herkennen jullie dit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door elsa, 17 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    hoi,hoi,

ik ben nu bijna 16 weken zwanger. de eerste 14 weken voelde ik me hondsberoerd, moe etc. etc.

nu gaat het een stuk beter, gelukkig maar. Ik ben begin langzaam weer een beetje meer energie te krijgen en ben bijna niet meer misselijk.

Maarrrrrr, nu voelt het ook weer zo raar. want ik heb wel een klein buikje,maar verder voel ik helemaal niets! Het lijkt wel alsof er niets aan de hand is. toen ik ze misselijk was had ik in ieder geval wel een zwanger gevoel......

hahahaha, het is ook nooit goed he? volgens mij is dit een soort van tussenperiode totdat mijn buik echt gaat groeien en ik het kindje ga voelen. Baal dat ik dan hier weer onzeker van word, ik vraag me af of jullie dit herkennen :D :D

Groetjes van een onzekere, maar blije, zwangere muts.

2. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Heel herkenbaar!
    Ben alleen zelf maar anderhalve dag misselijk geweest dus bij mij duurde het nog langer voor het "echt" werd :)

Maar zodra je je beebje gaat voelen bewegen word het zoveel tastbaarder!
    Geniet er nog steeds van en iedere keer dat je wat voeld blijft een wonder ;)

Nog even geduld dus ;)

3. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Kan me alleen mar aansluiten bij Daantje...je moet helaas als zwangere enorm veel geduld hebben!
    (ik ging de baby voelen vanaf week 17..dus dat zou niet lang meer voor je duren)
    Geniet ervan!

4. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Elsa,

herkenbaar hoor....eerst misselijk en erg moe....Nu niet meer misselijk en moe....maar heb wel een beetje last van een snel groeiende baarmoeder momenteel...ik geloof dat dat de zogeheette bandenpijn is...!
    Maar dat onzekere gevoel kan ik inderdaad met je delen!

Liefs Nollie

Deel Deze Pagina