@miekie mooie 3d's ik wil ze graag met 26 weken maken het schijnt dan het mooiste te zijn. alleen manlief vind het te duur wat moet je met zo n filmpje blabla als je een paar weken wacht krijg je bij de VK weer een echo grrrrr mannen. Maar ga het echt wel doen als hij niet wilt ga ik wel alleen met mijn mams.. Ik wil het bij Babyview doen iemand daar ervaring mee? we waren bij 16 weken ook geweest maar dan ergens anders stonden met 10 minuten weer buiten 50 euro lichter en krijg dvd mee zonder geluid dus alleen maar beeld en af en toe een pijltje naar iets,
Die onderbroeken komen tot mn navel... Maar ja die andere werden te klein. Ik wil ook een 3 d echo. Je kan dan echt al wel zien op wie de kleine lijkt. Waarschijnlijk weer op Papa...blauwe ogen en stijl haar. Alle drie hetzelfde....kleine kans dat het dit keer anders is. Ik ga zo lekker gtst kijken en dan draagmoeder gezocht. Fijne avond allemaal
@ingearts ja ze zeggen dat rond 25 weken het mooist is zo'n 3D omdat ze dan ook babyvet hebben, maar zolang kon ik niet wachten hihi. Je moet even goed je zorgverzekering nakijken, de ene zorgverzekeraar vergoed een 3D echo wel en een andere niet zei ze gisteren tegen mij dus ik heb het gewoon ingediend en zie het wel of ik het terug krijg mocht ik het terugkrijgen ga ik nog een keer hihi. Wij waren 130 euro kwijt maar wij hebben het heel uitgebreid gedaan, 3d echo van 40 minuten, dvd met geluid, cdrom met 100 foto's en we kregen nog een echte foto die we zelf uit mochten kiezen, en de oma's ook die mee waren en nog 10 2D echo's mee.
ja je krijgt er wel n hoop bij mee he. ik wil het ook gewoon heb op de website gekeken van babyview wat je allemaal krijgt weet alleen niet precies hoelang het duurt dat staat er niet bij. ik heb geen zin om weer binnen 10 minuten buiten te staan, want dan vind ik het wel zonde geld. Ik ben ook heel benieuwd hoe de baby eruit ziet of die op mij lijkt of op zijn vader. Papa heeft nl hele grote oren en dat hoop ik eigenlijk niet van mijn beebje. ook ben ik benieuwd naar zijn neus (vraag niet waarom)
Tja...de neus...heel gevoelig onderwerp hier. Ik heb een vrij normale neus en mijn man heeft een grote neus. Ik zeg ook weleens: ze zijn weer aan het skien op die skischans van je. Tja zn zwakke plek kan ik hem lekker mee pesten. Dus je ziet al gauw of de kleine op Papa of Mama lijkt. Sowieso vind ik het neusje op de echo altijd schattig
goedenavond! Nou bhv ging prima, heb alleen niet de reanimatie geoefend want ik ga snel door m'n rug dus dat leek me geen goed plan, maar brandjes blussen is altijd leuk @minni: ja hoor, hier ook echt een druktemaker. Hij is drukker dan Fleur was. @miekie: mooie echo's zeg! En veel plezier bij Guus morgen @godinn: mooi buikje! @engeltje: fijn dat de controle goed was. En wel aardige film dus. zo'n bevalling zou wel prettig zijn idd ... @inge: hier ervaring met babyview (hoofddorp) en die is erg goed. Zij doen ook de echo's voor de vk en ik krijg echt goede scherpe echo's en een goede uitleg. @3D echo: wij doen het niet, bij Fleur ook gedaan en die wilde zich niet laten zien, dus we mochten nog een keer terugkomen maar ook toen weer zo goed als niets van haar gezicht gezien helaas dus dat was toch wel wat zonde van ons geld.
Hier aan het bijkomen van een nachtmerrie... Ik droomde dat de kleine geboren was. Met 22 weken. Wetend dat hij ( het was een jongetje) niet geholpen word in het ziekenhuis, heb ik hem thuis gehouden. Ik was wel bang dat hij een hersenbeschadiging zou hebben, maar ik wilde hem niet naar het ziekenhuis brengen omdat ik bang was dat ze hem zouden laten inslapen. Het was zo'n mooi mannetje. Ik heb hem zijn tutje gegeven, en hij zat zo lief in het wippertje. Ik moet er heel de ochtend al aan denken...stel dat de kleine te vroeg komt, oow dat lijkt me vreselijk!!
@ minnie, bah wat een nare droom, wil je niet hebben nu! @godinn,mooi buikje meid! Baby is hier ook drukker dan Sara, zie soms al mijn buik flink bewegen! Groeit ook hard nu, die buik.. @ engeltje, gelukkig gtt goed! Had je het met de gyn nog over je misselijkheid gehad? Grote onderbroeken, heb ik er twee van, niet mooi idd, mar zit wel errug lekker en de rand zie je niet, dat vind im wel mooi onder iets strakkere kleding. Zondag vieren we Sara`s eerste verjardag, wat voelt dat bijzonder! En volgende week gaan we lekker op vakantie naar spanje, ook de eerste keer vakantie voor Sara. Best spannend! Volgens mij vergeet ik op heel veel dames te reageren, sorry, ik vergeet echt gelijk weer wie wat zei... maar hopelijk is iedereen weer een beetje uit de rotweek, fijn weekend alvast!!!
nou de neus is niet echt gevoelig hier we hebben volgens mij allebei een normale neus. Maar daarintegen heeft mijn man hele grote oren het zijn geen echte flappers maar qua lengte lang en ze staan wel iets naar voren en ik moet eerlijk zijn ik hoop niet dat ons kindje dat krijgt, maarja als dat wel zo is helaas. @maia hoelang duurde de echo ongeveer? en vrees dat de kleine man zich ook niet zal laten zien bij de eerste pretecho met 16 weken was hij lekker aan het springen en vandeweek met de 20 weken echo lag meneer dus met de kop naar beneden en was niet van plan om anders te gaan liggen dus ben er enigszins wel een beetje ban voor. maar ga het toch doen. ik vertelde mijn oom dat mijn man het te duur vond enz. dus ik kreeg 100 euro toegestopt kon ik alsnog de echo laten maken super lief. Ik ben zijn enigste nichtje en heeft verder geen vrouw vriendin of kinderen dus ik wordt goed verwent aangezien ik samen met mijn ouders en man de enigste familie van hem zijn. @minniemouse wat een klote droom zeg jemig snap dat je er wel de hele dag aan moet denken jemig. @laupio ik vergeet ook altijd op veel mensen te reageren daarom heb ik 2 schermen open om gelijk te typen hahah Fijn weekend allemaal
O dat is wel slim bedacht Inge! Voor mijn gevoel moet je elkaar ook nog wat leren kennen. Nu lees je wat, maar dan onthoud je niet gelijk wie dat ook alweer was.. Minnie, jemig joh, wat een rot droom! Echt niet fijn! Hopelijk blijft het bij één droom.. Niks aan! Ik ben aan het oefenen haha! Mijn tantezeggertje van 5 jaar is hier het hele weekend. Volgens haar wordt het een meisje: Lotta
Inderdaad! Dan zitten we allemaal alweer een aardig tijdje hier in dit topic. Ja grappig hé, heeft ze zelf verzonnen
Ik heb mijn naam ook te danken aan mijn 5 jaar oudere broer. Of ik nou een jongen of een meisje zou zijn INGE was geboren en ze hoefde niets anders te zeggen.
@minnie: dat was een nare droom zeg. Bah @chybou: geniet van je weekend helaas moet ik morgen nog werken. @laupio: dat is zeker een mijlpaal, 1 jaar. Bijzondere dag in elk geval vond ik toen. Geniet van het feestje zondag. @inge: een ruim half uurtje. De 20 weken echo bedoel je toch?
Haha Inge, dat heeft hij dus bedacht?? Leuk zeg! Ik vind een meisjes naam best moeilijk.. Wil heel graag een friese naam, welke een nederlander ook normaal uit kan spreken..
@ inge: wat een lief suikeroompje heb jij zeg hahaha, doe mij er ook zo een! @ minnie: getsie wat een nare droom!! Die gaat gewoon geen werkelijkheid worden! Ik heb in t begin heel veel rare dromen gehad, maar dat is nu een beetje over gelukkig! @ godinn: Zo had ik een Fries kindje bij mij in de groep " Beant" kan t nu nog niet uitspreken haha, de volgende hadden ze maar een naam gegeven idd die wij goed konden uitspreken..." Jetse", maargoed dat zijn jongensnamen @ laupio: ja daar heb ik t zeker over gehad en heb nu omeprazol gekregen, gelijk gisteren en vandaag ingenomen en....ben vandaag nog niet misselijk geweest, echt heerlijk na al die weken om t een dagje niet te zijn! Ben nu zelfs rond etenstijd niet misselijk geweest! hoop dat it zo doorzet!
O engeltje, wat heerlijk! Hoe lang mag je dat slikken?? Oe ja, dat zijn net van die namen.. Of Lútzen, Dieuwke, Martzen, Reenskje, Reitse etc... Maar wij hebben wel al een friese jongens naam klaar. Vernoemd en we vinden het een super mooie naam