Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @ladyblond leuk he die reactie's.

In het begin zie je ze denken zou ze zwanger zijn, en ineens komt de vraag hoelang moet je nog.
    vind het wel grappig

2. ladyblond

ladyblond Actief lid

23 mei 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja inderdaad,
    Ik heb heel bewust niks tegen mijn clienten gezegt het duurt toch te lang voor ze en dat snappen ze niet.
    Maar ja nu kan ik er niks meer tegen doen!!!

3. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    echt super grappig!!

4. Maia

Maia Niet meer actief

@pleuni: fijne vakantie

@minimouse: tja, fijn dat jij de naam mooi vindt en de rest die het niet mooi vindt went er wel aan denk ik ;)

@namen: wij zijn er tot nu toe ook aardig uit :) ik ben hier de twijfelkont maar sinds we de namen hebben ben ik nog niet wezen twijfelen :)

@ladyblond: leuke reacties hihi

5. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    pfff vind het echt verschrikkelijk die namen..

ik denk dat het straks gewoon lootjes trekken wordt hahaha ik vind ze ook alle 3 leuk.
    Bij 1 zit er n verhaaltje achter omdat mijn schoonzusje geloof ik zo zou heten, dus als we ons babytje zo zou noemen denken ze weer dat ze bevoorrecht zijn en dan krijg ik steeds dat verhaal te horen en andere ook en dat vind ik niet echt helemaal top.
    maar vind de naam ook wel leuk. pffff dilemma

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pleuni: fijn dat de echo's goed waren! Haha jij krijgt ook zo'n eigenwijsje dus die niet in beeld wil :D

@ Godinn: schaam je! ;) leuk dat je weer meekletst!

Namen: jongensnamen waren hier echt een ramp!! 1 naam vonden we beiden erg mooi, maar heb er 2 kindjes van op mn werk, zo irritant als je in de kinderopvang zit haha
    Hebben een hele tijd met andere namen gedubt, maar toch vonden we die eerste naam nog steeds t mooist en die gaat t toch gewoon worden, ons kindje is toch veel leuker als die andere 2 ;)

7. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    even een zeur (emo) momentje

Gisteravond een heerlijke dip gehad.
    begint nu echt tot me door te dringen dat er n baby in mijn buik groeit en maak mezelf een beetje bang, en dan baal ik enorm dat ik er met niemand echt mee over kan praten.
    heb 2 vriendinnen die allebij heel nuchter zijn dus dat is wel verevelend.
    verder tja mis ik gewoon 1 vriendin pfff.
    mijn beste vriendin woont 1,15 uur verder en spreek haar tegenwoordig heel weinig ook is zei over 6 weken uitgeteld en dus heel nuchter.
    pfffffffffffffff
    zit ook veel thuis omdat ik dus weinig vriendinnen heb in de buurt en de gene die ik heb wonen ver of kan ik gewoon niet mee praten zoals ik dat wil omdat ze dus te nuchter zijn.
    en ik mezelf best bang kan maken en onzeker ben.

sorry voor dit zeur momentje

8. ladyblond

ladyblond Actief lid

23 mei 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken het gevoel, en denk dat iedereen wel een moment van angst heeft!
    En die hormonen doen echt geen wonderen!

9. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    pffffffffffff nou ik wordt er behoorlijk moe van.
    had er niet echt last van maar volgens mij komen ze nu.
    gelukkig was manlief heel lief voor me en is op dit moment mijn beste vriendin hahaha.
    gaat met me mee winkelen als ik daar zin in heb een terrasje pakken doet ie ook met me.
    alleen allemaal iets versneld hahaha.
    pffffffffffffff

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ inge: He wat vervelend zeg meis dat je het naast je man niet echt met iemand kan delen! Maar wij zijn er voor je hoor!
    Je zeurt echt niet en als je iets dwars zit mag je er zeker wel over praten hoor!
    Wat is t precies wat je zo bang maakt meis?

11. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @engeltje, ja bang gewoon het idee dat er n mens in mijn groeit dat beangstigd me gewoon.
    overdag heb ik er geen last van ben ik er trots op elke kriebel die ik voel vind ik leuk.
    maar als ik dan op bed lig dan vind ik het eng het idee dat het eruit moet en gewoon dat er n mens in mijn zit hahah kan het niet uitleggen.
    maar bedankt dat ik het hier even mag uiten...

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Vervelend dat het je zo bang maakt! Gelukkig kan je er op de dag zelf wel van genieten! Maar meis, t is ook gek dat er een minimensje in je groeit en dat laat je ook wel 10 keer nadenken over de dingen die je doet. Je zorgt nu niet alleen meer voor jezelf, maar ook voor je kleine ukkepuk en dat is een hele verantwoording!
    Voor ik zwanger was, was ik ook best bang voor de bevalling, maar nu ben ik er heel nuchter onder. Hij moet er toch uit en zoveel vrouwen voor ons hebben het al gedaan en overleefd, dan kunnen wij het toch ook? Mij heeft t geholpen om er veel over te lezen, van de makkelijke verhalen, tot de moeilijke bevallingsverhalen.....misschien helpt t jou ook?

13. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    ja ik heb van het weekend al die bevallingsverhalen uit die boekjes gelukkig waren er van de 10 maar 1 of 2 van die horrorverhalen hahaha.
    ook hebben mijn vriendinnen ook geen horror bevalling gehad hahaha.
    maar omdat ik tot nu toe zo een makkelijke zwangerschap heb zal ik wel een horrorbevalling hebben.
    Maar het komt ook wel goed alleen ben nu pas eindelijk aan het idee aan het wennen dat ik zwanger ben.
    Heb tot nu toe steeds in een ongeloof gezeten en nu begin ik het pas te beseffen.

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Wie weet blijft alles wel gewoon makkelijk bij jou :)

Ik vermoed dat ik al spugend ga bevallen, fijn vooruitzicht hahaha

Ga je nog een zwangerschapscursus doen?

15. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    ja dat is inderdaad ook geen fijn vooruitzicht..
    Is het nog steeds niet minder dan?

En ja ik heb me eigen opgegeven voor een zwangerschapscurses die werd me gelijk al aangeraden omdat ik vroeger last had van paniekaanvallen (nu heeel af en toe nog) dus die ga ik zeker nemen. leren ademen en puffen.. heb er wel zin in ook zodat ik mss zwangere mensen hier uit de omgeving kan gaan ontmoeten dan en wie weet wat daar uit komt..

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Nee helaas nog niet minder nee.......

Welke cursus ga je doen? ik ga samen met mijn man een cursus doen, start in augustus, wanneer start ie bij jou?
    Ja is wel leuk toch om andere zwangere mensen te ontmoeten? Bij mij is de kans alleen heel groot dat ik samen met aanstaande klanten zit te puffen hahaha lijkt me erg komisch!

17. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    uhmmm ja gewoon de zwangerschapscursus volgens mij heet die ook zo.
    ga hem alleen doen maar manlief mag geloof ik 1x mee met de partneravond.
    en wanneer die start is een goede heb er verder nog geen bericht over gekregen maar geloof ook ergens in augustus.
    ben benieuwd weet ook absoluut niet wat ik moet verwachten.
    van mijn vriendinnen die reeds bevallen zijn ben ik volgens mij ook de enige die die cursus ga doen haha.

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Denk dat je een liedje gaat leren te puffen....altijd is kortjakje ziek..... hahahaha

Heb net mn man aan de foon met een eng verhaal! De baas van mn man heeft spoedoverleg met mensen uit de straat van t restaurant waar hij werkt. Er zijn namelijk de afgelopen maand al 10 overvallen geweest! Allemaal bij vrijstaande huizen en ook bij t andere restaurantje wat er zit. T restaurant waar mn vriend werkt is nog niet aan de beurt geweest, maar er waren wel al verdachte personen gesignaleerd op de parkeerplaats...... Vind t echt doodeng!

19. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    #1779 Godinn, 30 mei 2012
    Laatst bewerkt: 30 mei 2012
    Haha, ik zal me nu weer regelmatig melden hoor :p
    Idd, zit ook wel in dat andere topic. Die is voor eind Oktober babies. Ook wel gezellig :)

@ Inge, hé joh... Wat vervelend dat je je zo voelt! Zo nu en dan even gal spugen kan je heel erg opluchten.. En die bevalling, tsja, makkelijker gezegt dan gedaan, maar laat het lekker over je heen komen. Nu ben ik een nuchtere fries, maar ik heb zoiets van: Er is nog nooit één blijven zitten!

Oe jakkes Engeltje! Is er dan niet wat extra patrouille oid?

Hier geen cursus denk ik. Heb het veel te druk ;) (goed excuus vond ik)

20. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Hier ook geen cursus.
    Nooit gedaan ook.
    De bevalling komt zoals tie komt.
    En iedereen zoals verloskundige of gynaecoloog helpt je er wel doorheen.
    Ik praat en lees express niet over de bevalling. Dat is gewoon een vreselijk iets. Maar goed zodra de kleine eruit is ben je alles weer vergeten.En kan je genieten van de kraamtijd. :)

Deel Deze Pagina