Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Weten jullie al wat voor kinderwagen jullie willen?
    Ik vind de Joolz wel wat...en jullie?

2. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Goede morgen!

Hoe was jullie nacht?

Om 10 uur lag ik heerlijk te slapen. Kan nog wel slapen.

Joolz is inderdaad een mooi merk. Wij hebben nu een Mutsy alleen die gaat verkocht worden. Er komt een duo wagen voor terug (zoon zal met geboorte zo'n 21-22 maanden zijn. Hem op het plankje zetten zie ik niet zitten.

Waar wonen jullie allemaal?

Ga niet naar de 9 maandenbeurs, mij te druk. Ging toen de oudste (wat klinkt dat raar;)) net 1,5 maand was. Dus in wandelwagen (durfde niet in draagzak bang dat iemand hem zou pletten) er door heen. NOOIT MEER!!! Plus ik vond het ook echt niet leuk.

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik ga wel maar de 9 maandenbeurs, ben er vorig jaar ook met mn vrirndin geweest en ja het is druk, maar dat weet je van tevoren ;)
    Het enige wat ik irritant vond zijn die rottrekkarretjes, die zouden verboden moeten worden!

@ minnie wat doet jouw man voor beroep dan? De mijne is kok en dus ook altijd laat thuis. Heb precies tzelfde als jij dat ik niet meer kan slapen als hij thuiskomt en ik lig al, maar wie weet gaat dat nog wel veranderen, want ik merk echt dat mijn lichaam savonds tegensputtert!

@ sweet: heb best een rotnacht gehad... Ben nu steeds bloed aan t ophoesten :( Denk dat ik toch echt gewoon maar eraan moet toegeven dat ik gewoon ziek ben helaas, voel me echt brak!
    Ik woon in de omgeving van Den haag

4. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Goedemorgen,

Ik zou ook nog wel even mijn bed terug in willen, maar gaat helaas niet.
    Was weer een kort nachtje, we gingen pas om half 1 slapen, maar ik weet dat ik tot half 2 wakker lag. Ik had het gevoel dat mijn blaas vol zat, maar dat was niet zo. Balen want ik kon er niet van slapen.

Wij hebben een bedrijf in dakkapellen. Het is erg druk, mijn man werkt 7 dagen per week van 7.00 uur tot 23.00 uur of later.

Ik woon in de buurt van Roosendaal.

Wij moeten eerst de echo afwachten of het 1 of 2 baby's zijn, maar anders vind ik de lichtbeige Joolz wel mooi met grijze wielen. Ik vind hem wel duur 849 euro, dus ik wacht wel tot er een actie is dat je de maxi cosi gratis krijgt ofzo.

Groetjes,
    Minnie

5. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Goedemorgen dames,

Straks is het dan eindelijk zover! De echo. Ben zoooo benieuwd. We weten vandaag precies een week dat we een kindje krijgen. Vorige week op de echo (toen wisten we nog niet dat ik zwanger was) een zwarte stip dus ben zoooo benieuwd wat er nu te zien is! Maar ook heel erg bang dat er niets veranderd is, dus dat het niet gegroeid is. Maar we gaan er maar gewoon positief na toe en duimen dat het allemaal goed is. En ben ook zo benieuwd hoe ver ik ben. :) Ik denk zelf bijna 5 weekjes ;)

Ik wil ook graag na de 9 maanden beurs maar weet niet of ik dat wel moet doen, ben dan nog niet zo heel lang zwanger. Dus eerst maar eens afwachten hoe ver ik ben vandaag. Ik hou jullie op de hoogte, fijne dag allemaal vandaag.

Liefs Wendy

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ wendy: spannend!! Hoelaat heb je de echo? Het zit vast helemaal goed meis :) zou ook zo graag nu een echo willen! Maarja, is nog een beetje te vroeg ook, nog 3 weken en een paar dagen wachten maar

@minnie: wij zijn dr nog niet helemaal uit welke kinderwagen we willen. We gaan er eerst maar eens achter lopen om te kijken of we er niet tegen aan komen met onze lange benen haha. De Joolz is erg mooi, maar denk dat het bij ons de maxicosi mura of de quinny buzz wordt... Volgens mijn schoonvader had je vroeger in veel winkels een tweelingen garantie en kon je dus als het er 2 waren voor heel goedkoop een 2e bedje en een andere kinderwagen krijgen enzo. Maargoed dat was vroeger, is nu vast niet meer ;)
    Heb je zelf het gevoel dat het een tweeling is?

7. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Engeltje
    Geen idee, maar door dat bloedverlies zou het kunnen dat het daar mee te maken heeft.
    Bij Babyplanet zijn ze heel klantvriendelijk en kan je de kinderwagen zo annuleren of omruilen voor bv een tweelingwagen. Maar als het een meisje is wil ik bv geen donkerblauw, dus daar wil ik nog even op wachten. En anders ben ik zo klaar met winkelen, nu kan ik er nog naar uit kijken.:)

Ik heb de 24e een echo.Dan is de kleine zo'n 7 weken denk ik.

Groetjes,
    Minnie

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Dat kan ik mezelf voorstellen ja;) Ik denk dat wij een vrij neutrale kleur kinderwagen nemen, want wie weet komt er ooit nog wel eens een 2e en vind het zonde om dan weer een nieuwe te kopen.

Is het bij jullie in de omgeving standaard dat je met 7 weken ongeveer al een echo krijgt? Of komt dit door de voorafgaande behandelingen?
    Wel fijn dat je al vrij snel een echo krijgt, zeker na het bloedverlies.

Hebben jullie trouwens enig idee of slenderen tijdens de zwangerschap kwaad kan? De 1 is van mening dat het absoluut niet kan en de ander zegt weer van wel. Wordt daar best onzeker van en kan ook de vk niet bellen omdat ik nog steeds niet kan praten.

9. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Zometeen maar weer het zhuis bellen. bloedverlies is nu weer erger.Ik word er gek van.
    Als je icsi doet krijg je bij 7 weken al een echo.

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    He, nee toch! vind t echt zo rot voor je meis! Laat je zo even weten wat ze zeggen? Sterkte!

11. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik moet naar Tilburg om bloed te laten prikken.
    Ik heb daar nu helemaal geen zin in. Ik ben de laatste tijd al zoveel geprikt, dat ik het nu even niet trek. Dan moet ik nog een uur heen en een uur terug rijden. Daarnet was het bloedverlies best veel, nu is het weer gestopt. Als ik nu naar Tilburg rij hebben ze morgen de uitslag van de hcg waarde. Dan kunnen ze zien of die nog in stijgende lijn is.

Zit nu te dubben of ik wel of niet ga.

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Lieve schat, als ik jou was zou ik het gewoon doen! Je zit jezelf nu alleen maar gek te maken, wat hartstikke logisch is trouwens hoor, maar jezelf druk maken is natuurlijk niet echt bevorderlijk voor de baby! Dus pak die auto en race naar Tilburg ( wel voorzichtig natuurlijk)
    Kom op meis, gewoon doen nu! Heb je niet iemand die even met je mee kan gaan? Dikke knuf voor jou!

13. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik weet het nog niet. zo'n bloedtest geeft ook geen garantie voor de komende weken. Ik ben doodmoe. ik zie er tegen op om zo'n eind te rijden.ik kan het ook afwachten. Ik ben er nog niet aan uit.

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Tuurlijk geeft het geen garantie voor de komende weken, maar je bent nu al een paar dagen aan het vloeien, dus als het echt mis is, moet dat nu wel te zien zijn in je bloed lijkt mij en als het toch wel goed is dan moeten ze dat in ieder geval voor dit moment ook wel kunnen zien. Je kan zo toch ook niet nog weken doorgaan meis in die onzekerheid? Kan je man niet met je meegaan ofzo? Weet hij het eigenlijk al meis?

15. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Mijn man zit ver weg voor zn werk. ik ga nu toch maar met tegen zin ik zou liever op de bank een boekje lezen. maar ik heb nooit bloedverlies gehad tijdens een zwangerschap dus ik vind het eng.
    De meiden gaan mee. dus ik hoef niet alleen

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Goedzo meis! Nou doe voorzichtig, ik ga voor je duimen dat alles goed is, sterkte!

17. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Minnie: Hé wat balen meis! Heel veel succes!

18. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Hoi meiden,

Nou wat een ziekenhuis bezoek zeg! We kwamen aan en toen begon ze ons direct te vertellen dat ze het niet echt een zwangerschap kon noemen omdat de waardes van de progesteron niet overeen komen met een zwangerschap. Maar ze wilde toch gewoon een echo doen. Dus zij een echo maken en er zat nog steeds een vruchtzakje zoals vorige week alleen dan wat groter. Wij weer daarna plaats nemen voor haar bureau komt ze met het verhaal dat ze dit in haar hele cariere nog nooit heeft meegemaakt. En dat de waardes niet kloppen en dat er een miskraam moet zijn geweest in december en dat het vruchtzakje is blijven doorgroeien. Heel vreemd want dit hebben ze op de eerdere echo;s ook niet gezien dus erg vreemd. Moest weer bloedlaten prikken en als de waardes nog niet kloppen gaan ze me curreteren. Heb net een clearblue test gedaan en die geeft aan 2-3 weken zwanger. Dus lijkt me logisch dat er dan alleen een vruchtzakje te zien is???? Om 3 uur hoor ik de uitslag. Wat een gedoe zeg, nog steeds die onzekerheid. En te horen krijgen dat je een mk heb gehad :( Terwijl de test dit aangeeft. Erg vreemd allemaal. Weer afwachten dusss

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ wendy: jeetje wat een raar verhaal zeg! Daar wordt je nou niet echt happy van! Gelukkig krijg je om 3 uur al een uitslag!
    Heel veel succes en ik ga ook voor jou duimen dat alles gewoon goed is, knuf!

20. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @wendy lijkt me juist dat je wel zwanger bent!!

Ik ben nu vlakbij tilburg. Voel me verdrietig. ik ben benieuwd naar de uitslag.

Deel Deze Pagina