Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladyblond

ladyblond Actief lid

23 mei 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij helpt blauwe druiven eten! Eet z'n bakje in 3 dagen op.
    Heb zelf prikkelbare darmen maar mag nu mijn medicatie niet, en dit is het enigste dat helpt moet dit dan wel regelmatig blijven eten!
    Hoop dat je er wat aan hebt!!!

Verlokundige: was fijn om daar geweest te zijn, kom uit het ziekenhuis dus was dit onze kennismaking!
    Leuke praktijk en komen erg lief over.
    Met de beeb was alles goed lekker druk bij het hartje luisteren.
    Alleen mijn bloeddruk was extreem laag, dus dat even goed verzorgen, lekker weer zout eten hihih!
    Fijn weekend!

2. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Vandaag ook alweer wat plopjes gevoeld! Ik denk toch idd dat dat het is! Vandaag was het iets duidelijker dan anders. Had een positiespijkerbroek aan, en zat in de auto, waardoor de rand van de broek iets in mijn buik drukte, vond beebs niet fijn geloof ik ;) We hadden het ook druk, we hebben een jonge paardenbedrijf en die beestjes hebben we vandaga verhuisd naar de zeedijk. Dus al die paarden inladen en vervoeren, leuk maar ook druk!

Ooch, wat vervelend zeg, die verstoppingen! Ik heb er zelf nooit last van, dus ik kan er weinig over zeggen.. Hopelijk was dit eenmalig, lijkt me niet fijn zeg!!

Ladyblond, fijn dat het goed gaat met de baby! Wat moet je nu vooral eten dan?? Zout, maar in wat voor mate en waarin?

3. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.638
    1.443
    113
    Hmm hoopte nog op de tip. Heb vandaag Lijnzaad gehaald bij de reformwinkel in de hoop dat dat helpt en een middel tegen de aambeienlast.
    Maar als ik het zo lees toch maar maandag de huisarts bellen ja. Moet inderdaad nog 5 maanden..

Vandaag lekker in de tuin bezig geweest. Met handschoentjes 😉 maar best lastig hoor. Waar zit nou precies het gevaar in? In de aarde toch? Kan toch dan wel met blote handen snoeiafval weggooien en daarna goed m'n handen wassen? Of niet slim? Zo irritant die handschoentjes namelijk.

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ baileyy: Het gevaar is dat er toxoplasme in je tuin kan voorkomen doordat er een kat in je tuin gepoept heeft. Ik zou voor de zekerheid gewoon mn handschoenen erbij aanhouden, maar weet niet zeker of het echt kwaad kan om jet snoeiafval weg te gooien. Denk als je hierna gewoon heel goed je handen wast dat het niet heel erg kwaad kan, maar als je het zeker wilt weten kun je dit het beste aan de vk navragen.

@ Godinn: wat leuk dat je het nu ook een beetje gaat voelen! En wat leuk een paardenbedrijf! Ik heb jarenlang op paardrijden gezeten, maar na een flinke val ging dit helaas een hele tijd niet meer en daarna was het pension waar ik reed een manege geworden en vond ik t daar echt niet leuk meer. Misschien dat ik t in de toekomst wel weer een keer wil gaan doen, want vond t echt heerlijk!

@ ladyblond: fijn dat alles goed was bij de vk!

Fijne ( bijna ) moederdag allemaal meiden!

5. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    @Baliley, ik kan je geen tips geven sorry! Hopelijk helpt de lijnzaad :)

@ Engeltje; O leuk! Ik kan er echt niet zonder.... Heb al de nodige breuken gehad haha, maar toch elke keer weer erop geklommen. Ben sinds het gedonder met mijn moeder gestopt met rijden, nu maar wat verder in de fokkerij en de handel. Heb net gisteren weer 3 (verwaarloosde) ponietjes gekocht :) Opknappen en weer verkopen..

Iedereen een hele fijne moederdag! Ik heb het deze week 1000 x gezegt, maar vader in spé heeft uitgeslapen ;) Moeder in spé mocht de paardjes doen haha!

6. Maia

Maia Niet meer actief

wat leuk dat je het een beetje gaat voelen godinn!

nou hier een heerlijke moederdag, mocht uitslapen, kreeg een ontbijtje op bed met een zelfgeknutseld cadeautje van Fleur en van Jan kreeg ik een badolietje wat ik natuurlijk meteen na het ontbijt heb uitgeprobeerd ;) niks mis met dit soort dagen ;)

7. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Fijne (bijna) moederdag!

@ Baileyy, ik heb hetzelfde gehad. Was op een gegeven moment weg, maar ik weet hoe vervelend het kan voelen. Ik heb die periode geen ontbijtkoek, bananen etc gegeten (alles wat kan verstoppen). En dan wel kiwi's, druiven en veel vezels. Had verder niet het idee dat dat werkte, maar goed :D

Voor mij geen moederdag ;) Ik ga zo wel bij mijn moeder en schoonmoeder op bezoek. Daarna dansles en dan de hele avond aan de studie. Moet vanavond af zijn.. bleh (Ben bezig met afstuderen aan een executive master. Dat is een studie die na je gewone studie loopbaan doet en naast je werk). Dat afstuderen geeft wel de nodige stress maar ik hoop er binnenkort klaar mee te zijn :)

Fijne zondag allemaal nog, het zonnetje schijnt hier iig goed!

8. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    O lekker Maia! Dus even lekker een relax dagje :) Je hebt gelijk!
    Ik ga nu even naar mijn moedertje in het ziekenhuis, gebakje halen :)

9. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Engeltje: Ik had al een open rug. Maar hier had ik weinig last van. Omdat de wervels in dit deel van mijn rug open zijn is mijn ruggenmerg minder beschermd. Ik heb toen een ongelukje gekregen waarbij ik nogal akelig ben gevallen. Sindsdien zit ik deels in een rolstoel. Dat is nu 7,5 jaar geleden.

@Baileyy: Ik gebruik ook movicolon. Bij mij helpt het heel goed.

@Iedereen: Fijna (bijna) moederdag!

10. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Goedemorgen allen, hopelijk heeft iedereen een fijne moederdag gehad!
    Hier lekker ontbijtje, bloemetje en heerlijk relaxed dagje met z`n drietjes.

En , ff ego, op de helft vandaag!!!
    Wat gaat het nu snel zeg!

11. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@laupio: jeetje dat gaat snel :D de helft alweer.

hier niet zoveel te melden, ben verkouden weer.

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Chybou: He wat vervelend zeg! Wel heel mooi dat je nu ondanks dat, toch zwanger bent. Hoop voor je dat je niet al te veel last van je rug zal krijgen.

@ Laupio: Jeeej, gefeliciteerd! Weer een mijlpaal bereikt! Wat gaat het toch allemaal snel he meiden. Bedacht me gisteren ook ineens dat ik nog maar 3,5 maand hoef te werken, vind dat toch zo'n gek idee! Als ik de meiden op mn werk zo bekijk die al een kindje hebben, ben je er tegen die tijd ook echt aan toe om met verlof te gaan, maar ik kan me dat echt nog niet voorstellen gewoon!

@ Maia: Vervelend dat je weer verkouden bent!

Ik heb gisteren een schommelstoel opgehaald voor in de babykamer, ben er zo blij mee!!
    Hebben jullie bijna alles al in huis? Hier hebben we echt heel veel, moeten alleen nog het kamertje behangen en aankleden, denk toch dat t geen piratenkamer wordt hihi
    Hoop wel dat we er snel uitkomen over wat we wel precies willen, want dan kan ik ook lakentjes enzo gaan kopen, dan is alles maar compleet ;)

13. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @Laupio, Gaat snel!

Morgen ben ik ook aan de beurt haha, dan zit ik ook alweer op de helft. Erg raar idee! Gelukkig morgen meteen de 20 weken echo.

14. Maia

Maia Niet meer actief

@engeltje: ja, gaat snel zo he!

ik heb nog helemaal niets gekocht voor de baby, maar ja, ik heb eigenlijk alles al. En met kleertjes wacht ik even tot ik het geslacht weet, is het een meisje haal ik wel wat natuurlijk, maar kan veel van Fleur overgaan, is het een jongetje dan kan ik los ;) verder het kamertje behangen hangt ook even van het geslacht af, dus na 4 juni kunnen wij ook aan de slag.

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Miepkip: Succes morgen met je 20 weken echo! Ben je er erg zenuwachtig voor? Hier beginnen de kriebels wel een beetje te komen, heb hem volgende week maandag. Aan de ene kant voel je eigenlijk al dat het goed zit, maar toch is het wel fijn om het nog een keer bevestigd te krijgen :)

@ Maia: Ja ik zou idd ook ff afwachten tot je weet wat het wordt hoor! Wij wachten volgende week ook nog ff af, wil maandag toch echt nog een keer de bevestiging zien dat het een jongen is voordat we behang gaan kopen ;)

Nog even en we zijn allemaal over de helft :D

16. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @miepkip succes morgen met de 20wkn echo, laat je het hier even weten!!!!

Ik ben vrijdag op de helft, het gaat inderdaad zo hard.

@babykamer wij hebben het kamertje, box en kinderwagen al besteld. Alleen met de aankleding hebben we nog even gewacht omdat we het geslacht nog niet weten. Volgende week dinsdag hebben wij de 20wkn echo dus het weekend daarna zal het wel flink shoppen worden hihi.
    Inprincipe hoeven wij het babykamertje alleen opnieuw te behangen, er ligt al een goede vloer in en alles is pas nog geverfd dus dat scheelt wel een hoop.
    Weet iemand nog een leuke site voor babybehang of halen de meeste het in de winkel??

17. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Jullie zijn allemaal bijna 4 weken verder dan ik :) Ik ben echt eind Oktober, jullie begin. Ik moet nog 4 weken voordat ik op de helft ben!

Ik heb helemaal nog niks in huis... Ah, we hebben de tijd nog even! Echo bureau waar ik graag heen wou (Garijp) belde net dat ze vol zitten... Nu moet ik gewoon naar het zh, ook niet erg, maar dat bureau neemt veel meer tijd voor je.. Nou ja, het is niet anders!

18. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Engeltje Ja dat is het zeker haha, Ben wel erg benieuwd naar wat het is.

@ mieke dat zal ik zeker doen :)

Hier gaat het verder goed, De kleine is wel rustiger geworden dan in het begin (het schoppen dan he) maar het draaien is nog wel erg aan de gang. Denk dat het schoppen niet leuk meer is haha.

19. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    In mijn onderschrift staat dat ik het schoppen bijna moet beginnen voelen :)

20. Maia

Maia Niet meer actief

@Godinn: ik ben maar een weekje verder dan jij hoor, dus we zijn met z'n tweetjes ;)

Deel Deze Pagina