Hallo, Ik wil straks oliebollen maken. Maar om zeker te weten dat het wel lukt (nog niet eerder gedaan zelf maken) zou ik het nu al willen maken en een paar bakken om te kijken of het lukt en lekker is. Maar, ik wil ze natuurlijk niet allemaal maken (stuk of 4) maar kan ik dan de rest van het beslag bewaren om straks/vanavond gewoon te gebruiken? (Dus niet morgen of later). Ik hoop dat iemand een antwoord heeft. Groetjes.
hmm oliebollen doe je er dan ook bier in krijg je zo'n lekker luchtig beslag van olie bollen maken kan bijna niet fout gaan maar je kunt het beslag wel even bewaren in de koelkast
Hoi henkie en marline, bedankt voor jullie reacties. Ga ik zo maar even aan de slag dan. Doe er echter geen bier in, drinken wij niet.
Als je het afgedekt in de koelkast zet, kan je het zeker tot vanavond bewaren! Veel succes! Laat je weten of ze gelukt zijn? *krijgt spontaan trek in oliebollen*
Haha ja het is nu aan het rijzen, ga daarna maken en afdekken en in de koelkast plaatsen. Jullie horen het straks van me hihi.
ze waren lekker hoor, niet mooi rond maar ach, ze smaakten en dit kan ik dus gewoon doen zonder af te gaan
Ozgul :schaam: :schaam:, met zelf maken bedoel ik uit een pakje, water erbij, mixen, laten rijzen en dan ZELF bakken hihi. Dus gewoon een pakje maar vond het wel lekker.