Hoi meiden!!! Dinsdag begint de nagym weer van 15.00-16.00! Omdat ik geen oppas heb, neem ik mijn meisje mee. Er is alleen 1 probleem... Mijn meisje krijgt haar flesje altijd om 15.00! Als ik het flesje later ga geven, is de kans op een kreisend kind bij de nagym heeeeeeel groot! Ga ik het flesje eerder geven, dan moet ik heel het schema om gaan gooien... Kortom "ik weet niet hoe ik het nu moet doen"!!!! Voedingsschema: +/- 7.00 11.00 15.00 19.00 23.00 Wat zouden jullie doen? Alvast dank voor jullie reactie!
ik deed dan vaak net ff iets schuiven... heb het er voor je achter gezet! s6 hoop dat je er uit komt! weet niet of je kan voeden bij de nagym.. dan geef je de voeding vlak voor je begint... Voedingsschema: +/- 7.00 11.00-------10.45 15.00-------14.30 19.00-------18.30 23.00-------22.45
Bedankt voor je reactie... Helaas is het niet mogelijk om daar het flesje te geven aangezien ze daar geen magnetron ofzo hebben... Ik zou het misschien wel in een thermosfles kunnen doen Maar ja... De tijden die je erachter hebt gezet gaat, ben ik bang, niet lukken. Als ze om half 3 het flesje zou krijgen, dan kan ik nooit om 3 uur bij de nagym zijn. Ze moet natuurlijk het flesje nog opdrinken en een boertje laten. Als we ons meisje te snel wegleggen gaat ze ook nog eens spugen dus ik moet altijd wel even met haar rechtop blijven zitten. Zijn er nog meer meiden die denken de oplossing te hebben??? Ik kan natuurlijk altijd de thermosfles meenemen maar vind dat wel een gehannes hoor...
ik zou gewoon een thermosfles meenemen, doe ik ook vaker en het is best handig. neem ook een flesjes koud water mee want gekookt water blijft erg lang warm. dan hoef je niet moeilijk te doen met schema omgooien enz. en is het voor jezelf ook weer iets relaxter. succes.
Ik zou haar gewoon daar een flesje geven warm water mee nemen en wat koud water is echt geen gehannes hoor en je hebt een voordeel dat ze waarschijnlijk lekker gaat slapen naar haar flesje
Inderdaad, gewoon een flesje meenemen, of haar eerder de fles geven en dan weggaan. Die tijden zijn natuurlijk niet muurvast, als je haar gewoon voedt voordat je vertrekt, en dan ongeveer rond de volgende voedingsmoment kijkt wanneer ze zich meldt enz.
Of van te voren flesje geven, en kijken hoelaat ze dan weer komt, of een flesje meenemen, en die daar dan geven.
is dat heel anders dan met fv? je kan toch desnoods een kleiner flesje geven voordat je weggaat...hoef toch niet heel een schema om te gooien?? of je geeft gewoon een normaal flesje...kijkt wat ze opdrinkt..en als je terugkkomt geef je thuis wat ze over liet voordat je wegging