Jeetje meis, ik heb het wel met je te doen! kan je niet eens lekker in z'n hand knijpen, glaasjes water vragen en koude doekjes op je voorhoofd vragen Kan je niet gewoon onverwachts thuis bevallen en dan een dienstdoende dokter laten langs komen?
lijkt meid heel eenzaam alleen bevallen. jammer hoor. ik hoop dat de verloskundigen je wel goed bij kunnen staan. Ben wel blij dat het hier een iets andere insteek heeft. ik heb haast zoiets bij mijn vent als ik zwanger zou zijn: "je was er bij toen het gemaakt werd, toen vond je het ook leuk, nu zál je er ook bij zijn als ik een hand moet fijn knijpen van de pijn" hahahaha maar even zonder dollen, ik hoop echt dat je je heel erg op je gemak gaat voelen zodat de bevalling ook zonder je man een mooie belevenis wordt!
Thuis bevallen kan echt niet hier en zou hardstikke gevaarlijk zijn. Er komt geen enkele dokter aan huis. Dus dan zou ik het helemaal alleen moeten doen. Niet slim dus Ach ik zie het wel hopelijk verloopt alles goed...
Jeetje wat moeilijk zeg dat je man niet bij de bevalling mag zijn van het ziekenhuis.Kan je niet iemand anders vragen dan om bij je bevalling aan wezig te zijn?
Dan zijn ze best wel streng bij het ziekenhuis. Weet je ook waarom niemand behalve de dokter bij de bevalling aanwezig mag zijn?
Ik wens je in ieder geval al heel veel geluk toe met bevallen Lijkt me helemaal niks om te bevallen zonder me vriend of me moeder.