Beste vk, Miin eerste dag van mijn laatste menstruatie was 22 april, dondedag 17 mei was mijn nod dag een dag erna positief getest! Nu afgelopen zondag, bruin bloed in mijn onderbroek, en nu verlies ik ik bloedslierten.. Ik had gisteochtend wel menstruatie achtige krampen maar die zijn nu weg, wel heb ik nog stees last van gespannen borsten. In het ziekenhuis hebben ze een inwendige echo gedaan maar ze konden nog niks zien omdat het pas 5 weken was, dus moet volgende week maandag teug komen! Ze zeiden dat het nu fifty fifty was, maar waar herken je nou echt een miskraam aan?? Ik zit zo in onzekerheid.. Kan het ook iets andes zijn? Onde de douche stopt mijn ongi altijd maar nu niet? Groetjes Kelly
hoi als het echt een miskraam is/wordt dan krijg je helderrood bloedverlies (veel) met krampen. Slierten oud bruin bloed zijn geen miskraam. Spannend inderdaad maar nog altijd kans op een goede zwangerschap. Neem je foliumzuur en vitamine D? Mirjam
Het is wel helder rode bloedslierten en vooral als ik op de wc zit! Ja foliumzuur slik ik netjes elke avond nog nooit vegeten en ik slik vitamine van a tot z! Idd spannend hoop dat het goed zit!