Hallo iedereen, ik ben Renate en ik ben ontzettend gelukkig met deze grandioze site! Wat geweldig om verhalen en ervaringen van andere vrouwen te kunnen lezen. Ik kreeg zelf in dec 2007 voor het eerst (onverwachts) te horen dat ik 2 mnd zwanger was...helaas werd ik een week later, nadat ik de shok eindelijk verwerkt had, spontaan een mk...Nu ben ik totaal door de war omdat ik geen flauw idee heb van hoe mn cyclus er nu uitziet...en wat er allemaal in mijn lichaam gebeurt...36 dgn na de mk werd ik weer ongi....om precies te zijn op 16 jan 2008...sinsdien niet meer ongi...nou weet ik dus niet of ik overtijd ben, wat mijn cyclus is...(voor de mk had ik een cyclus van 30dgn)...Kortom...Ik begrijp er helemaal niks van, wordt er totaal niet vrolijk van en kom haast om van de stress....Ik stond op het punt om in te storten van de zenuwen totdat ik dus "toevallig"op deze site kwam...Het gaf me gelijk een beetje hoop en troost omdat ik zelf eerlijk gezegd nog een "groentje"op het gebied van zwangerschappen etc ben en ik hoop echt dat iemand op deze site er meer verstand van heeft als ik en dat ik misschien antwoorden op deze vragen kan krijgen om van die zenuwslopende zenuwen af te komen Alvast ontzettend bedankt! En excuses als ik mijn vragen in de verkeerde topic stel...ik heb nog geen tijd gehad om de site goed te bekijken..dit was het eerste onderwerp wat ik zag en jullie zullen het wel doorhebben: het moest er echt even uit! Groetjes Renate
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Sterkte met het verlies, ik hoop dat je er snel weer een beetje bovenop kunt komen. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
welkom! hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.. en anders vraag je maar lekker raak hier als je onzeker bent of met vragen zit. Er is altijd wel iemand die antwoord