voetenzak maxicosi kleur gipsy

Discussion in 'Te koop gevraagd' started by kims, Jun 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kims

kims Actief lid

Jan 7, 2007
    352
    1
    0
    Ik ben op zoek naar een voetenzak die bij mijn maxicosi past!
    Ik heb mijn maxi cosi in de aanbieding kunnen kopen omdat de kleur uit 2007 was. Helaas was er toen al geen bijpassende voetenzak te vinden. Ze verkopen ze nergens meer maar ik wil er graag eentje hebben!

Zoals ik al zei is de kleur gipsy. Dat is een oranje maxicosi met een bruin/groenige zijkant met lichtblauwe naden. De voetenzak is bruin/groenig aan de buitenkant, heeft een lichtblauwe naad en de voering is oranje van kleur.

Wie o wie kan mij helpen?!? Desnoods viavia of als je een internetsite weet... Op de site van babycare.nl staat er een maar wegens slechte ervaringen met dat bedrijf wil ik hier liever niet aan beginnen.

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
  3. Kathy

Kathy VIP lid

May 22, 2005
    5,535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Als ik het goed begrepen heb, wil ze niet op die site kopen

4. kims

kims Actief lid

Jan 7, 2007
    352
    1
    0
    Aan babycare wil ik inderdaad maar niet beginnen..
    Als je iets via die site koopt, en je wil gewoon betalen via je bank (niet met creditcard oid) dan moet je van tevoren het hele bedrag overmaken. Ik heb dit een keer gedaan toen bleek dat het product niet meer leverbaar was. Ik heb toen veel te lang op mijn geld moeten wachten en dat wil ik niet nog een keer meemaken.

5. Beeb

Beeb Actief lid

May 14, 2006
    410
    0
    0
    Volgens mij kun je bij bijna iedere grote babywinkel wel terecht,
    Ik heb pas nog staan kijken bij babydump weet alleen niet meer hoe duur ze waren.
    Die hebben ook een online winkel

Greets Beeb

Share This Page