Nee hoor. Blijft op mijn heupen hangen (ben niet heel rond dus zal bij de meeste wel blijven zitten) en je haalt niet al het elastiek er uit. Het elastiek aan de achterkant en de zijkanten zit er nog in. Helemaal de leggings waarbij het elastiek aan de onderkant van het tunneltje (hoop dat je het nog volgt) vast zit genaaid blijven prima zitten omdat het elastiek niet helemaal wegschiet. Wil je zeker weten dat het elastiek aan de zijkant en achterkant blijft zitten kan je het elastiek (voordat je er de schaar in zet) op die plekken aan de binnenkant van de legging met een paar steekjes vastzetten.
hahahahanu snap ik hem ook!!! beetje blont ga het meteen uitproberen! Maar even een vraag misschien een hele stomme maar hoe weten jullie waar jullie placenta ligt???
@ chybou, ik moet wel lachen hoor, grappig hoe iedereen creatief is om een zo fijn mogelijke legging te bedenken, maar zeker het proberen waard, bedankt voor de tips allemaal! @ladyblond, dat kan je vragen bij een echo, of ze zeggen het zelf al.
@chybou: ja vastzetten is dan wel handig, want ik heb wel eens met een legging gehad dat het elastiek brak (niet netjes vastgezet) en toen moest ik dus de hele tijd hijsen vandaar @ladyblond: is bij mij gezegd met de echo, aan de achterkant.
@ Robibi welkom, @ Placenta ligt bij mij voor, maar toch voelde ik de kleine al erg vroeg, Hij is wss ook wel wat sterker dan het gemiddelde kindje. @ Spulletjes, Heb vandaag samen met vriendlief z'n beetje alles gehaald wat we nog nodig hadden, We moeten alleen nog even wachten op de spulletjes voor de kamer etc. En de commode kunnen we deze week ophalen. Moet wel nog wat dingen halen om de kamer op te fleuren etc. maar verder hihi heb ik toch wel alles. Heb zelfs al een zwembroekje gehaald Hier gaat het ondanks dat het erg warm is goed. De kleine is wel rustiger dan voorheen, maar beweegt wel lekker als hij daar zin in heeft. Zelf heb ik erg veel last van mijn rug en heupen. Dus binnenkort maar gaan zwangerschaps zwemmen, hopen dat het beter word.
Eindelijk de 20wkn echo gehad, alles was goed. Zo bizar hoe ze alles in beeld brengen echt heel bijzonder om te zien. Ben zo opgelucht dat alles goed is. En we krijgen een.......................... MEISJE zat ik er toch even naast met mijn voorgevoel hihi maar helemaal blij nu, het shoppen kan beginnen!!!!
@ Mieke mooi dat alles goed is. En gefeliciteerd met je dochtertje!! Haha eens wat anders dan alle jongens hier. Zelf maakte het me helemaal niks uit wat het werd, Vind beide even leuk. Heb je een paar mooie echo's meegekregen?
goedemorgen! Hier vanochtend even misselijk, slecht geslapen vannacht en dat merk ik 's ochtends nog wel dan, maar net gegeten en nu lijkt het weer weg te zijn. Zo werken, werk in een van de 'warmste' vestigingen vandaag dus ben heel benieuwd hoe het gaat, tot nu toe heb ik niet zo'n last van de warmte. Maar ik hou wel vocht vast volgens mij want m'n ringen zitten aardig strak, als dit weer aanhoudt ga ik ze maar weer alvast af doen.
@maia balen dat je misselijk was vanmorgen! Hopen dat het meevalt met de warmte. ik heb wel een paar mooie echo's meegekregen ik zal ze van het weekend even proberen in te scannen om ze hier te plaatsen. Hoe gaat het verder met iedereen?
Hallo allemaal! Iedereen gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik lees best vaak op dit forum maar heb me nu eens aangemeld Ik word ook een oktober mama! ben 11 oktober uitgerekend. Heb vorig jaar een miskraam gehad met ongeveer 6 wkn zwangerschap, dat was erg zwaar. Deze zwschap gaat gelukkig wel heel erg goed, voel de kleine al bewegen en ook mn vriend kan hem nu voelen! we krijgen zeer waarschijnlijk een zoontje en hebben morgen de 20 wkn echo. Groetjes babyloveyou
@babyloveyou jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap natuurlijk. Leuk dat je je ook aangemeld hebt hier op het forum! Wat fijn dat deze zwangerschap goed gaat!! Veel plezier morgen met je 20wkn echo!!
Iedereen gefeliciteerd met alle goede echo's! Wij hebben m ook gehad. Alles was goed. Hij/zij stak zelfs zn duim naar ons omhoog! Heel fijn! Verder groei ik behoorlijk. Heb best last van mijn buik soms zo'n opgeblazen gevoel.. Qua kleding met dit warme weer. Jeetje wat lastig. Gisteren stad in geweest maar rokjes heb je niet echt voor zwangeren. Dus ik bij de Hennes en Hema en zo ook gekeken, maar dat paste toch ook allemaal niet zo. Wat dragen jullie met dit warme weer? En ook zo last van opgezette voeten al? Bij mij begint dat te komen. Vanavond mogen we naar de verloskundige alweer. Best gek zo snel na een echo, maar goed ben weer benieuwd..
Welkom babyloveyou! En ook gefeliciteerd natuurlijk! @miekie, leuk, leuk een meid, gefeliciteerd @ maia, succes vandaag!! @baileyy, gelumkig ook alles goed! Super! Ik draag nu positierokje van c&a, heb de buikband eraf geknipt, die zat niet fijn, haha. Korte broeken zijn er ook wel hoor, bijv van miss etam, noppies, h en m, ik heb vorig jaar gewoon via mp een hele kledingset overgekocht, scheelt mooi en van alles wat. En als ik nu iets koop, doe ik dat vak online, hoef je niet stad en land af te zoeken! Morgen mogen wij voor de 20- weken echo!!
@ Miekie, jeej een meisje! Fijn dat alles goed was @ Babyloveyou, welkom en van harte! @ Baileyy, fijn dat alles goed is Ik werk op kantoor en zit vaak bij klanten, dus heb tijdens mijn werk meestal nette broek met iets leuks erop aan. Alleen heb ik bijna geen passende broeken meer, dus moet dit weekend echt wat nieuws gaan halen. Vandaag een wijdvallend truitje met colbert, zodat ik de colbert meteen uit kan doen als het warm wordt Mijn voeten waren gisteren ook enorm opgezwollen. Bij ons in huis is het ook echt warm. Oud huis en slecht geïsoleerd, dus een sauna boven
Miekie: dankjewel! Laupio: thanks! en jij hebt ook morgen je 20 weken echo zie ik, spannend!! Pleuni: dankjewel, oeww bij jullie ook al zo warm thuis.. hier ook pfff. Dit weer is iets té warm als je t mij vraagt hihi.
Gefeliciteerd met jullie mooie 20 weken echo's meiden! Wat fijn om de bevestiging te krijgen dat alles goed zit he! @ maia: wat vervelend dat je weer misselijk was vanmorgen, gelukkig dat t met wat eten over is gegaan! @ bailey: ik ben een echt jurkjesmens en daar heb ik er dan ook heel veel van in mn kast hangen, niet speciaal positiejurkjes hoor! Daaronder draag ik een legging en dat is prima uit te houden met dit weer. Heb ook echt niet te klagen hoor, want wij heeben gelukkig airco op de groep @ laupio: succes morgen met je echo! @ babyloveyou: welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn dat alles nu wel goed gaat! Vond jij het nu ook zo spannend in het begin? Ik ging echt met ieder krampje snel naar de wc om te kijken of t nog wel goed ging, gelukkig is die tijd nu wel voorbij Ik doe even een vreugdedansje dames, ben 20 weken....JEEJJJJ!!! De misselijkheid is hier helaas nog iedere dag aanwezig en heb ook vanochtend weer moeten spugen helaas. Was zo erg, stond nog alleen op de groep en kon natuurlijk niet wegrennen, dan maar de gootsteen, je moet toch wat. De beebjes schrokken er wel van hoor! Gelukkig kon een collega van een andere groep even van de groep af zodat ik me weer ff op kon gaan frissen en wat te drinken..... Heb wel echt de hoop nu opgegeven dat dit deze zwangerschap nog overgaat....