Oktobers 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niboma, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    @ babii, ben je nieuw hier of heb ik wat gemist? Welkom iig!

2. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Och Ukkie, dat is ook wat.. Normaal al heel slecht nieuws, maar nu nog erger.. Is het nog behandelbaar? Sterkte meid!

Hier alweer een wat betere dag :) Voel me beter. Alleen heeft mijn hondje een ontstoken oog, zielig! Morgen even kijken of het op is geknapt, en anders maar even naar de dierenarts...

3. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Keuze, ja ik ben er uit :) Heb vooral de schuld maar aan de hormonen gegeven en na een flink gesprek met manlief gewoon besloten verder te gaan :D

Vandaag is manlief jarig :D! Dus heerlijk dagje doorgebracht samen. En natuurlijk een cadeau geshopt voor meneer haha. Zal zijn laatste verjaardag zijn zonder dat ie vader is :p

En vandaag ook naar de vk geweest. En zoals gewoonlijk is de kleine man eigenwijs. Ze wou voelen hoe hij lag maar daar had meneer geen zin in. Ook met de doppler was het wel even komisch. In de verte hoorde je een prima hartslag, maar elke keer als je hem net wat beter hoorde begon meneer erop los te slaan en te trappen. Heerlijk z'n mannetje. En ik moet morgen een afspraak maken met een bekken therapeut.

Verder vanavond visite. Fijne dag meiden!

4. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Heel veel sterkte ukkie!!
    Wat een vreselijke ziekte.

Inderdaad voor de meeste een rotweek. Ook voor mij. bah bah.
    Gelukkig is het met de kleine inderdaad goed.:)

Fijn dat het beter met je gaat godinn.

Fijne avond miepkip!

5. Maia

Maia Niet meer actief

Veel sterkte ukkie en wat een rare gyn heb je. Of misschien wel een heel normale, heb niet zo heel veel verstand van gyns maar die paar die ik heb gezien na mijn mk en nu met het bloedverlies in het begin namen echt de tijd, ook al liepen ze uit (daarom juist).

@miepkip: lekker eigenwijs dus al :D

@dames met een rotweek: sterkte :( en een dikke knuf

ik heb geen rotweek, ben nog steeds hyper ;) heb online al 2 leuke kleertjes voor ons zoontje gekocht hihi

6. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Wat leuk! Dat is dan weer het leuke van het wel weten :) Ach, ik koop gewoon alles in het groen, wit, rood, oranje :p , zwart, geel, alles behalve blauw en rose ;)
    Wat heb je gekocht??

7. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    dames met de rotweek, heel veel sterkte ik hoop voor jullie dat deze toch snel voorbij is want dat is niet leuk.
    Hier geen rotweek, maar als je me het volgende week vraagt dan betwijfel ik dat het zegt dat het niet zo is.
    Moet vanaf maandag weer op het radboud werken dus houd in weer 3 uur lang contineu lopen.
    Mijn luxe gezellige leven hier in groesbeek weer voorbij.
    Ik wil niet terug snik snik.

waarschijnlijk snappen jullie er niets van hahaha.

8. Maia

Maia Niet meer actief

@godinn: een jasje/vestje en een truitje :D bij Z8 :D ga binnenkort wel echt shoppen, maar werk deze week flink extra, dus nu geen tijd :( dus dan maar wat online hihi

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ maia: haha jij ook al bij z8 besteld? Leuke he! Fijn dat jij geen rotweek hebt!.

@ godinn: dat zal wel ff schrikken zijn geweest! Gelukkig maar dat alles gewoon goed is!

@ minnie: vervelend dat je dochter je niet echt helpt....en wel apart, de hele dag op bed moeten blijven liggen, maar een dag erna wel wilen shoppen......pubers...!

@ miepkip: gefeliciteerd met je mannetje! Goed dat jullie ff goed hebben gepraat, is en blijft belangrijk om te doen hoor!

@ inge: fijn dat je nu geen rotweek hebt, hoop voor je dat volgende week ook mee gaat vallen voor je!

@ ukkie: he wat een vervelend nieuws meid! Sterkte!

Hier van de week snachts nog een keer erg emo geweest, maar nu voel ik me weer stukken beter gelukkig! Die hormonen ook!
    Morgen weer naar de gyn, lekker vroeg om 8.30 al en daarna lekker naar de film met mn mannetje(s) " what to expect when youre expecting" erg toepasselijk haha ;)

10. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Dochterlief is thuisgebleven.
    Morgen moet ze werken en ze mag zich niet ziek melden in de proeftijd.

Zoooow tis zover....ik heb vanmiddag van die grote onderbroeken gekocht.
    Absoluut niet sexy...ben nu net mn moeder...maar die is bijna 68 en ik 37....
    Doet me demken aan de film van Bridget Jones...dat ze met Hugh Grand naar bed wilde en ze zo'n grote onderbroek aan had....
    Nou ja je moet wat he.

Slikken jullie ook nog steeds foliumzuur??

11. ladyblond

ladyblond Actief lid

23 mei 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ ukkie sterkte met dit verschrikkelijke nieuws.

@Minnie Hahaha sexy onderbroeken!
    Zie het al voor me, kijk schat heb wat sexy's gekocht!

Ik ga er niet aan zo lang ik het niet nodig vind, koop wel grotere strings of hebben die broekjes echt een toegevoegde waarde?
    Zwanger zijn is soms zo sexy hihi

Hier vannacht last van mijn buik gehad, begint met slapen in de weg te zitten, en dan is die nog maar zo klein hihi!

Foliumzuur slik ik al een tijdje niet meer!

Hier vandaag gelukkig mijn laatste dagje werken!!!!
    Ben echt blij als het weekend is, wat een gezeik op het werk met sommige collega's

12. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!
    straks bhv herhaling dus ben de hele dag weg. Fleur gaat gezellig een dagje op opa passen.
    En gisteravond heeft manlief flup erg goed kunnen voelen. We lagen in bed en hij was zo druk dat toen hij zijn hand op mijn buik legde hij flup echt goed kon voelen :D

@engeltje: ja joh, ik bestel er wel eens wat voor Fleur en vind het helemaaaaaal niet erg dat ik nu ook voor flup kan bestellen hihi
    succes bij de gyn straks!
    En laat weten hoe de film is, hij lijkt mij erg leuk hihi

@minni: nu al gezwicht? ;) ik heb er hier nog 3 liggen van Fleur en ze zitten gewoon een stuk beter hihi. Maar charmant zijn die dingen niet.

@foliumzuur: ik slik van davitamon mama o.i.d. en daar zit foliumzuur in met nog andere vitamines, dus zo wel, maar niet meer in aparte tabletjes.

13. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik slik gravitamon.
    De kleine beweegt trouwens heel veel. Bij jullie ook?
    Vanaf 21 weken werd mijn buik echt zwaarder en zitten deze onderbroeken beter.

14. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    Hoi Dames,

Wat vervelend dat de meeste een rotweek hebben, hopelijk gaat het snel bij iedereen beter.

Ik heb echt een superweek, we hebben gisteren de 3D echo gehad, zo GAAF!!!! Heb er 2 foto's van in mijn album gezet dus mochten jullie een kijkje willen nemen. Ze was lekker eigenwijs ons prinsesje want draaide haar hoofd iedere x om haha. Verder was ze lekker druk en was ze flink aan het schoppen, dat was grappig want je zag het op beeld en ik voelde het ook!!! Ik ben helemaal blij nu, zo mooi!!

@foliumzuur ik slik nu mama vitamine + visolie van Davitaom daar zit ook foliumzuur in dus die aparte foliumzuurpilletjes slik ik niet meer maar wel de vitaminecapsules.

Nog paar uurtjes werken dan lekker weer weekend. Morgen ga ik naar Guus Meeuwis, hadden al kaartjes besteld voor ik zwanger was en het zijn staanplaatsen dus hoop dat ik het vol hou hihi.

15. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    @Miekie, wat leuk zeg, zo'n foto!

Ik slik ook geen foliumzuur meer. Neem nu geen extra vitamines, probeer gewoon gezond en variabel te eten..

Buikfoto van vanochtend:

buik 19+3 weken.jpg

16. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Godinn
    Mooi buikje!
    Ik moet ook eens een foto plaatsen...maar ik moet even kijken hoe dat moet vanaf mijn mobiel....

17. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Ik heb hem met de mobiel gemaakt en toen naar mijn zusje gestuurd, welke hem mij weer heeft gemaild.. Lekker makkelijk dus :p

Meestal upload ik met hyves, maar wil geen foto's van dit soort dingen op mijn hyves...

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ miekie: mooi koppie hoor! Geweldig he een 3D echo :D

@ godinn: mooi buikie hoor!

@ maia: succes met je bhv herhaling! Leuk, mag je brandjes blussen ;)

@ minnie: haha, misschien kan je wel meedoen met hotter than my daughter met die grote onderbroeken ;) Ach als t maar lekjer zit toch? Das t belangrijkste!

Nou mn controle bij de gyn was net aan goed. De uitslag van mn GTT was 4.4 nuchter, 7.3 een uur na t suikerwater en 7.0 na 1 3/4 uur. De norm is eigenlijk 7.0, dus zit net op t randje. Verder deed mn binkie t gelukkig goed, hij was weer erg bewegelijk, dus weer geen foto van zn hoofdje! Mn gevoel dat hij was omgedraaid klopte helemaal! Hij ligt nu met zn hoofdje bij mn navel en zn voetjes beneden tegen mn blaas aan, heel fijn haha verder kijkt hij naar mn rug toe. Lijkt echt op zn moeder, die houdt ook niet zo van op de foto gaan ;)

De film was trouwens wel grappig hoor! Maar of hij echt bioscoopwaardig is..... Zat alleen een stukje in over een miskraam, vond ik best wel moeilijk, hield t ook niet droog zeg maar....
    1tje was aan t bevallen en nadat ze geniest had kwam dr kindje eruit haha zo wil ik ook wel bevallen :D

19. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Godinn mooie buik!

@ Engeltje haha idd z'n bevalling wil ik ook :)

Hier gaat het goed. Gisteravond erg veel visite gehad.
    Vanochtend heerlijk naar de markt toegefiets. En wat rond gesnuffeld. Gisteren ook heerlijk geshopt! Heb een nieuw shirtje en een kort broekje gehaald. Want wil met het warme weer ook wel een korte broek aan. Alleen wel een beetje jammer dat sommige kledingstukken voor zwangeren alleen rekening houden met een grotere buik en niet met grotere borsten.

20. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @slipjes hier nog steeds stoer aan de strings heb ze al n maat groter gekocht maar ze drukken echt mn heupen in dus moet toch wat anders gaan verzinnen, eigenlijk zitten ze gewoon iet lekker.
    in het begin droeg ik boxers maar daar zitten van die grote elastieken in die nu in mijn buik porren dus dat wordt hem ook niet.
    dus ga denk ik ook ook maar aan van die sexy slips.. pffffffffff zal manlief fijn vinden.

@foliumzuur ik slik ook davitamon mama compleet met visolie omdat ik zelf geen vis eet.
    de VK zei dat ik ze de hele zwangerschap moest doorslikken volgende keer vragen of het nog echt nodig is. al moet ik zeggen dat ik wel wat vitamines kan gebruiken ik eet echt heel slecht fruit.

Deel Deze Pagina