Olifant rijden

Discussie in 'De lounge' gestart door VrouwtjeRomy, 2 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Leuk, ik ook. In Eilat zeker? (En deze dieren zijn gewoon vrij om te komen en gaan hoor...)

Ik ben ook niet zo voor een circus, maar goed, dat was de vraag van TS niet.

Beste oplossing is dan toch sparen en naar Laos gaan. Wij zijn bij een opvang van Olifanten geweest waar de beestjes werden opgevangen en verzorgd. Dit waren veelal verwaarloosde en mishandelde dieren die voor hele vervelende klussen werden gebruikt en deze zijn door de instanties daar weggehaald en naar het kamp gehad. Zij zouden in het wild niet meer overleven en met het geld dat ze binnen halen van toeristen die met ze willen rijden konden ze deze diertjes verzorgen. En het was een hele leuke en relaxte tocht....lekker door de jungle met maar 2 olifanten per keer en een gids. Geen stress, geen opgejaagd gevoel en daarna mochten we ze lekker wat eten geven en nog even aaien enzo.

Maar ja, het is niet goedkoop (en zeker niet als je zwanger bent, dan kun je je geld wel even beter besteden). Dus...ik hoop dat je iets leuks gevonden hebt en veel plezier!

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    OP verzoek van TS gesloten

Deel Deze Pagina