Iemand enig idee of die stiekveters die je nu veel ziet ook goed werken in adidas superstar? Sluiten ze dan nog goed strak aan?
Ja al vind ik zelf de rubberen variant het beste, die zijn toch wat stroever er strakker! Mijn zoon heeft ze een paar jaar geleden in superstars gehad en die heeft grote voeten maar wel smalle voeten.
Werken prima! Alie express heeft ze ook. Heb ze onlangs besteld en nog niet binnen, dus weet niet hoe de kwailiteit is.
Top! Welke 'merk' heb heb je gekocht? Ik heb ze vorig jaar bij de scapino gehaald, waren ook heel strak.
O wist niet dat er verschillende merken waren. Heb deze uit de sneaker winkel waar ook de schoenen vandaan komen: Mr. Lacy. Zijn echt goed strak, waren 4 euro ofzo.
16 stks/partij Elastische Siliconen Schoenveters Voor Schoenen Speciale Schoenveter Geen Stropdas Veters Voor Mannen Vrouwen Veter Schoenen Rubber Schoenveter http://s.aliexpress.com/ANfiqyEF?fromSns=Kopiëren naar klembord
Iemand toevallig een tip waar ik zwart witte superstars nog kan kopen in maat 30/31? Ik zoek me al weken suf
Ik heb ze ook in mn adidas gehad tijdens mn vorige zwangerschap, iets met luiheid haha. Vond en vind ze ideaal, had ze van de scapino