Bij mij ook placenta aan de voorkant. Ik voel de baby vooral links onderin. Manlief heeft de kleine vorige week al gevoeld. Hier staat de kinderkamer nog op de zaak. Wij hebben de small world met minnie mouse. blijft leuk.
@miepkip: knuffel, het is ook allemaal niet niks @engeltje: nou de GTT heb je nu in elk geval achter de rug!
Leuk kamertje Maia. Ons kamertje is klein, dus wij moeten iets neutraals kiezen. kledingkast past er ook niet bij en laat nou al die aanbiedingen inclusief kast zijn haha. @Miekie0402 Jullie hebben al een kamertje besteld? Welke hebben jullie gedaan? Pff heel lastig. Wij gaan volgende week met vakantie en kunnen dus pas daarna weer op pad voor een kamertje. Hoop dat het dan niet te laat is met bestellen enzo. @Laupio wij gaan toch maar even op marktplaats kijken ja. Wilden we eerst niet, maar goed je weet maar nooit. @inge Heb jij het kamertje al helemaal ingericht? Wow wat snel zeg! @Baby voelen Mijn vriend voelde m zaterdag voor het eerst toen we in bed lagen. Daarna eigenlijk niet meer.
@baily ja wij hebben het kamertje al klaar al een tijdje dat kwam omdat wij de babykamer heel snel moesten ophalen bij mijn vriendin en deze dus in de woonkamer stond.
@baileyy wij hebben bij Babypark in Gouda een kamertje besteld, mijn vriend houdt niet echt van witte meubeltjes dus dat maakt de keuze nog iets moeilijker. Dit is het geworden Babykamer Vittoria Grijs | Babypark Word als het goed is half juli geleverd, hebben we zelf afgesproken. Bij Babypark zit over het algemeen niet veel levertijd op de kamertjes, ik weet niet of je daar al hebt gekeken?
dames, even kort over de echo. Alles zag er hartstikke goed uit en ik kom hier het jongetjes-team versterken het was niet te missen.
@ maia Gefeliciteerd en mooi dat alles goed was! haha welkom bij de club! Ik zal de lijst even voor je bijwerken
Oktober 2012 mama's 01-10 Chybou - 1e kindje - 28 jaar - meisje 01-10 Laupio - 2e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing! 02-10 Miepkip - 1e kindje - leeftijd -jongen 05-10 Miekie0402 - 1e kindje - 28 jaar - meisje 05-10 Baileyy - 1e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing! 11-10 Engeltje23 - 1e kindje -leeftijd - jongen 11-10 Minniemouse1974 - 4e kindje -37 jaar - meisje 11-10 Pleuni - 1e kindje - 29 jaar - jongen 12-10 Ds85 - 1e kindje - 26 jaar - j/m 20-10 Ingearts - 1e kindje - 31 jaar - jongen 21-10 Maia - 2e kindje - 28 jaar - jongen 26-10 Ladyblond - 1e kindje - 28 jaar - geslacht blijft een verrassing! 28-10 Godinn - 1e kindje - 26 jaar - geslacht blijft een verrassing! Afspraken: echo's/vk/gyn: 04-06 Engeltje - GTT ziekenhuis 04-06 Maia - 20 weken echo 06-06 Miepkip - Controle vk 07-06 Engeltje - Controle Gyn 11-06 Godinn - 20 weken echo 15-06 Chybou - Controle gynaecoloog 26-06 Ingearts- Controle vk 27-06 Miekie0402 - Controle vk 29-06 Maia - Controle VK
@maia, super dat alles goed is.. en nog een jongen!!! De jongens doen het echt goed in ons clubje! Leuk hoor!! Gefeliciteerd
@maia super dat alles goed was! en wat leuk een jongen, de jongens nemen hier wel een beetje de overhand
@Miekie0402 Mooi kamertje!!! Had ik ook gezien, maar past niet bij onze net nieuwe vloer. haha Wij hebben zaterdag bij Babypark gekeken in Wormerveer. Vonden we wel wat duur, gelijk complete kamer met kast erbij. Bij ons past geen kast, maar als je die er dan af haalt, blijft het nog heel erg duur.. de aanbieding met kast erbij is dan beter. Maar goeie tip van die levertijd dat wisten wij niet.. Het zit alleen zo ver weg voor ons, rijd je niet zo even heen. @Maia gefeliciteerd! Fijn dat alles goed was!!
@baileyy ik weet niet waar jullie precies wonen maar ze hebben 7 vestigingen, dus ik weet niet of er eentje in de buurt zit bij jullie. Wel vervelend hoor dat je nog niets naar je smaak hebt gevonden, succes hopelijk vind je na je vakantie wat!!
@hier vanmiddag de 20 weken echo gehad alles zag er prima uit het geslacht is nogmaals bevestigd en het wordt echt een jongetje geen twijfel mogelijk. ook lag meneer helemaal met zijn hoofdje gebogen naar beneden dus gezichtje helaas heel moeilijk kunnen zien maar wat ze moest zien heeft ze gezien. heb wel moeten springen dansen noem maar op in de hoop dat meneer naar boven kwam of draaide maar helaas. ff n linkje hoop dat het lukt Facebook
@Inge De link werkt bij mij ook niet. Fijn dat alles goed is! Altijd leuk om de kleine weer te zien he?
@minnimouse ja is zeker leuk om de kleine weer te zien alleen had hij er weinig zin in volgens mij hahaha.
Oktober 2012 mama's 01-10 Chybou - 1e kindje - 28 jaar - meisje 01-10 Laupio - 2e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing! 02-10 Miepkip - 1e kindje - leeftijd -jongen 05-10 Miekie0402 - 1e kindje - 28 jaar - meisje 05-10 Baileyy - 1e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing! 11-10 Engeltje23 - 1e kindje -leeftijd - jongen 11-10 Minniemouse1974 - 4e kindje -37 jaar - meisje 11-10 Pleuni - 1e kindje - 29 jaar - jongen 12-10 Ds85 - 1e kindje - 26 jaar - j/m 20-10 Ingearts - 1e kindje - 31 jaar - jongen 21-10 Maia - 2e kindje - 28 jaar - jongen 22-10 Babii - 1e kindje - 24 jaar - meisje 26-10 Ladyblond - 1e kindje - 28 jaar - geslacht blijft een verrassing! 28-10 Godinn - 1e kindje - 26 jaar - geslacht blijft een verrassing! Afspraken: echo's/vk/gyn: 04-06 Engeltje - GTT ziekenhuis 04-06 Maia - 20 weken echo 06-06 Miepkip - Controle vk 07-06 Engeltje - Controle Gyn 11-06 Godinn - 20 weken echo 15-06 Chybou - Controle gynaecoloog 26-06 Ingearts- Controle vk 27-06 Miekie0402 - Controle vk 29-06 Maia - Controle VK 05-07 Babii - Controle VK