Heb daar ook ff meegekletst, maar vond t daar zo druk, kon t allemaal niet meer volgen! Zit op nog 2 andere topics... 1 met meiden van dezelfde leeftijd die zwanger willen worden en 1 met meiden die hetzelfde tijdstip voor een kindje zijn gegaan. Klets daar nu al weer ruim 9 maanden mee. 4 Topics werden mij dus echt teveel haha Ja ze gaan nu overleggen wat ze gaan doen, is namelijk een doodlopende rustige laan. Waarschijnlijk gaan ze in overleg met politie en ze gaan buurtpreventen inzetten.... Gelukkig heeft mn man zn baas al een keer gezegd, mocht er iemand binnenkomen, geef gewoon t geld. hij is liever t geld kwijt als zn personeel, dus das wel fijn Hoop alleen dat t gewoon niet gebeurd en als ze komen dat er dan niemand meer aanwezig is....
@ Engeltje ik hoop het ook voor je man! Lijkt me echt vreselijk. Ik ga wel een zwangerschapscursus volgen. Wil graag een beetje voorbereid zijn, ben zelf namelijk ook iemand die erg snel in een paniekaanval schiet. Wie gaat er nog meer de borstvoedingscursus volgen? Ik krijg hem volledig vergoed van de verzekering en vind het zelf ook handig om te weten hoe het straks allemaal met de kleine man moet doen. Ben op dit moment vreselijk bang dat het niet allemaal soepel gaat lopen met mijn bekken. En dan hoor je allemaal verhalen dat als het nu al zo is en zo blijft dat je in een rolstoel moet etc. Moet er niet aan denken!
Hier hebben we een borstvoedingscursus avond. Moet alleen nog ff kijken wanneer we die gaan doen, nog niet gepland, maar is maar 15 euro per stel, dus heb nog niet eens gekeken of t wordt vergoed Gewoon ff langs de fysio gaan meis, wie weet valt t nog te beperken...... Ik ga proberen te slapen, al zal dat wel lastig worden nu mn mannetje nog niet thuis is. Hij zal zo wel komen....oh ik hoor hem al, wat een timing Truste!
Wel allemaal positief blijven hoor!! Komt echt allemaal goed! Ik ga nu voor de vierde bevalling Het is idd geen lolletje maar als het echt niet te doen was dan had ik het bij 1 kindje gelaten!
Welterusten! Ja die bv cursus zit ik wel over na te denken. Vliendje vind het alleen helemaal niks.. Sowieso is hij nog niet met de hele zwangerschap bezig.. Hij vind dat zelf ook heel vervelend, maar hij heeft er nog geen gevoel bij zegt ie.. Ook wel logisch.. Enige wat hij ziet is mijn dikker wordende buik..
goedemorgen! @engeltje: dat snap ik wel als je met kinderen werkt dan heb je denk ik ook associaties met de namen e.d. Lijkt me inderdaad lastig. En wat een eng verhaal van je vriend. Hopelijk blijven zij bespaard zeg. bah. @inge: heb over je dipje gereageerd in het andere topic maar is wel herkenbaar hoor. Het is niet niks allemaal. @cursus: engeltje, ga je samen bevallen doen? hebben wij toen ook gedaan en we hebben nog steeds gezellig contact met de stellen en de kids en je leert inderdaad puffen, deze wee komt nooit meer terug Ik ga er nu geen doen in elk geval. @topics: ik klets in 3 oktober topics, maar het zijn allemaal erg rustige topics, dit is de drukste en natuurlijk nog in het oktober2009 topic van Fleur maar die is tegenwoordig erg rustig. @bv: ik ga denk ik wel naar de borstvoedingsavond ondanks dat ik nog niet uit de manier van voeden ben. Dames, ik heb een 'probleem'. Bij Fleur wisten we het geslacht niet en dat vond ik uiteindelijk erg leuk. Nu heb ik gezegd het geslacht wel te willen weten. Maar eigenlijk begin ik te twijfelen, want de verrassing is ook wel erg leuk. Manlief maakt het niet uit, hij is voor verrassing maar omdat ik het wilde weten mocht dat van hem. Wat moet ik nu doen? toch weten of toch niet weten? Heb maandag de echo.
@Maia een verrassing is leuk hoor. Maar goed, dat is toch echt een persoonlijke keus natuurlijk. Wij willen het niet weten om de verrassing. Hier alles goed. Heb net de Stokke kinderstoel besteld. Was in de aanbieding, hebben we die maar alvast. Met die newborn babyzit erop. Nu nog kinderkamer. Pff wat moeilijk is dat toch. Zijn t weekend weer op pad geweest maar nog steeds niks. De ene is te modern, de ander te glad, de nader te vlekkerig.. haha Verder steeds meer last van mijn onderrug maar ach verder voel ik me prima.
@miepkip, al wel een bekkentherapeut bezocht? Wil niet belerend zijn hoor, maar enkele weken terug dacht ik ook, hoe moet ik dit volhouden en nu met therapie gaat het echt 100 keer beter.. @inge, begrijpelijk hoor, het is ook allemaal een hele grote verandering, en juist omdat je niet kan voorspellen hoe het zal lopen, maakt het lastig he... sterkte meid! Misschien een idee om een geboorteplan te maken, heb je in ieder geval de mogelijkheid er goed over na te denken wat je wil en niet wil. Kan rust geven, ik ga het nu ook doen, had het bij Sara niet en daar is rondom de bevalling eea mis gegaan, met name in de communicatie en dat wil ik dus niet meer!! (bevalling zelf was trouwens een makkie hoor, binnen 3 uur was mijn meisje er, maar dat is dan ook weer uitzondering, ben nu zelfs een klein beetje bang dat ik te snel ga bevallen en het ziekenhuis niet red, haha, gelukkig is het op 3 min. rijden hier vandaan) @engeltje, ook naar zeg, zit je toch ook met spanning elke keer als je man werkt... En nog steeds spugen, poeh.. pittig hoor! @cursus, heb yoga gedaan vorige keer, is me erg goed bevallen, maar gezien het net een dik jaar geleden is doe ik het niet weer, vind ik niet zo nodig, het plan is nog wel om te gaan zwemmen, maar dat roep uk al weken, hihi. Hier gaat het errug goed!! Ben er zo blij mee, voel me nu gewoon zoals altijd, hou wel heel goed rekening met mijn rust en dat moet ook, maar ben echt tevreden.
@laupio: mooie buik! @baileyy: ja de verrassing is gewoon erg leuk, maar het weten ook. Ik denk dat ik blijf twijfelen tot maandag
Maia Ik zou het maandag lekker over je heen laten komen. Ik wilde het graag weten ivm de kleur vd kleertjes. En voor de kinderen was het wel praktisch. Zoonlief hoopte op een broertje en heeft nu de tijd om aan een zusje te wennen. Verder had ik de maxicosi en kinderwagen al gekocht dus daarvoor,maakte het niet uit. Maar ik was ook erg nieuwsgierig!!
Oktober 2012 mama's 01-10 Chybou - 1e kindje - 28 jaar - meisje 01-10 Laupio - 2e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing! 02-10 Miepkip - 1e kindje - leeftijd -jongen 05-10 Miekie0402 - 1e kindje - 28 jaar - meisje 05-10 Baileyy - 1e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing! 11-10 Engeltje23 - 1e kindje -leeftijd - jongen 11-10 Minniemouse1974 - 4e kindje -37 jaar - meisje 11-10 Pleuni - 1e kindje - 29 jaar - jongen 12-10 Ds85 - 1e kindje - 26 jaar - j/m 20-10 Ingearts - 1e kindje - 31 jaar - jongen 21-10 Maia - 2e kindje - 28 jaar - j/m 26-10 Ladyblond - 1e kindje - 28 jaar - geslacht blijft een verrassing! 28-10 Godinn - 1e kindje - 26 jaar - geslacht blijft een verrassing! Afspraken: echo's/vk/gyn: 05-05 Ingearts - 20 weken echo 30-05 Pleuni - 20 weken echo 31-05 Miekie0402 - Controle vk 04-06 Engeltje - GTT ziekenhuis 04-06 Maia - 20 weken echo 06-06 Miepkip - Controle vk 07-06 Engeltje - Controle Gyn 11-06 Godinn - 20 weken echo 15-06 Chybou - Controle gynaecoloog 26-06 Ingearts- Controle vk 29-06 Maia - Controle VK
Heb ik vandaag even een hormonale huilbui gehad! Ik heb net een nieuw rooster voor mijn werk en ik kreeg nu een toetsrooster voor volgende week. Sta ik het toetsrooster hele dagen ingepland terwijl ik alleen 's morgens werk en van het normale rooster klopt ook geen bal. Dit is een terugkomend probleem. Door mijn 'beperkingen' kan ik helaas geen hele dagen werken. Soms wordt ik toch verkeerd geroosterd. Ik naar mijn teamleider. 'Dat rooster, moet nu hele dagen en ik ben al zo mooeeeehhhooeee... *Snik, snotter, huil!* Haha... Moet nu wel een beetje om mezelf lachten. Tsja... Hormonen. Vandaag zijn wij bij het kinderdagverblijf langs geweest voor een rondleiding. Goed gevoel over. Alles wat we maar konden bedenken gevraagd. Gelukkig hebben we 2 ochtenden / 1 ochtend en een hele dag plek. Gek idee hoor dat je daar je kindje over een half jaar naartoe brengt. Ik zag een paar hele mooie buikfoto's voorbij komen. Groeit mooi hoor dames! En het lijstje is ook helemaal opgefrist zag ik.
@chybou: welkom bij de club van emotionele huilbuien er hebben er nu meerdere hier last van. Maar vervelend zeg dat ze je fout ingeroosterd hebben. Kan dat wel weer in orde gemaakt worden snel?
@Maia: Dank je, dank je! *Voelt zich erg welkom bij de club* De roostermaker moet gewoon voor een oplossing gaan zorgen. Als dat niet lukt wordt er voor gezorgd dat het niet mijn probleem is. Mijn teamleider was één en al begrip. 'Vind je het gek dat je moe bent? Je bent 22 weken zwanger!'
QUOTE=Oktober 2012 mama's 01-10 Chybou - 1e kindje - 28 jaar - meisje 01-10 Laupio - 2e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing! 02-10 Miepkip - 1e kindje - leeftijd -jongen 05-10 Miekie0402 - 1e kindje - 28 jaar - meisje 05-10 Baileyy - 1e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing! 11-10 Engeltje23 - 1e kindje -leeftijd - jongen 11-10 Minniemouse1974 - 4e kindje -37 jaar - meisje 11-10 Pleuni - 1e kindje - 29 jaar - jongen 12-10 Ds85 - 1e kindje - 26 jaar - j/m 20-10 Ingearts - 1e kindje - 31 jaar - jongen 21-10 Maia - 2e kindje - 28 jaar - j/m 26-10 Ladyblond - 1e kindje - 28 jaar - geslacht blijft een verrassing! 28-10 Godinn - 1e kindje - 26 jaar - geslacht blijft een verrassing! Afspraken: echo's/vk/gyn: 05-05 Ingearts - 20 weken echo 24-05 Minnie mouse 1974 - 20 weken echo 30-05 Pleuni - 20 weken echo 31-05 Miekie0402 - Controle vk 04-06 Engeltje - GTT ziekenhuis 04-06 Maia - 20 weken echo 06-06 Miepkip - Controle vk 07-06 Engeltje - Controle Gyn 11-06 Godinn - 20 weken echo 15-06 Chybou - Controle gynaecoloog 26-06 Ingearts- Controle vk 29-06 Maia - Controle VK[/QUOTE]
oh engeltje vergeet het nog. maar wat een klote bericht zeg ik zou me daar niet veilig voelen en zou elke avond in de stress zitten als manlief van mij daar zou werken. pffff hoop echt dat ze de daders snel oppakken...