De 19-weken sprong

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Wolkjuh, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Hij zit er midden in volgens mij, kan iets anders niet bedenken namelijk.

De haren staan hier bij ons omhoog van de stress en wanhoop (soms) :$

Slapen in zijn bedje ; nee (behalve als die helemaal kapot moe is!)
    'S'nachts slapen ; heeel onrustig (slaapt normaal van 9 tot de volgende ochtend inc. voeding nu is het jengelen of spelen vanaf 4u en dan zo wakker blijven tot aan 7u).
    Op het kleedje op de grond spelen ; nee
    In de box ; nee
    In zijn wippertje ; nee
    Muziekmobiel ; nee
    Ander speelgoed ; nee
    In mijn armen ; ja en het liefst wiegend. ;)

Brullen brullen brullen is het hier bij ons in huis, net een klein commandant'je, die even alles volgens zijn regels wilt hebben.

Ben zo moeeeeeeeeeeee echt, hoe lang gaat dit duren. Kom nergens anders meer aan toe. Moest dit even van me afschrijven hoor, herkent iemand dit nog meer en zeg me dat het allemaal goed komt? :(

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Het komt goed! Het is vaak even een lastige fase. Ik ging altijd op uit, ben je er allebei even tussenuit. Lopen, dierentuin, koffie drinken, enz. Succes!

3. Diesel82

Diesel82 Actief lid

26 mrt 2009
    390
    0
    0
    Haha, herkenbaar hoor. Vroeg me ook al af wat er hier in huis aan de hand was. Het is nog niet zo erg als jij het omschrijft maar herken veel dingen. Onze dochter is nu 18,5 week dus zal het dan toch de fase zijn??

4. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Bedankt machteld, ja dat doe ik ook elke dag want anders zou ik denk ik gek worden en hij met mij haha. Maar het het is vooral wanneer we thuis zijn, alles is nooit goed, wil niets anders als in mijn armen liggen en wiegend in slaap gewiegd worden.

Diesel, nou jij ook sterkte ermee! Ik weet echt niet of het die fase zal zijn maar het is te hopen dat die snel voorbij is hoor. Die van mij gaat deze week zijn 18e week in.

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hoe herkenbaar.. L. heeft er midden in gezeten :(
    NIKS was goed, maar dan ook helemaal niks.. alleen maar huilen, jengelen, jammeren.. werd er moedeloos van.. nu merk ik zijn sprongetjes altijd wel maar deze bleef hij een dikke week in zitten...
    Het is een fase, maar wel een lastige....

6. Diesel82

Diesel82 Actief lid

26 mrt 2009
    390
    0
    0
    Nou sterkte er mee wolkjuh!! Hopen dat het inderdaad gauw weer over is!

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Volgens mij begint mijn zoontje nu ook in die sprong te komen. Hij is 17 weken, maar een week te laat geboren dus eigenlijk moet ik 18 weken tellen toch?

Gisterenavond met het geven van de laatste fles had ik zo'n gevoel van: dit gaat een andere avond/nacht worden als anders. En idd. 's avonds een paar keer wakker geworden en 's nachts ook twee keer. Terwijl hij al tijden van 19.30 tot 06.30 slaapt.
    Vanochtend huilerig/humeurig. Dus denk echt dat de sprong eraan zit te komen.

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

O Dan staat ons ook nog wat te wachten dochterlief is a.s maandag vier maanden precies. En ze is ook een week te laat geboren, Dus eigenlijk is ze al vier maanden.:( We wachten het wel af.

9. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Het gaat voorbij... heb geduld! Even wandelen met de kinderwagen helpt overdag.

10. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Bedankt voor alle reacties, het is te hopen dat het gauw over is want weet niet meer hoe ik hem kan bezig houden dus dan maar naar buiten, de rest vind hij allemaal niets.

degenen die er ook mee te maken hebben/krijgen, veel sterkte hoop dat het bij jullie niet zo heftig is als hiero. :(

11. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Wat herkenbaar!!
    Hier een ontzettend chagrijnig meisje. Er kan nauwelijks een lachje af :(. Ze jengelt de hele dag door! Pffff.... ik hoop dat het heel snel over gaat.
    Sterkte meiden!

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

het gaat gelukkig echt over. Emma had er ook wel last van. en het gaat echt voorbij.
    Sterkte!

13. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Wolkjuh hoe is het nu? Is je zoon er al weer overheen?
    Sven is de afgelopen nacht vanaf 02.00 om het uur wakker geworden, terwijl hij normaal gesproken doorsliep van half 8 tot half 7. Ik hield mezelf maar voor: het gaat over...het is een sprong.

Toevallig heeft mijnheer vandaag voor het eerst van zijn rug naar buik gerold (andersom deed ie al) dus hopelijk is de sprong nu gemaakt.

Was wel keitrots op mn ventje doen die dit deed...vergat al snel dat ik er vannacht 4 keer uit ben geweest om te troosten.

14. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Hier nog een kleine man dat een reuze sprong gaat maken volgens mij, want het duurt hier al een goede week en we moeten nog even tot 19 weken....

Al is het op het jengelen/zeuren af en toe na best te doen. Hij is 's nachts wat onrustiger en 's ochtends iets eerder wakker maar dat is te overzien.

Nog genoeg gezellige uurtjes met mijn lachebekje :)

15. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    oh god, mijn zoon is nu 20 weken en hij wordt maandag 21 weken
    maar toen hij 19e week zat vorige week dus..
    mijn god lol... wat was dat een drama..
    mijn zoon wou gewoon echt niet drinken als het aan hem lag deed hij wel om de 4 uur of 5 uur terwijl het normaal om de 3 uur is
    hij drink dan 2 oz eventjes en daarnaa nee hoor wilt hij er niets van!
    en slapen zit er niet in bij hem.. wilt alleen maar in je armen slapen
    en ik maar niets kunnen doen in huishouden ...alleen s'nachts drink hij zijn melk wel goed op gelukkig
    ik merk dat hij beetje is afgevallen want als ik hem optil dan is hij best wel licht terwijl hij wel vaker zwaarder was.
    maargoed zit er toch gezond uit
    ik zal zeggen ga gewoon met de flow mee

Deel Deze Pagina