Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    @chybou, wat gaaf dat Lieve het kindje gevoeld heeft, vroeg om het van buiten te voelen !! Is een druktemakertje dus ;)

2. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@baileyy: ik zou het ze wel vertellen, ofwel op het eerste gesprek, of op het tweede gesprek maar niet later. Ik moest tijdens mijn zwangerschap van Fleur solliciteren, mijn eerlijkheid werd op dat moment gewaardeerd maar heb er toen helaas geen baan aan overgehouden, maar na mijn bevalling werd ik gebeld door een van die bedrijven dat ze weer een vacature hadden en of ik nog interesse had. En daar werk ik dus nu.

nou hier een kort nachtje gehad, ze zit nu echt helemaal onder en heeft dus erg last van jeuk en kan dus niet goed slapen. Man is vannacht bij haar geweest, ik komende nacht weer want ze is iets rustiger als een van ons bij haar ligt.

Verder gisteren een brief gekregen van mijn werk dat mijn zwangerschapsverklaring binnen is en daarin stond ook dat ze uitsluitsel geven over mijn contract (loopt af wanneer ik terugkom) voordat ik met verlof ga dus dat is wel prettig :) weet ik in elk geval of ik nog terugkom voor een week of 2 of voor langer ;) en of ik dus moet gaan solliciteren in m'n verlof of niet...

3. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Laupio, ik ben me ook al aan het voorbereiden op een druktemakertje. Ik dacht, dit is vast toeval geweest, het zal wel even duren voordat je het weer kan voelen met een hand op mijn buik. Maar nee hoor, vanmorgen deed ze het weer. :D

4. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    :) :) :)

5. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Baileyy, ik zou er ook eerlijk over zijn. En idd even eerst het gsprek aangaan, zodat je een goede indruk achter laat :) Shoppen kan je evt ook online doen, bijv bij Wehkamp ofzo. Een leuk jurkje, kan ook een heel simpel zwart jurkje zijn, opleuken met een riem en leuke ketting, of evt een blazer is ook altijd erg leuk.

@ Maia, hopen dat de waterpokken snel weer weg zijn! En fijn dat je iig voor je verlof weet waar je aan toe bent :)

@ Chaubio, wat gaaf dat je dat al gevoeld hebt! Ik voel van binnen zelfs nog niks, al twijfel ik soms wel of ik nu de baby voel of dat het gewoon honger is ofzo :D

6. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    hier gaat het beter, vriend en ik zijn beide weer gekalmeerd en de kleine is de heledag door weer te voelen. 's ochtends als ik wakker word zie en voel ik een grote bult in mijn buik, ligt de kleine op een plek te drukken en te doen.

Vandaag een heerlijk rust dagje houden, het weer is er niet naar om ook maar iets te doen.

7. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    Vandaag hebben we een pretecho gehad.
    ook daarbij hebben we het geslacht kunnen zien, het was super grappig het aparaat ging mijn buik op en onze beeb begon gelijk te zwaaien wat geweldig.
    Verder had de beeb er weinig zin in want het bleef de hele tijd stoer met de rug naar ons toeliggen.
    Maar gelukkig hebben we niet opgegeven en op een gegeven moment terwijl iedereen nog vol verbazing zat te kijken (mijn ouders hadden het nog nooit gezien) riep ik ik zie het.
    en terwijl ik het zei zei die man ook daar is ie dan.
    en ja hoor wij krijgen een jongetje.

Mijn man was helemaal happy hij had er zo op gehoopt dat het een jongetje zou worden omdat hij stamhouder is.
    Eenmaal buiten storte mijn man helemaal in hij is 20 jaar geleden zijn vader verloren en op dit soort momenten is het even moeilijk, nouja even het zit hem nu volgens mij nog steeds dwars als ik er over begin moet hij weer huilen.
    echt heel zielig maar oh zo lief, toch breekt je hart op dit soort momenten..

verder zag alles er prima uit placenta lag achterin dus het kon inderdaad kloppen dat ik af en toe wat muisgetrappel hoor in mijn buik.
    super stoer vind ik het en nu kan ik dus zeggen SCHAT IK VOEL JE ZOON..

nou ik ga even verder op mijn blauwe wolk.
    fijne avond allemaal..

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ inge: welkom op de blauwe wolk :D heerlijk he om de kleine zo druk bezig te zien! Je hebt toch wel even teruggezwaaid he:D
    Begrijpelijk dat je mannetje even is ingestort, kan me voorstellen dat hij dit graag met zn vader had willen delen......

@ miepkip: gelukkig maar dat jullie weer een beetje zijn afgekoeld en oh wat heerlijk dat je die kleine zo goed kan voelen. Ik voel het ook al een tijdje, maar nog niet zo duidelijk als jij hoor! Al is t wel een ontzettende druktemaker als ik de echo's steeds zie :)

@ chybou: wat leuk dat lieve het ook al heeft gevoeld!

@ maia: wat zielig dat ze het zo erg heeft..... Wel fijn dat jij vannacht weer een beetje uit kan gaan rusten! Fijn ook dat je voor je verlof nog uitsluitsel hebt over je werk, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent!

Meiden ik lees overal dat t plassen nu wat minder moet worden, maar t lijkt wel of t bij mij steeds erger wordt! Ben er vannacht wel 4 keer uit geweest, slaap je eindelijk weer goed wordt je daardoor weer continu wakker, hebben jullie dat ook, of gaat t bij jullie wel volgens t boekje? ;)

9. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Engeltje: Ik had ook gelezen dat het plassen nu minder zou moeten worden. Maar nee hoor. Ik plas ook wat af 's nachts. Ik probeer nu wat minder te drinken in de uren voordat ik naar bed ga.
    De ene dag is het trouwens erger dan de andere dag. Kan natuurlijk liggen aan het feit dat ik meer gedronken heb die avond, maar ik denk ook dat ze soms gewoon op mijn blaas ligt.
    @Inge: Een zoon. Wat leuk en vooral wat fijn voor je man. Natuurlijk is het allemaal even welkom, maar gezien de situatie is dit wel heel erg fijn voor jullie.
    @Pleuni: Toen ik een week of 17 was, was het ook niet zo duidelijk hoor. Toen was het meer gefladder en gekriebel wat ik voelde. Maar geloof me, over een week of twee weet je het heel zeker en twijfel je waarschijnlijk niet meer.

10. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen.

@engeltje: ik ben vannacht ook een keer of 3 m'n bed uit geweest om te plassen hoor, het is wel minder, geef ik toe, maar nog steeds een stuk meer dan voor de zwangerschap.

@miepkip: fijn dat het beter gaat!

11. ladyblond

ladyblond Actief lid

23 mei 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen Dames,
    Fijn weekend gehad?
    Dat plassen drama moet er soms wel 6 a 8 keer per nacht uit wordt er echt gek van!!!
    Verder rook ik niet meer en mis het ook niet,nu hopen dat ik straks ook gewoon kan blijven stoppen.

Zelf heb ik ook nog een vraagje heb de laatste twee dagen wat steken onder in met name als ik net wakker ben of als ik s avonds op de bank lig. Is iemand daar bekend mee???

12. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    @ inge, leuk , een jongetje, geniet van je blauwe wolk!

@plassen, ga dr ook elke nacht een paar keer uit helaas...

@ ladyblond, denk dat het je banden zijn, baby en baarmoeder maken nu echt groeispurtjes en dat kan je voelen... maar als je t niet vertrouwd verloskundige bellen he...

13. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ plassen, 's nachts meestal maar 1x, maar overdag op mijn werk echt heel vaak. Gelukkig 's nachts nu wat minder, aangezien wij geen wc boven hebben :(

@ Inge, geniet van de blauwe wolk!

@ ladyblond, klinkt bekend, heb het ook een tijdje paar keer gehad. Ging bij mij weer weg en heb er verder geen aandacht meer aan besteed. Voelde bij mij als steken achter de vagina.

@ Chybou, ik kan niet wachten :D

14. Maia

Maia Niet meer actief

@ladyblond: ja dat klinkt heel bekend, heb ik ook. Denk dat het banden e.d. zijn.

15. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Plassen ik ga er 's nachts ook zeker een paar keer uit.

@ Spelletje, iemand nog een leuke ervaring opgedaan met het spelletje?

Ik kan echt niet wachten tot de 15de :$
    Heerlijk de kleine weer zien.

Gister nacht de hele nacht wakker geweest. De kleine was erg bezig met bewegen en nog wel tegen mijn organen lekker haha.

Goed nieuws op gebied van huizen, we komen steeds meer huizen tegen die wat voor ons zijn. Alleen is het bij huurhuizen zo dat je al een tijdje in de wachtrij moet staan, maar aangezien over 4,5 maand de kleine word geboren krijgen wij voorrang. Dus met een beetje geluk hebben wij binnenkort een huis.

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Jullie plassen ook nog genoeg dus :) Vind t zo moeilijk te peilen voor mezelf wat nu wel en niet normaal meer is af en toe. Door t vele spugen moest ik natuurlijk veel minder plassen, maar nu was t zo veel dat ik d8 dat ik t misschien ff moest laten checken op een blaasontsteking. Maar heb daar verder dus helemaal geen symptomen voor gelukkig!

@ miepkip: oh wat fijn dat jullie nu voorrang krijgen, hoop dat jullie snel iets vinden, want het moet natuurlijk ook nog opgeknapt worden!

@ ladyblond: ik heb dat ook soms, waarschijnlijk je banden idd.

Oh meiden, heb gister alvast mn allereerste moederdag kado gekregen van mn man, zo lief! Een collage van onze echo's op canvas, zo gaaf!!
    Eigenlijk mocht ik natuurlijk volgende week pas kijken, maar omdat ik zo lief ben mocht ik het toch alvast hebben :D

17. Maia

Maia Niet meer actief

@miepkip: fijn dat jullie waarschijnlijk toch snel een huisje krijgen. Scheelt weer wat stress

@engeltje: wat lief zeg :)

18. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Ik kan het hier allemaal niet bij houden soms hoor ;)
    Ik las wat over plassen; hier ook bekend! Soms voelt het alsof ik heel nodig moet en dan komt er zowat niks...

Ik heb steeds zo'n 'bandenpijn' als ik moet lachen. Voelt net alsof mijn liezen eruit scheuren dan. Paar weken geleden had ik 's nachts veel bandenpijn, voelde net aslof ik ongesteld moest worden, eng!!!!

Ik zit nu lekker aan een 0% alcohol biertje, lekker even :)

19. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Huisje, ja ik ben er ook zeker erg blij mee. Kan niet wachten tot het zo ver is en we kunnen beginnen met opknappen.

@ Godinn toch niet toevallig uit de blije doos?

Ik heb de blije doos :) Moet wel zeggen aan de felicitas box had ik meer, maar er zaten zeker leuke dingetjes in de blije doos. Zoals luiers, zinkzalf, Flesje, speentje (met I love Mama) slabbetje en een strikje zodat ik zien met welke borst ik het laatste heb gevoed. Ook kortingsbonnen etc.

Ik probeer vriendlief al 1 week te laten voelen aan mijn buik, maar hij voelt de kleine, maar niet. Kom ik bij mijn moeder, legt 1x haar hand erop en ja hoor ze voelt de kleine aan de buitenkant schoppen. Haha manlief jaloers. Moet hij misschien toch beter z'n best doen.

Vandaag wel erg veel last van rugpijn gehad.

20. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@godinn: hoe is het met je moeder?

hier alles weer wat beter. de meeste pokjes lijken aan het indrogen te zijn en ze heeft vannacht goed geslapen en dat hielp vooral mij heel goed ;) en gisteravond wat flup flink koppeltje aan het duikelen, erg leuk was dat.

Deel Deze Pagina