Hoeveel ronde's Clomid gebruiken?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Milaa, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Hey meiden,

Geen idee of mijn vraag hier thuis hoort..
    Maar wat ik me af vroeg is het volgende;
    Na hoeveel ronde's Clomid werden jullie zwanger? Zo ja, was t een tweeling of is die kans klein?

Zo niet; Wat waren de volgende stappen?

Ik zit nu namelijk in de 3e ronde en heb een slecht gevoel voor deze ronde...Zie het steeds somberder in.. Vandaar mijn vraag..

Alvast Bedankt!

Liefs,
    Femme..

2. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Niemand :eek:?

3. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Ik in mn eerste ronde :) Was er ook erg blij mee!

4. Dina

Dina Lid

20 aug 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit momenteel ook in mijn derde ronde clomid! Omdat mijn vriend zijn zaad 'verminderd vruchtbaar' is heb ik er ook niet een al te best oog op dat het op de natuurlijke manier zal lukken. Zijn zaad is wel goed genoeg voor IUI en daar sprak mijn gynaecoloog me onlangs nog over aan. Ze zei dat ze dit niet nog lang wou blijven doen, die clomid voorschrijven, en dat ze me dan nog doorverwijzen voor een IUI. Over hoeveel maanden dat precies gaat weet ik ook niet! Ik heb gehoord dat ze meestal 6 rondes clomid doen en daarna overgaan op iets anders, maar ik denk dat dat voor iedereen anders is. Hoe komt het dat je er een somber gevoel bij hebt bij deze ronde?
    Ik wens je in ieder geval veel succes en ik duim voor ons allebei dat we zwanger worden in onze derde ronde clomid!! :)
    Groetjes

5. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Weet niet zo goed wat ik er allemaal nog van moet verwachten:).. Heb het idee dat ik er steeds meer tegen op ga zien om die clomidjes te slikken omdat het dan weer niet gelukt is..

Deel Deze Pagina