@ Ladyblond; O gelukkig haha! Jij hebt geen onderschrift waarin je kunt zien hoe ver je bent.. Ik wil zo graag wat voelen!!! Vandaag en gisteren niks gevoeld... Zo meteen lekker mijn bed opzoeken, misschien voel ik dan wat!
@engeltje: het zou zomaar kunnen nou zijn we toch met z'n 3en aan het eind van oktober hihi hier niet zoveel te melden, gaat goed, flup is lekker aan het bewegen steeds dus dat is een heel fijn gevoel. Vind het nog wel lang wachten op de 20 weken echo maar ja...
Ik dacht een paar dagen geleden dat ik wat voelde... maar ik weet 't niet zeker. Volgens mijn zus was 't wel ons kindje (na het aanhoren van mijn verhaal). Zelf voelde ze haar dochtertje al met 13 weken en haar zoontje met 17 weken...
ik voel hem/haar af en toe nou wel heel goed, bij mij begonnen de plopjes ook rond de 16 wkn, met loop van tijd worden ze steeds sterker. Ik voel hem/haar nog niet vaak en heeft nog geen ritme maar dat zal nu niet meer zo lang duren. Als ik het voel is het echt wel een grappig gevoel, zo bijzonder om je baby te voelen
@Esrobin: het zou best wel kunnen hoor, dat je hem voelde! heerlijk he, ik voel het nu oko steeds beter, nog niet heel vaak, maar wel regelmatig als ik rustig zit of lig (meestal 's avonds). Heerlijk gevoel is dat.
Ik denk dat ik ook al wat gevoelt heb, zaterdag werd ik wakker en lag op mijn zei. Toen voelde ik een soorte met trilling heel kort 3x plopje snel achter elkaar. De eerste keer dacht ik he wat is dat, maar toen ik heel stil bleef liggen gebeurde het nog 3x. Het zelfde gevoel voelde ik ook in het vliegtuig maandag alleen heel nu maar 1x en heel onduidelijk. Wie wil trouwens weten wat het wordt? En wie denkt nu te weten wat het wordt en waardoor?? ( of is dit al gevraagt??? sorry beetje blond )
rechts boven in het menu staat een kopje met banners daar kan je er 1 uit kiezen en die plak je dan bij je instellingen onder je handtekening onder het kopje banner word het ook allemaal uitgelegd ik wil weten wat het word, ik heb zelf het gevoel dat het een jongetje word. Waarom geen flauw idee gewoon een vermoeden haha dinsdag weet ik het geslacht.
@ladyblond: ik wil weten wat het wordt, dus hopelijk zien we het met de 20 weken echo. Mijn gevoel zegt jongetje, maar ik merk het dus over 3 weken als het goed is
Vandaag eindelijk de zekerheid gekregen die ik zocht. De VWP uitslag gekregen en alles is goed!!!! Ben zo blij. En het wordt een jongetje! Ik had altijd het gevoel dat het een meisje wordt, maar ik had het mis. Vind ik verder helemaal niet erg hoor. Ik denk af en toe iets te voelen, ook soort trilling en plopjes. Mijn banden voel ik ook steeds vaker, vooral als ik van houding wissel. Vorige week bij de VK controle zei ze dat dat heel goed zou kunnen, want ik had zo'n compact buikje haha
@ Pleuni, super zeg! Gelukkig maar! Wat leuk, een jongen!! Ik denk dat wij ook een jongen krijgen. Waarom weet ik niet.. We hebben wel al een jongens naam, maar nog geen meisjes.. We willen het niet weten wat het wordt, verrassing!
Gisteren de 20 weken echo gehad. Weer zo'n uitgebreide. Nog steeds spannend, ook al was de echo die we met week 16 kregen omdat de combinatietest zo slecht uitviel helemaal goed. Gelukkig alles helemaal in orde. Onze dochter (nog steeds een meisje ) maakte er een hele show van. 'Wat is ze druk!' zei de echoscopiste steeds. Ja, dat wist ik al. Ik voelde haar eind week 15 al bewegen. Echt een prachtige echo. Onze kleine meid was aan het koprollen, boxen, schoppen en ze kreeg zelfs de hik. Uiteindelijk ging ze rustig liggen met haar duimpje in haar mond. Daar hebben we een hele mooie foto van gekregen. Dus wij weer helemaal opgelucht en super blij. We kunnen met een goed gevoel de tweede helft van deze zwangerschap in. @Miekie: Hoe was jouw echo?
Super Chybou!! @ miepkip, been heel nieuwsgierig hoe jouw echo was... Ooh jee, ik denk ook dat we een jongen krijgen... wordt een blauwe boel hier dan, maar we willen het niet weten, dus blijft tot het einde spannend! Bij Sara had ik het goed, maar of dat toeval was...j ehebt altijd 50 procent kans he, wij hebben de 20-weken echo pas volgende week donderdag, maar het gaat snel zat!
De 20 weken echo gehad! En alles zit erop en eraan, Niks tezien wat niet klopte En ook ik krijg een jongetje Wij hebben een hele mooie echo foto mee gekregen met daarop het gezichtje van ons knulletje goed zichtbaar en ook een mooie foto waarop het geslacht prima te zien is! Vandaag meteen een setje kleertjes gehaald en blauwe muisjes gehad. Ik moet wel zeggen dat de 20 weken echo echt heel erg mooi was! Zou hem nog wel vaker willen doen haha. Hier gaat het verder goed, de reden gekregen waarom ik hem weinig voelde. Als hij zijn gezichtje naar mijn rug keert voel ik niks meer. Dus er is niks aan de hand. Alleen als ik hem met 24 weken niet iedere dag voel moet ik mij zorgen gaan maken. Ons mannetje is een echte boxer en vind het heerlijk om in mijn blaas te schoppen. Vraag: Wie weet wat Crux betekend? ik kan het maar nergens vinden.