Waauw, gefeliciteerd, heeel fijn dat je eindelijk je kleine ventje hebt!! hoe vond papa het? Heeft het verdorie toch geholpen dat strippen. En dat je al 4.5 cm had, lekker hoor. Je had toen nog niet echt weeen of wel?! Fijn dat het allemaal goed is gegaan en snel.. zo krijg ik steeds meer zin aan bevallen!
Super! gefeliciteerd met de geboorte van je kereltje ik beviel met 40+1, maar had volgens protocol mbt antistoffen in mijn bloed die het bloed van baby afbraken, met 37 weken al moeten bevallen, dus ik heb eigenlijk 3 weken overtijd gelopen
Ik hoop dat het raak was! In ieder geval, ik deel de mening van je artsen wel hoor, strippen en zo hoeft helemaal niet. Baby komt wel als hij of zij er klaar voor is. En dat zegt iemand die helemaal overstuur was omdat op 40 + 6 de baby nog niet ingedaald lag, ik nog geen voorweën had, de baarmoederhals nog niet verweken was, etc. Uiteindelijk op 41 weken toch bevallen. Zie je, kan snel gaan.
Gefeliciteerd!! Nu kun je eindelijk je mannetje in je armen houden!! Laat je maar lekker verwennen, geniet ervan!!