoesten. Het is allemaal erg gevoelig en zelfs bij de echo ging mijn baarmoedermond al bloeden. Kan allemaal helemaal geen kwaad. @Minnie: Ik ben toch wel een beetje een bofkonijn.... De echo van de 14e blijft gewoon staan. Dus we mogen volgende week nog een keer komen! Ik zie allemaal nieuwe namen voorbij komen. Welkom allemaal!
@ chybou: he, wat fijn meis dat alles goed was!! Dacht je dat je minder ver was als 6.1 dan? Oh, heerlijk zo'n mooie bevestiging, kan niet wachten!
@ Chyboe woooowwww 6+1 en al een kloppend hartje te zien. Dat is een heel goed teken zeg! En volgende week als slagroom op het toetje () nog een keer beeb kijken. Helemaal geweldig. Voelt goed he? Nu weer rustig ademhalen en genieten. Hier na gtst duiken wij ons bed in. Vriend heeft zo'n 1000km gereden vandaag, en is moe. Ik ook en mag morgen weer werken
QUOTE=Minnie Mouse 1974 Oktober 2012 1 2 Dalia03 - 3e kindje - j/m Trotter - 28 - 1e kindje - j/m 3 Zomerrr - 1e kindje - j/m 4 Laupio - 2e kindje - j/m Cindybaby71 - kindje - j/m 5 BellaSwan - 5e kindje - j/m Mawaikee - kindje - j/m 6 Danelie - kindje - j/m 7 8 Charity2010 - 2e kindje - j/m 9 Joyce82 - 3e kindje - j/m 10 Emmy80 - 2e kindje - j/m Engeltje23 - kindje - j/m Minniemouse1974 - 4e kindje - j/m Sweetlove - 3e kindje - j/m 11 12 13 RiverNL - 1e kindje - j/m 14 15 Sweetchocolate, 25 jaar, - 2e kindje - j/m 16 17 18 Stoetel - 28 - 2e kindje - Geslacht? 19 Barb - kindje - j/m 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 Afspraken:[/QUOTE]
@Chybou Zie je wel, komt allemaal goed!! Fijn om te horen. @All Hier is het bloedverlies gelukkig weer wat afgenomen. Ik doe maar lekker rustig aan. Volgens mij is het nu oud bloed.Maar niet veel. Ik heb 29 Februari een echo, maar ik wist dat ik vanaf de 24e al een echo kon hebben. Ik heb hier bij het ziekenhuis de echopraktijk maar gebeld, kost wel geld, maar 5 dagen eerder het hartje zien kloppen is wel de moeite waard. Groetjes, Minnie
@ minnie dan blijft de andere afspraak gewoon staan dus? Wat kost dat nou, zo'n extra echo? Ja he gezellig hier. Begint nu lekker druk te worden
Oktober 2012 1 2 Dalia03 - 3e kindje - j/m Trotter - 28 jaar - 1e kindje - j/m 3 Zomerrr - 1e kindje - j/m 4 Laupio - 2e kindje - j/m Cindybaby71 - kindje - j/m 5 BellaSwan - 5e kindje - j/m Mawaikee - kindje - j/m 6 Danelie - kindje - j/m 7 8 Charity2010 - 2e kindje - j/m 9 Joyce82 - 3e kindje - j/m 10 Emmy80 - 2e kindje - j/m Engeltje23 - 1e kindje - j/m Minniemouse1974 - kindje - j/m Sweetlove - 3e kindje - j/m 11 12 13 RiverNL - 1e kindje - j/m 14 15 Sweetchocolate, 25 jaar, - 2e kindje - j/m 16 17 18 Stoetel - 28 jaar - 2e kindje - j/m 19 Barb - 30 jaar - 1e kindje - j/m 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 Onbekend Wendy86 Afspraken: Wendy86 - 8 februari echo Minnimouse1974 - 24 februari echo Engeltje23 - 5 maart 1e afspraak vk
@Minnie, ik heb je afspraak erbij gezet. Je had de lijst gequote, maar alle afspraken waren verdwenen. Probeer de nieuwste lijst te quoten. En wanneer je quote moet je even de quote tekens wissen. Het is best lastig, maar als je het eenmaal door hebt dan kunnen we met z'n alle de lijst bijhouden! Liefs
@sweet ja die andere blijft gewoon staan,dit is bij het ziekenhuis hier in de buurt buiten Tilburg om. Zo'n echo kost 55 euro. Maar ik wil gewoon weten of het hartje klopt ivm de ct scan. Liefs, Minnie
@ minnie: gelukkig dat t bloeden minder wordt! Ennuh gezellig?!... Als sweet niet zo naar tegen me doet dan haha Gaan jullie eigenlijk naar de 9 maandenbeurs meiden?
@Engeltje, Alleen 's avonds is het erg stil op dit forum. Nee ik denk niet dat ik naar de 9 maandenbeurs ga, zal wel prijzig zijn en het is best een eind van hier. Liefs, Minnie
ik lig tegenwoordig al vroeg op bed,om een beetje rust te houden. Maar mijn man is altijd laat thuis van zijn werk,en gaat ook altijd pas om 12 uur of later slapen. En als ik eerder ga slapen dan slaap ik vannacht weer niet,dus lig ik een beetje tv te kijken met de laptop naast me. ik heb net ''gtst'' gekeken, en ''opgelicht'' en ''uitstel van executie''. Terwijl ik normaal eigenlijk nooit tv kijk, maar liever een boek lees. Ga jij wel naar de 9 maanden beurs??