Noatje; ik heb het over de pure geconcentreerde etherische olieen. Douche- of bad- of massageolie is zo vreselijk verdund met een vettende basisolie (olie van zaden en pitten), dat je daar zal je wsl geen last van zal ondervinden, maar zeker weten doe ik het niet. Ik kan nergens vinden hoeveel % etherische olie er in een badolie van Kneipp zit. Dit staat iig op de site van Kneipp: Mag Kneipp gebruikt worden tijdens zwangerschap? De producten van Kneipp zijn gebaseerd op planten en kruiden en etherische oliën. Er is geen wetenschappelijk onderzoek dat aantoont dat deze producten tijdens de zwangerschap niet gebruikt zouden kunnen worden.
Na wat verder googlen bleek rozemarijn in GROTE hoeveelheden weeën op te kunnen wekken... een klein dopje in je bad is dus geen probleem omdat de olie van kneipp al verdund is en ook nog eens word verdunt (dopje/scheutje in een heel bad) Trouwens die weeën zijn inmiddels hier wel welkom dus heb heerlijk gebadderd gister maar helaas geen baby
Hahaha, 't is een optie ach misschien moet ik gewoon wachten tot hij zin heeft om eruit te komen... vind trouwens de goede nacht van Kneipp errug lekker voordat ik ga slapen. Trouwens hier hadden ze laatst de badolie van kneipp bij de action voor 4,- per flesje (helft van de prijs dus) en heb er gelijk maar 2 meegenomen