Ook ik paar daagjes afwezig van het forum. Zo druk geweest met shoppen (ga woensdag op vakantie en pas geen broeken meer ). Ook 2 leuke tankinis gekocht . Ook wat familiebezoekjes etc. Straks een bbq Fijn dat alle echos goed waren @ Engeltje en Inge, mooie buikjes hoor! @ Engeltje, balen dat de misselijkheid nog niet over is. Erg vervelend. @ Warmte, ik was altijd degene die de hele dag in de zon kon zitten. Nu moet ik er niet aan denken. Thuis lekker in de schaduw onder een boom, heerlijk . A.s. woensdag hebben we om 8 uur de 20 weken echo. Ben zo benieuwd! Iedereen nog een fijne zonnige dag en lekker rustig aan doen met dit weer!
@ Pleuni heerlijk op vakantie haha Waar ga je heen? Hier erg slecht geslapen vannacht het was erg warm. En de kleine man was flink aan het bewegen. En ik kan op geen enkele manier meer lekker in bed liggen.
Ik wil ook een zwembadje... pfff... Warm hier in het oosten. Ik heb 3 bikini's en 2 passen er niet meer. 1 kan er nog mee door, maar dan moeten mijn borsten niet groter worden. Ik ben van een kleine B naar een D! gegaan. Ik heb voor het zwembad en voor het strand een tankini gehaald bij de Prenatal. Niet sexy, maar wel heel praktisch. Daar pas ik voorlopig nog wel even in.
@ Chybou ik herken het haha. Heb echt iets van 6 bikini's maar geen 1 past er meer, of zit fijn. Alleen mijn tankini. Heb laats alweer een nieuwe bh moeten halen. Ben van B Naar C gegaan. En dan te bedenken dat ze pas echt groot worden aan het einde van de zwangerschap.
Ik ben er ook bang voor... Waar zal het heen gaan? (Ik heb altijd wat 'meer' gewild. Zo zie je maar, je moet voorzichtig zijn met wat je wenst)
Ik ben ook van B naar C gegaan. Had 2 zwangerschapsbh's gehaald die zaten in het begin nog prima nu heb ik toch maar weer 1 nieuwe gehaald met beugels erin want ze gaan aan de zijkant hangen hahaha. hier aan de nachten goed wordt alleen tegenwoordig op de rug wakker en dan ook nog eens met pijn aan mijn onderrug dus dat vind ik wel heel vervelend. verder begin ik last van 1 knie te krijgen heb een vergroeide knieschijf met lange stukken lopen of fietsen krijg ik er last van maar nu dus ook al. maarja als dat alles is..
Erg he met die BH's... hier van D naar F gegaan, is echt zowat geen mooie voorgevormde BH in te vinden, alleen van die oma BHs, wordt nog wat straks met voedingBHs! Dan groeien ze nogmeer heb ik gelezen....
Hallo Meiden, Hoe is het hier?? Jij blijft wel lang missselijk Engeltje... Met die hitte helemaal vreselijk lijkt mij. Wat lopen betreft: het lopen gaat wel, maar het stilstaan is vreselijk. Zeker met deze warmte. Ik ben altijd blij als ik bv in de speeltuin een bankje zie. Groetjes, Minnie
Ik ben er wel vaak maar dan op een ander forum; voornamelijk 35+ en zwanger. Die had ik opgeslagen op mijn telefoon en meestal kijk ik mee of reageer ik via de telefoon. Maar nu dacht ik; eerst eens even zoeken of ik jullie nog terug kan vinden....ik heb wel een hoop gemist zie ik. Ik wilde het lijstje aanvullen, maar ik moet hem even opzoeken, anders ga ik te ver terug, en dat schiet ook niet op....
QUOTE=Minnie Mouse 1974;Oktober 2012 mama's 1 Chybou - 1e kindje - j/m 1 Laupio- 2 e kindje - geslacht blijft een verrassing! 2 Dalia03 - 3e kindje - j/m 2 Trotter - 28 jaar - 1e kindje - j/m 2 Miepkip - 1e kindje - j/m 3 Vijgje - 34 jaar - 1e kindje 4 Cindybaby71 - kindje - j/m 5 BellaSwan - 5e kindje - j/m 5 Mawaikee - kindje - j/m 5 Loussa - 1e kindje - j/m 5 Miekie0402 - 28 jaar - 1e kindje - j/m 5 Baileyy - 1e kindje - j/m 6 Danelie - kindje - j/m 7 Super Mummy - 26 jaar - 3e kindje - j/m 8 Charity2010 - 2e kindje - j/m 9 Joyce82 - 3e kindje - j/m 10Emmy80 - 2e kindje - j/m 10 Engeltje23 - 1e kindje - j 10 Minniemouse1974 - 37 jaar - 4e kindje - MEISJE 10 Sweetlove - 3e kindje - j/m 10 Annemarie87 - kindje - j/m 10 Rommel - 3e kindje - j/m 11 Pleuni - 29jaar - 1e kindje - j/m 12 Ds85 - 26 jaar - 1e kindje - j/m 13 RiverNL - 1e kindje - j/m 13 Marianne78 - 1e kindje - j/m 14 Veere - 3e kindje - j/m 15 Sweetchocolate - 25 jaar - 2e kindje - j/m 16 Damabo - 1e kindje - j/m 18 Barb - 30 jaar - 1e kindje - j/m 18 Romy2003 -31 jaar -3e kindje -j/m 19 Roompje25 - kindje - j/m 20 Esmaralda - 24 jaar - 2e kindje - j/m 20 Rinnie - kindje - j/m 20 Jessie84, 27 jaar, 2e kindje, j/m? 20 Ingearts - 1e kindje - j/m 21 Maia - 28 jaar - 2e kindje - j/m 21 Ilayda - kindje - j/m 21 Ukkie1985-1e kindje 22 Annigje - 27 jaar - 1e kindje - j/m 23 Mandyilana - 2e kindje - j/m 25 SuzieQ - 1e kindje - j/m 28FvK - 1e kindje - j/m 28]StilleWens - 3e kindje - j/m 28 Godinn - 1e kindje - j/m Onbekend Bas1759 - 3e kindje - j/m Zwanger 46 Afspraken 26april - Ingearts - afspraak vk 05mei - Ingearts - Pretecho met geslachtsbepaling 09mei - Miepkip Controle vk 14 mei - StilleWens - Controle vk 15mei - Miepkip 20 weken echo 22mei - Miekie0402 - 20 wkn echo 24mei - Minnie Mouse 1974-20 wkn echo 31mei - Miekie0402 - controle vk[/QUOTE]
welkom terug minnie. Ik ga ook altijd op zoek naar de eerste beste bank of iets waar ik kan zitten, hahaha. ik werk 3 uur per dag als voorwerkster in een ziekenhuis dus loop 3 uur maar zodra ik bij iemand kom en iets moet uitleggen of wat dan ook ga ik ook gelijk zitten, hahaha anders trek ik het echt niet.
goedenavond! @engeltje: vervelend dat je weer misselijk was, hopelijk gaat het een stuk beter de laatste 20 weken! @pleuni: heerlijk shoppen! En lekker bbq, wij gisteren en eergisteren ook @chybou: bikini's moet ik idd ook nog even gaan passen want ben wel wat gegroeid. Maar vind het aan de andere kant ook weer zo zonde voor dit ene seizoen. @inge: vervelend dat je last van je knie krijgt!
@ minnie: das lang geleden idd! Een meisje, wat leuk, gefeliciteerd! Was alles goed bij de echo? Van de week ging ik savonds met mn broertje shoppen na t werk en had echt ontzettende last van mn heup. Ben echt van bankje naar bankje gegaan, hihi leek wel 40 weken zwanger....ls dus echt geen optie meer na al een dag op mn benen te hebben gestaan. Achja, weten we dat ook weer! Weet dat ik erg vroeg ben, maar heb net de box alvast zelf in elkaar gezet, om mezelf ff een opkikkertje te geven Iedere keer dat ik weer naar de wc moet rennen kan ik nu heel duidelijk zien waar ik t allemaal voor doe
@Engeltje Lang geleden he. Ja alles was he-le-maal goed bij de 20 weken echo! Een meisje, ik ben helemaal blij. Was ik ook geweest met een jongetje hoor! Was jouw echo ook goed?? Een jongetje zie ik?
@ maia: Wow, mooi buikje zeg!! @ minnie: wat fijn dat alles goed was! Hier was de echo ook helemaal goed, alleen was ons mannetje erg eigenwijs en gaf hij iedere keer een trap tegen t echoapparaat aan