als straks onze kleine word geboren is onze oudste 2 jaar en 8 maanden en onze middelste 1 jaar en 4 maanden en deze word begin maart geboren word weer kei druk maar wel kei fijn om ze zo dicht mogelijk op elkaar te hebben zijn er nog meer mama's ???
als mijn sterretje geen miskraam was geweest dan had ik dat ook gehad. Maar jee wat lijkt me dat zwaar zeg... toen ik erachter kwam zwanger te zijn (onverwachts) keek ik daar erg tegen op. Helaas heeft het niet zo mogen zijn. Ik hoop voor jou dat het meevalt en je gewoon lekker kan genieten. Natuurlijk is het voor "later" alleen maar heel fijn!
de eerste paar maanden zullen het wel erg druk worden maar daar na gaat het zo makelijk en wat fijner als in et begin hoe ouder ze worden hoe makelijker et word zeggen ze en et klopt ook maar wel heerlijk zeg zo dicht op elkaar was helemaal niet de bedoeling maar kan nu egt niet meer zonder me kleintjes
Hier ook straks 3 kids onder de 3 jaar. Mijn oudste is bijna 2.5 jaar en de jongste 8,5 maand. Het zal wel druk worden, maar wel hartstikke leuk.. Wij kunnen niet wachten
Ik heb straks 3 kindjes in ongeveer 16 maanden tijd! Ik denk ook dat ik het erg druk ga krijgen, maar ik kijk er wel enorm naar uit, volgens mij gaan ze het met zn 3tjes straks hartstikke leuk krijgen!