Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Net gebeld voor de uitslag maar er was nog niet alles binnen. Maar me HCG was iets gestegen. Maar van de progesteron was nog niet binnen. Dus probeer het om 4 uur nog even een keer. Wat vaag allemaal zeg snap er niets meer van. Ben ik nu wel of niet zwanger?? Pffff..

2. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Even snel ben werken.

@ Wendy jeetje jij bent dus niks wijzer geworden. Wat ik alleen niet snap, waarom is het vruchtzakje gegroeit en is je hcg gestegen terwijl je een mk hebt gehad? Dat klopt niet. Of het moesten er twee zijn.

@ minnie en? Ik snap dat je met tegenzin gaat. Ben je wel wijzer geworden? Lief dat je meiden mee gaan.

@ hier: 5 maart intake vk en echo!!!:)

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ wendy: wat verwarrend allemaal zeg, maar de eerste uitslagen klinken positief toch?......

@ minnie: ben je alweer veilig thuis gekomen? Ik blijf voor je duimen tot je de uitslag hebt hoor!

@ sweet: wat toevallig! Ook om 10.00 net als ik? :D

Mijn lieve mamsie komt zo op ziekenbezoek en neemt lekker vis voor me mee, mmmmm! Als ik daar niet snel beter van wordt...

4. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    @sweetchocolate; Nou ik heb 27 december pregnyl gespoten en zou dan 13 januari weer ongi moeten worden. Dit werd ik niet en had hele lichte zwangerschapstesten die eigelijk steeds lichter werden en clearblue gaf niet zwanger aan! Dus werd de 15e ineens ongi, dus ik had het ziekenhuis gebeld en uitgelegd dat ik volgens mij een miskraam had gehad dus moest langskomen op dag 3. Dus ze hebben gekeken en zag er verder schoon uit toen zegt die arts ineens er zit iets wat er niet hoort te zitten! Er zat dus een ei van 17mm. Dus moest bloedprikken en hieruit kwam dat het een oud ei was. Dus voor de zekerheid wel sex ;) gehad die dagen erna. Dus vorige week moest ik weer komen om te kijken of me ei groot genoeg was zodat ik weer pregnyl kon spuiten en toen zat er dus geen ei en bleek me HCG positief te zijn. En de clearbleu die ik vandaag heb gedaan komt overeen met het ei wat volgens hun een oud ei was. Maar ik denk dat het wel een goed ei was en dat ik daar zwanger ben geworden. En hun rekenen volgens mij nog vanaf de laatste pregnyl en dat was 27 dec. Dus dan klopt het indd niet dan zou ik 7 weken zwanger moeten zijn. Maar ik heb dat 4x uitgelegd dat er de 18e een ei gezien is en dat ik denk dat het daarvan is maar volgens hun kan dat niet! En met 4 weken lijkt het me logisch dat je alleen een vruchtzakje ziet???

5. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    #165 Minniemouse1974, 8 feb 2012
    Laatst bewerkt: 8 feb 2012
    Ik ben weer thuis. heel de middag is voorbij.jammer.morgenochtend bellen voor de uitslag.voorlopig zitten we in spanning.
    Een echo maken kon niet, dat was te vroeg. Ik word er zo verdrietig en onzeker van. Ik hoor wel vaker dat mensen tijdens hun zwangerschap bloed verliezen, maar ik maak me erg ongerust. :(

6. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Nou ik weet het nu helemaal niet meer, net na de wc en zag wat bloed in me onderbroek zitten nou ja vaag dan want had zwarte onderbroek aan ;) Dus ik denk neeeeeee! En met afvegen ook bloed! :( Geen pijn ofzo. (nog niet) Ohhhh wat moet ik nou ben zooooooo verdrietig nu!

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Jeetje wat een rotdag is het voor jullie zeg! Wilde dat ik iets voor jullie kon doen, maar dat gaat helaas niet :(

@ Wendy: Heb je vandaag een inwendig onderzoek gehad? Kan ook zijn dat je daardoor een beetje bloed he.... Heb je ondertussen je uitslag van de progesteron al binnen?

Meiden, ik blijf gewoon heel hard voor jullie duimen, dikke knuffels en doe rustig aan lieverds!

8. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Ja ik heb een inwendige echo gehad vandaag. Daarna wel 3x na de wc geweest en toen was er nog niets.

Maar vind het wel heel vreemd want normaal heb ik altijd bloed met hele erge ongi pijn en dat heb ik echt helemaal niet. En net ging ik weer na de wc en toen was het een beetje bruin rood. Wel meer roodachtig dan bruin dat wel. Maar niet vuurrood. Ohhh help wat moet ik nou. Moet sowieso vrijdag ochtend weer heen dus.

Nee de waardes van me progesteron weet ik nog niet, denk dat ik morgen weer even bel en anders hoor ik het vrijdag wel. Weet het allemaal gewoon even niet meer. Hebben jullie ook bloed gehad en hoelang???

Liefs wendy

9. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Wendy
    Ik had eerst lichtrose bloed en nu donker bloed. donker bloed = oud bloed.Bij mij is het woensdagavond begonnen, een beetje teveel gepoetst en opgeruimd denk ik.
    Het kan zijn dat het van de innesteling is. Eind week 4 kan je bloed verliezen had ik gelezen, bij mij kan dat kloppen.
    Maar je word er inderdaad erg onzeker en verdrietig van.
    Ik merk dat als ik veel doe(naar school en terug lopen bv) dat ik dan weer bloed verlies. Als ik rustig aan doe 's avonds(ik lig al rond half 8 op bed tv te kijken) dan verlies ik geen bloed.:(

Ik krijg morgenochtend de uitslag, als ik jou was zou ik er ook morgen even achteraan bellen.
    Ik heb trouwens ook geen krampen gehad of stolsels verloren.

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Toen ik mn MK heb gehad, begon het eigenlijk net als een menstruatie, eerst lichtroze bloed en kort daarna (denk een dag ongeveer ) helderrood bloedverlies en stolsels. Dit ging echt met flinke krampen en steken gepaard en ben toen na 3 dagen het vruchtje verloren.....
    Gezien jullie niet zoveel pijn hebben hoop ik voor jullie dat het hier dus echt niet op uitloopt!

11. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Oke spannend morgen de uitslag ben erg benieuwd. Bij mij is vandaag nog bloed geprikt en daar kwam uit dat de HCG juist gestegen was.

Ik ben ook ongeveer 4 a 5 weken zwanger dus hoop zo dat het dat is. Spannend allemaal he. Voel me er echt heel erg naar onder. Beetje verdrietig. Dus jij bloed al een weekje. Onzeker word je ervan he :( Niet leuk meer die spanning.

12. sweetchocolate

@ Engeltje, :D:D:D, 9:40 dus bijna (met uitloop tot 9:50). Wel heel toevallig. Hahahaha.

@ Wendy, het is een groot wonder als je met 4 weken al IETS ziet. Nicht van mijn collega is zwanger, had een maand geleden de echo gehad. Maar niks te zien destijds. En nu, voila, zwanger. Weet niet hoever ze is, mijn collega is een lompe boer (;) niks tegen boeren hoor, kom zelf officieel van de Veluwe met veel boerderijen om mij heen gehad) en heeft dus niet gevraagd aan haar hoever ze nou echt is.
    Het is dus voor jullie nog afwachten. Wel raar. Ik weet ook niet of je nou wel of niet zwanger bent. Irritant he?
    Wat gaan ze vrijdag nou doen dan? Hoop dat je het morgen al weet, de laatste uitslagen. Neemt misschien een deel van je onzekerheid weg?

@ Minniemouse, pffff, daar is je middag weg gegaan! Bij onze zoon had ik ook bloedverlies, wat op ongi leek, al had ik de krampen er niet bij. (enigste verschil was, ik wist niet dat ik zwanger was, was aan de pil etc, lang verhaal wat ik graag achter mij wil laten en niet wil delen dus). VK zei destijds toen ik er wel achter kwam dat het bloedingen waren, niet ongi. Zolang je geen kramp erbij hebt, zit het goed.
    Wanneer hoor je de uitslagen?

@ hier, een zoon dat steeds MIJN trui omhoog doet. Nooit die van mijn vriend. Zou hij het merken dat er wat in mijn buik zit? Ze zeggen het altijd wel dat kinderen het merken. Wel heel appart. Aan de hond heb ik het dit keer niet gemerkt (bij zoonlief weigerde ze te eten als ik er was. Zodra vriend kwam ging ze eten;)).

Blij dat zoonlief op bed ligt. Wat een dramaking vanavond zeg. Pffff. Ach ja, voor de rest is het een schatje. Hij was gewoon erg moe. Hij heeft vanmiddag op kinderdagverblijf in de grote gymzaal gespeelt met de grote kindjes en dat is nogal vermoeiend:) Kostte ook veel energie, wat had honger als een paard.

Liefs

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Sweet: Je zoontje voelt het vast wel aan hoor! Ahh hij heeft natuurlijk veel te veel prikkels gehad dan vandaag! Gelukkig dat hij nu lekker in dromenland ligt!
    Ik werk zelf op een kinderdagverblijf en er is een peutertje die altijd al weg van me was die kwam van de week naar me toe en zegt: Jij hebt een kleine baby in jouw buik he! Mn collega's van de peutergroep die weten het nog niet dus ik antwoordde dan ook gelijk, nee joh ik heb gewoon te veel gegeten hihi ze moesten eens weten.
    Wel heel toevallig dat we het bijna op hetzelfde tijdstip hebben ja, ben zoooo benieuwd naar wat ik allemaal moet verwachten bij de 1e afspraak. Hoe was dit bij jouw zoontje?

14. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    @sweetchocolat; Ja bel morgen voor de uitslagen nog even op. Vrijdag gaan ze weer een echo maken en weer bloedprikken. Blijf aan de gang hahah ;) Maar ja hoop zo dat er is goed nieuws uit komt waar we iets mee kunnen, deze onzekerheid maakt me echt gek. Hoop ook dat die bloeding niets ergs is, durf gewoon bijna niet meer na de wc bang om te zien dat het erger word.

15. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Oktober 2012

1

2 Dalia03 - 3e kindje - j/m
    Trotter - 28 jaar - 1e kindje - j/m

3 Zomerrr - 1e kindje - j/m

4 Laupio - 2e kindje - j/m
    Cindybaby71 - kindje - j/m

5 BellaSwan - 5e kindje - j/m
    Mawaikee - kindje - j/m

6 Danelie - kindje - j/m

7

8 Charity2010 - 2e kindje - j/m

9 Joyce82 - 3e kindje - j/m

10 Emmy80 - 2e kindje - j/m
    Engeltje23 - 1e kindje - j/m
    Minniemouse1974 - kindje - j/m
    Sweetlove - 3e kindje - j/m

11

12

13 RiverNL - 1e kindje - j/m

14

15 Sweetchocolate, 25 jaar, - 2e kindje - j/m

16

17

18 Stoetel - 28 jaar - 2e kindje - j/m

19 Barb - 30 jaar - 1e kindje - j/m

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

Onbekend Wendy86

Afspraken:

Wendy86 - 8 februari echo
    Minnimouse1974 - 24 februari echo
    Engeltje23 - 5 maart 1e afspraak vk
    Sweetchocolate - 5 maart 1e afspraak vk + echo

16. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    @Sweetchocolate, je afspraak staat op het lijstje!

@Wendy, jeetje wat rot gedoe zeg! Meid, een dikke knuffel van mij!

Liefs

17. sweetchocolate

@ Wendy, ik kan me je angst wel voorstellen ja! Pfff, al die onzekerheid. Bah. Zijn overigens een hoop die bloedingen hebben nu:( Waarom nou?

@ Engeltje, dus toch. Vond het ook wel appart dat hij het alleen bij mij doet. Ook al is het nog zo pril, dat hij het gewoon al voelt. Ik denk dat hij wel een trotse grote broer wordt. Hij is nu ook zo ontzettend lief voor baby's (grote kindjes niet, daar pakt hij speelgoed af, slaat kindjes als de grote kindjes speelgoed van hem af pakken :)x) of als de grote kindjes van hem speelgoed afpakken begint hij keihard te huilen, pakt eten af etc. Als hij thuis zijn zin niet krijgt nou berg je dan maar. Laatst had ik het raam open toen hij zijn bui had. Heb het raam maar even dicht gedaan:p.
    Daarintegen, laatst ook wéér... Horen we dat hij bij baby's heeeel lief is. Kindje zat in zo'n schommelstoel en zoon gaat baby lief zachtjes aaien en duwt stoel (denk dat laatste niet bewust hoor). Ondertussen kijkt hij naast zich, waar leidster zit, en "vraagt of hij het goed doet" (hij zegt het niet natuurlijk, maar kijkt wel trots. Echt zo mega lief. Ik smolt.

Hoe peuters dat ook weten he! Jeetje. Ik sta er echt iedere keer verstelt van. Je collega's zullen wel denken;)

18. sweetchocolate

@ Stoetel, dank je! (Was mobiel aan het internetten, kon het er dus niet zelf op zetten)

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Sweet: Kinderen weten en voelen meer dan je denkt hoor! Ze zijn dan ook een ster in het gebied op lichaamstaal! Ik werk zelf op een babygroep en sta er iedere keer weer versteld van over wat sommige kindjes allemaal al kunnen en begrijpen!Ben ook blij dat je dat aan veel ouders mee kunt geven :)

20. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @sweet
    morgenochtend kan ik bellen.

Deel Deze Pagina