Zijn er hier op het forum nog mensen met dit probleem? Wij hebben donderdag op de afspraak bij genetica te horen gekregen dat ik een gebalanceerde translocatie heb. Onze wereld is nu even ingestort, we hoopten dat we na alle problemen in de vorige zwangerschap heel snel opnieuw zwanger konden worden. Die hoop is nu wel even de grond ingeslagen. Daarom mijn vraag, hebben jullie het risico genomen om gewoon zwanger te geraken of zijn jullie in IVF gestapt? Wij moeten deze zware beslissing nemen en we hebben geen idee wat te doen
Ik denk dat je verhaal in het verkeerde forum staat. Stel je vraag bij zwanger worden of behandelingen ofzo en misschien dat je vraag beantwoordt wordt. Succes!
het komt er op neer dat twee van mijn chromosomen een stukje gewisseld hebben. Waardoor wij heel veel kans hebben dat een kindje downsyndroom heeft, volgens de genetica arts ongeveer 50 % kans
Oke, ja sorry had er nog nooit van gehoord vandaar. Lijkt me wel heftig als je zoiets ff krijgt te horen. En hoe moet je dan beslissen.... Weten jullie al wat je daar mee aanmoet? Liefs nance158
we hebben volgende week een nieuwe afspraak bij de gyneacoloog en genetica, we weten nog niet wat we nu aanmoeten