spaarrekening

Discussion in 'De lounge' started by Corinne, Dec 31, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Corinne

Corinne Lid

Jul 8, 2006
    51
    0
    0
    Hallo,

Ik wil voor mijn beide dochters een spaarrekening openen. Heeft iemand een tip bij welke bank en welke rekening aantrekkelijk is? Want ik zie zoveel aanbiedingen, ik weet het niet meer.

Alvast bedankt.

2. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    SNS Maxisparen geeft 4,6%, dat is best veel.

3. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    asn heeft 4,5%. is een rekening in eigen beheer, dus geen 18 jarige puber die een feestje bouwt ;)
    is spaarbank gericht op het milieu en het geld blijft tussentijds kosteloos opneembaar mocht je dat willen/nodig hebben.

4. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    3,812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    DSB Bank Zilvervloot

Geen minimum inleg
    3,5% spaarrente per jaar
    Bonusrente van 10% aan het einde van de looptijd

Denk dat wij deze gaan afsluiten als de kleine er is.

5. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    internet spaarrekening. vaak krijg je dan geen cadeautjes, zoals bij een jeugdspaarrekening. maar de rentes liggen veel hoger.

6. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    Ik heb een spaarrekening lopen via Young life die bemiddelen dan voor banken!

Ik weet zo nu ff niet welke we hebben maar wel een goede . Wij krijgen maand op maand rente dus geen jaarlijks!
    Het is wel 70 % obligaties en 30% aandelen..
    Maar als de beurs instort zal je niet echt veel verlies llijden! Want die 70% die staan vast!

Wij leggen 60 euro pmnd neer voor hem zolang het nu nog kan.. en dan hebben we ong. een minumkapitaal van ( over 18 jaar ) 12000 als de beurs instort..

en als hij niet instort dan hebben we ongeveer het dubbele! om en nabij ik weet het niet zeker meer! Maar vond het wel een goede

Share This Page