Oliebollen?

Discussie in 'Voeding' gestart door Polletjepiek, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Oud-en-nieuw-traktaties laten proeven?

1. Oliebol, ja.....

2. Oliebol, nee.....

3. Nieuwjaarsrolletje ja......

4. Nieuwjaarsrolletje nee....

5. Anders......

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    een hapje oliebol had smurf hiero al gehad.. beviel goed, maar t toppunt is nu toch wel de zelfgemaakte appelbeignetten omg :$..ze staat gewoon bij de tafel te trappelen.. terwijl we vaker hapjes op tafel hebben.. en daar geen interesse in heeft.

Nadeel... ze vindt t deeg korstje lekkerder dan de rest.. de appel wordt aan papa of mama gevoerd .:D

2. stef25

stef25 Bekend lid

9 mrt 2010
    500
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier beide kindjes lekker een oliebolletje mee gehapt. Oudste is 3 jaar en die mag van mij gewoon een hele oliebol en de jongste is 11 maanden en die mag gewoon een paar stukjes met suiker.

3. Sensea

Sensea Niet meer actief

onze jongste krijgt geen oliebol. hij heeft nog nooit erg vette dingen op zoals friet ofzo dus ik waag me er niet aan. hij mag wel snoepen van een nieuwjaarsrolletje ofzo.

4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    krijg plots trek in oliebollen :(

5. Eetfestijn

Eetfestijn Actief lid

22 nov 2010
    114
    0
    0
    De mijne van 19 maanden kreeg een (heel lekkere!) suikervrije appelbeignet.

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Geen idee wat een nieuwjaarsrolletje is maar als mijn zoontje van 2,5 geinteresseerd zou zijn hierin dan zou hij dat (net zoals de oliebol) best mogen proeven. Daar blijft het dan waarschijnlijk ook wel bij.

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Mijn zoontje mocht, maar wou het niet. Bah, bleh zei hij hoofdschuddend, haha!:D

8. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Vorig jaar vonden ze het niet zo lekker, dus heb ze dit jaar geen oliebol aangeboden, ze taalden er ook niet naar.
    Rolletjes hebben ze wel gehad! (en genoeg andere lekkere en slechte dingen ;))

9. adi

adi Niet meer actief

Wij hadden geen oliebollen, maar heerlijk gebak. En daar hebben ze van gesmuld. Ze mochten van ons bordje proeven, en ze hebben met zn drieën mijn stuk gebak gewoon opgegeten hhihih

Deel Deze Pagina