@ miepkip, ik herken het, vervelend meid, met mij gaat het nu stukken beter dankij een bekkentherapeut, zou daar eens naartoe gaan!
@miepkip en maia dank je fijn om weer terug te zijn hahaha. @lopen ik ben gewoon snel buiten adem en begin te waggelen ik ben dus ook mega lui geworden hahaha vandaag lekker op een terrasje gezeten heerlijk, morgenvroeg gaan we ook lekker in het centrum ontbijten en dan lekker shoppen (wat we vorige week zouden doen). verder wil ik zondag aan zwemmen met manlief alleen even zoeken wat ik aan kan hahaha en waar we gaan zwemmen. maandag bij vrienden op bezoek en dan is het weekend weer voorbij. Jullie nog plannen?
@ inge, lekker lui zijn, heerlijk met dit weer! En bikini ofzo past heel lang hoor, rekt erg mee. Heb dat in vorige zwangerschap tot ongeveer het laatst wel kunnen dragen. Hier juist wat actievere dagen gehad, omdat het met bekken eindelijk wat beter gaat zijn we weer eens in de stad wezen shoppen en ik heb lekker met de kleine gefietst, echt heerlijk. Nou, en vanmorgen schoot het er weer ff in, dus weet dat het weer ff wat minder moet... Straks lekker even naar mijn nicht, die is kapster en gaat even lekker haartjes doen. Verder morgen naar mijn oom en tante, die wonen heerlijk buiten, dus lekker gewoon buiten zijn en maandag verjaardag van mijn neefje, die wordt 4, kinderverjaardagen zijn nu erg leuk als je zelf een kleintje hebt Sara vindt het ook echt geweldig! Dus dat is dan ons weekend.
geniet van het weekend allemaal! Ik moet vandaag nog werken, maar daarna ook lekker nog 2 daagjes vrij.
@laupio nou mijn bikini's passen echt niet meer hahaha mijn borsten zijn er te groot voor geworden en mijn kont past er ook niet meer in. had van mijn moeder zo een badpak gekregen met zo n rokje eraan vast en mijn moeder is wat vorser dus die past ws wel. We hebben vandaag een zwembad gekocht die staat nu in de tuin na de hele middag te hebben gevult met water kunnen we morgen gaan spetteren. het was even een uitgave vond ik maar is voor volgend jaar en de jaren erop ook met de beeb leuk. en we aan toch niet op vakantie dus nu vakantie in de achtertuin..
heb er al ingelegen alleen het water is ZOOOO koud hahaha. maarja ff erdoorheen en dan is het wel lekker. vanaf vanmorgen 10 uur buiten gezeten nu net maar naar binnen gegaan pfff wat is het warm.
@ Laupio en bayloveyou: Wat fijn dat jullie goede 20 weken echo's hebben gehad! @ Maia: Fijn dat alles goed was bij de vk! Badjes: Heeeeeerlijk he om een badje te hebben! Ik ga er van de week ook echt eentje kopen, heb er gisteren lekker bij de nicht van mn man in gelegen, lekker zo'n verkoeling! Bekkenpijn: Begint hier nu ook echt te komen, vooral als ik langer als 10 minuten stil sta of als ik een tijdje gelopen/ geslenterd heb. Heb nu zelf alvast een bekkenband aangeschaft, wat een verlichting is dat zeg! Moet over een week weer naar de vk, dus ga ff vragen of zij oefeningen voor me heeft, of dat ik ff langs de fysio moet. Verder over een week de suikertest waar ik echt mega tegenop zie! Die week moet ik ook naar de gyn en naar de vk, lekker druk dus haha Misschien dat ik de vk gewoon naar een weekje later ofzo ga verzetten.
Inderdaad druk weekje engeltje. En vervelend dat je last hebt van je bekken. Ik heb gelukkig nog weinig last, valt me mee, want met Fleur had ik rond deze tijd wel al enorm last van m'n banden en bekken. Alleen af en toe wat rugpijn, maar dat was gisteren op mijn werk en daarvoor al weer 2 weken ofzo geleden dus dat valt wel mee gelukkig.
Gelukkig dat t bij jou nog meevalt meis! Moet zeggen, tis vervelend, maar die band helpt goed en t spugen vind ik tot nu toe nog steeds erger Hier trouwens nog even mn 20 weken buikje die ik met jullie wil delen
mooi buikje engeltje zal straks ook even mijn 19 weken buikje laten zien, maar eerst even n foto van maken dan haha
Thnx meiden!Hahaha ja dat lijkt me handig Inge als je hem wilt plaatsen! Wat is t warm he! Heb ook helemaal geen schaduw in mn tuin....manlief moet t scherm nog op gaan hangen. We hadden een parasol, maar die is kapot, beetje jammer!
@ Engeltje mooie buik al! Ik zal vandaag ook wel een foto maken en mijn (bijna) 22 weken buikje showen. Ik heb nooit een hekel gehad aan warmte maar nu ik vind het echt vreselijk! Daar straks even een rondje gereden met de cabrio, maar dat werd me zelfs nog te warm af. Volgende week weer naar de vk. Dan kan ik meteen vragen hoe of wat met de crux afwijkend en hoe het zit met mijn bekken. Ook heb ik de afgelopen weken besloten om zowiezo voor een ziekenhuis bevalling te gaan. Niet alleen, omdat we best wel ver van een ziekenhuis vandaan wonen, maar ook omdat het mij een fijner gevoel zal geven (en manlief) Dat als er iets is alles al in de buurt is.
Hierbij mijn buik(je) let niet op de rotzooi zag de foto en dacht oeps das wel erg maar om het nu op te ruimen geen zin in, vandeweek eens beginnen.
@ miepkip: ja gewoon vragen wat het inhoud hoor! En idd tis wel weer erg warm! Oh een cabrio heerlijk! Mis mijn oude cabriootje wel hoor met dit weer, maar ben toch wel blij met mn grote station met airco nu Ben benieuwd naar je foto! @ inge: mooie foto hoor meis! Je buik trok meer mn aandacht als de rommel hoor! Haha als je niks had gezegd was me dat ws niet eens opgevallen
@engeltje thanks.... ik heb nog zo een foto en daarop zie je dat mijn kont net zover naar achter aan het groeien is als mijn buik hahahah. pfff was zo blij dat ik van mijn *afro* kontje af was hahah.
@inge: ook al een mooie buik zeg! Wij gaan morgenochtend weer een foto maken dus die zal ik dan ook even posten
@ maia: showen die foto!! Pfff meiden, ben zo klaar met het spugen! Vannacht was t weer prijs en heb daardoor slecht geslapen Hoop dat de laatse 20 weken lekker snel gaan. Echt ik geniet van t getrappel enzo hoor, maar ik wordt echt gek van die misselijkheid!