@inge: heb de foto in je album gezien. Ik vind het erg lastig om te zien maar ik geloof het meteen ik zal de foto van onze geslachtsecho ook even in mijn album zetten
@maia daar kun je niet omheen hahaha. geweldig super duidelijke foto. ja onze kleine man had er niet zo een zin in dus ben al blij dat we wat hebben. heb niet eens het hoofdje goed kunnen bekijken was zo benieuwd naar zijn neus hahah. beetje raar
@inge: ooo ja nu zie ik het! had dat gisteren dus, voordat ze deze stand van mijn foto zag had ze hem in een andere stand en zij uitleggen, ja dit is het piemeltje en dit de balletjes en manlief zat heel interessant te knikken en ik had echt zoiets van "het zal wel" pas met de foto die we nu hebben zag ik het ook hihi
@ingearts wat fijn dat je echo goed was!!! leuk!!! Wij gaan hopelijk morgenavond ons prinsesje weer goed zien, we gaan morgenavond voor de 3D/4D pretecho dus hoop dat we haar gezichtje dan goed kunnen zien want dat wilde de afgelopen echo's nog weleens niet zo zijn. Laten ook gelijk een dvd maken met de beelden erop dus kan ik thuis ook nog vaak terug kijken
ja leuk is dat he. Nou ik zal je vertellen mijn schoonmoeder was mee en die zegt op een gegeven moment zegt ze oh wat een mooi hoofdje bleek het de nieren te zijn. en bij de 16 weken echo toen we net het eslacht hoorde kwam er n knie voorbij zegt mijn moeder zoooooo das n grote dus tja hahahah
@miekie: spannend morgen dus @inge: erg he hihi, gelukkig hebben zij er verstand van maar mij kunnen ze alles wijsmaken eigenlijk
ja ik vind het geweldig. Onze ouders hebben dat vroeger nooit gehad dus is meestal de eerste keer dat ze een echo zien (bij mij tenminste) maarja nu is mijn hele buik gevoelig van het drukken van het apparaat omdat meneer niet goed wou liggen dus duik vroeg mijn bed in. Fijne avond allemaal
Oktober 2012 mama's 01-10 Chybou - 1e kindje - 28 jaar - meisje 01-10 Laupio - 2e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing! 02-10 Miepkip - 1e kindje - leeftijd -jongen 05-10 Miekie0402 - 1e kindje - 28 jaar - meisje 05-10 Baileyy - 1e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing! 11-10 Engeltje23 - 1e kindje -leeftijd - jongen 11-10 Minniemouse1974 - 4e kindje -37 jaar - meisje 11-10 Pleuni - 1e kindje - 29 jaar - jongen 12-10 Ds85 - 1e kindje - 26 jaar - j/m 20-10 Ingearts - 1e kindje - 31 jaar - jongen 21-10 Maia - 2e kindje - 28 jaar - jongen 22-10 Babii - 1e kindje - 24 jaar - meisje 26-10 Ladyblond - 1e kindje - 28 jaar - geslacht blijft een verrassing! 28-10 Godinn - 1e kindje - 26 jaar - geslacht blijft een verrassing! Afspraken: echo's/vk/gyn: 06-06 Miepkip - Controle vk 07-06 Engeltje - Controle Gyn 11-06 Godinn - 20 weken echo 11-06 Engeltje - Controle vk 15-06 Chybou - Controle gynaecoloog 26-06 Ingearts- Controle vk 27-06 Miekie0402 - Controle vk 29-06 Maia - Controle VK 05-07 Babii - Controle VK @ maia: fijn dat de echo goed was en wow wat een scherpe echofoto! Welkom bij de jongensclub Babykamers: wij hebben babykamer pleuni van baby en tiener. @ inge: fijn dat je echo goed was! @ miekie: spannend morgen! Hoop dat we donderdag ook weer een echo krijgen zodat we zijn koppie ook kunnen zien Sorry meiden, verder is er niet veel blijven hangen....
Haha! Ik heb je echo foto ook bekeken, het is dat er een pijltje bij staat, maar anders! Hier vandaag een slechte dag.. Vrij erge buikpijn, erg ongerust omdat ik het kindje al een aantal dagen totaal niet had gevoeld. Vk gebeld, en moest gelijk komen. Uiteindelijke conclusie: Hartje klopt goed, baby lijkt het goed te doen. Zelf een beetje rustiger aan doen en paracetamol nemen. Buikpijn heeft nog wel doorgezet maar is net een uurtje over, gelukkig!
@ Godin, das wel even schrikken! Gelukkig dat alles goed is met de beeb. wat fijn dat je buikpijn over is. Die van mij laat ook weleens niks van zich horen en meteen zorgen natuurlijk maar meestal als ik rustig zit of onder de douche ga, komt de kleine man wel in beweging. Gisteren leek hier wel een bom te zijn gevallen. Meneer zei dat hij niet in gemeenschap van goederen wou trouwen en, doordat ik vroeg waarom niet kreeg ik het antwoord: Je vraagt zo door dat ik het niet vertrouw! Nou dat schoot dus flink in het verkeerde keelgat bij mij!. Dikke ruzie gehad, uiteindelijk toch uitgepraat. Gezegt dat ik er soms weleens over twijfel of we wel de juiste beslissingen nemen. (samenwonen, trouwen etc.) Maar ook over het ouderschap. En natuurlijk had ik al een paar dagen last van hormonen, want niet erg handig is als je wil kalmeren. Maar ook gezegt dat ik het gevoel heb er erg alleen in te staan. Uiteindelijk gaan slapen, en vanochtend nog even na gepraat en meneer snapt gelukkig mijn reactie wel. Zou alleen willen dat hij soms wat meer beseft wat ik allemaal doorsta. Het soms erg misselijk zijn, niet alles meer kunnen doen wat ik wil, vermoeid zijn. Zelf niet weten wat je wil. Maar ja, kan natuurlijk niet alles willen. Gelukkig alles uitgepraat. En nu gaan we morgen vanwege zijn verjaardag naar de mac en daarna shoppen voor mij en meneer zijn cadeau Zo dat was even mijn ''zoveelste'' klaaguurtje
@godinn Ik voel de kleine als ik op mn rug in bed lig of op mijn rechterzij. Maar als ik haar even niet gevoeld heb word ik ook ongerust hoor. Doe lekker rustig aan!! Miepkip Ik denk dat we de hormonen allemaal herkennen. Ikzelf ben na 10 jaar huwelijk overgestapt van gemeenschap van goederen naar huwelijkse voorwaarden.Hier heb ik geen spijt van. Er kan van alles gebeuren in het leven en zo bescherm je bv je koophuis. Maar goed. Ieder zijn keuze natuurlijk. Geniet morgen lekker vd mc Donalds! Lekkerrrr
@ Miepkip; Mannen!!! Ze snappen er ook echt helemaal niks van.. Die van mij net zo hoor! Maar die begint het iets meer te begrijpen. Vandaag was hij erg bezorgt, en heeft de hele dag voor me gezorgt. Maar soms!!!! Ik mag ook geen slecht humeur hebben, dan is hij degene die het zwaar heeft.. Ben je nu wel anders qua gedachten? Dat je je besluit betwijfeld?
Inderdaad, ik moet wat rustiger aan gaan doen. Maar wil het zo graag beter voelen! Dat stelt echt gerust... Ik voel het echt heel weinig en zachtjes.. En dan de buikpijn er vandaag bij, werd me even te veel... Was echt een emotioneel wrak
Ik zit er hier ook een beetje doorheen hoor. Ik heb veel werk op kantoor dus het huishouden loopt achter. Dochter van 16 ligt heel de dag op bed met keelpijn. Ligt heel de dag naar de serie van gooische vrouwen te kijken. Doet alleen het hoognodige; brood halen.hond uitlaten en afwasmachine in en uitruimen. Vraagt ze net of ze morgen in Breda mag gaan winkelen.... Nee!! Had je niet heel de dag op bed moeten liggen. Toch? Ze heeft vakantie maar wil mij niet helpen...ligt het liefst in bed. Zo frustrerend. Ik hoop dat ik morgen een betere dag heb. Dan staat zwemles ook op het programma...zooo vermoeiend. Daarna eten maken. Ik merk nu wel dat het zwaarder word allemaal.
Als we nu met z'n allen afspreken dat dit gewoon een rot week is Dan kunnen we er volgende week weer fris en fruitig tegen aan Dochterlief beetje aan het puberen??
Ik hoop echt dat dit niet langer duurt dan een week Ja ze is hartstikke lief hoor! Maar liever lui dan moe. En graag in de stad. Donderdag is ze weer werken. Dan hoeft ze ook niks te doen. En verder slaapt ze uit tot 12 uur. Dat vind ik niet erg. Deed ik ook graag op die leeftijd. Maar ze kan mij best wat meer helpen. Anders moet ik over een werkster gaan denken. Maar dat is onzin als zij bv even stofzuigd of opruimt. gaat over een half uur per dag.
@godinn: dat is schrikken zeg, doe maar rustig aan. toch, je bent nog maar 19 weken, het zal misschien vaker gebeuren dat je het kindje niet/nauwelijks voelt want dat hoeft met deze termijn natuurlijk ook nog niet. @miepkip: klaar maar lekker hoor @minnimouse: kan me voorstellen dat het dan allemaal even teveel wordt. hier mag ik niet klagen, alles gaat lekker de laatste dagen, slecht slapen blijft wel helaas maar inmiddels begin ik eraan te wennen. Straks weer werken en vanavond maar weer op tijd naar bed.
Oktober 2012 mama's 01-10 Chybou - 1e kindje - 28 jaar - meisje 01-10 Laupio - 2e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing! 02-10 Miepkip - 1e kindje - leeftijd -jongen 05-10 Miekie0402 - 1e kindje - 28 jaar - meisje 05-10 Baileyy - 1e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing! 11-10 Engeltje23 - 1e kindje -leeftijd - jongen 11-10 Minniemouse1974 - 4e kindje -37 jaar - meisje 11-10 Pleuni - 1e kindje - 29 jaar - jongen 12-10 Ds85 - 1e kindje - 26 jaar - j/m 20-10 Ingearts - 1e kindje - 31 jaar - jongen 21-10 Maia - 2e kindje - 28 jaar - jongen 22-10 Ukkie1985 - 1e kindje - 27 jaar - meisje 22-10 Babii - 1e kindje - 24 jaar - meisje 26-10 Ladyblond - 1e kindje - 28 jaar - geslacht blijft een verrassing! 28-10 Godinn - 1e kindje - 26 jaar - geslacht blijft een verrassing! Afspraken: echo's/vk/gyn: 06-06 Miepkip - Controle vk 07-06 Engeltje - Controle Gyn 11-06 Godinn - 20 weken echo 11-06 Engeltje - Controle vk 15-06 Chybou - Controle gynaecoloog 26-06 Ingearts- Controle vk 27-06 Miekie0402 - Controle vk 28-06 Ukkie1985 - Controle Gyn 29-06 Maia - Controle VK 05-07 Babii - Controle VK Zo ik heb m ook weer even aangevuld. Ik kom hier helaas te weinig, of nee ik post te weinig. Ik lees wel vaker mee. Hier ook even een baalweekje. Gisteren naar de gyneacoloog geweest. Omdat manlief helaas niet mee kon had ik van te voren wat vraagjes opgeschreven. Helaas had de gyn hier weinig tijd voor en kreeg ik al een hand voordat ik mn lijstje erbij kon pakken. Uiteraard toch mn vragen gesteld maar voelde me eigenlijk te dom aangezien ik erg korte antwoorden kreeg als ik deze al kreeg. Het ziekenhuis liep 45 minuten uit dus ik begrijp ook wel dat ze in tijdnood zaten maar ik kom op hun verzoek zo vaak daar ( was liever alleen bij de vk gegaan maar dit wilden ze niet) en het is voor mij de eerste keer na de miskraam dus heb soms gewoon wat extra vragen. Daarna druk weer aan het werk waar ik me toch al behoorlijk schuldig naar voel gezien ik best veel weg ben voor controles en onderzoeken. Helemaal als het dan ook nog eens 45 minuten uitloopt wat zeker niet de eerste keer is. Gelukkig hebben ze er op het werk nog niets van gezegd maar toch voel je je ergens schuldig, hebben jullie dat ook? Toen kwam ik terug van mijn werk en kregen we te horen dat een naaste familielid ernstig ziek is, kanker.. Ik heb zelf mijn moeder aan kanker verloren en mijn man zijn vader dus dan komen ook bepaalde dingen weer naar boven. Nu kan ik daar normaal gesproken redelijk goed tegen emotioneel gezien, maar nu helpen die hormonen me daar niet echt in. Dus ik sluit me aan bij iedereen die deze week tot ROT week heeft benoemd! Gelukkig gaat het met onze kleintjes allemaal goed en moeten we vooral naar de positieve dingen blijven kijken. Voor iedereen sterkte en een dikke knuffel!!
@ UKKIE, sterte meis, is ook niet niks! Kan me ook voorstellen dat je in deze periode sowieso je moeder erg mist... En ik zie dat de stand meisjes-jongens nu gelijk is! Leuk, ben benieuwd, er zijn best aardig wat die het niet willen weten.. Hier gaat het redelijk, vergeleken met de meesten heb ik niks te klagen, dus doe ik dat maar niet, haha, sterkte allemaal dames!!! Het doel is zo mooi, laten we dat proberen te onthouden!!