Ik wil dit jaar ook voor het eerst gaan bakken, we hebben een pak gekregen bij het kerstpakket. In het recept staat alleen dat je de oliebollen moet bakken op 150 graden omdat anders de binnenkant niet gaar wordt. Maar ik lees hier dat de meesten veel heter bakken. Wat is het beste? En in wat voor soort olie bakken jullie?
oliebollenmix van het merk soezie, te koop bij welkoop. droge (zakjes) gist. gewoon slaolie van een eigen merk van de supermarkt. het recept nemen met de opgeklopte eiwitten (achter op het pak van de oliebollenmix) deze oliebollenmix is echt heel goed, je krijgt er van die nietvette oliebollen van. succes met bakken
Die van mij waren heerlijk! Alleen waren ze niet echt rond Maar ze smaakte er niet minder om hahahahaa
net zelf gebakken (4 pakken erdoorheen pfffff). We hebben de deksel van de frituur gehaald, dan hoef je niet zo moeilijk te doen en is de temperatuur altijd goed (pas nieuwe ballen erin als het lampje uitgaat) en uit laten lekken op keueknpapier .... eet smakelijk! Lisette